19 mai 2008

Dana Deac


“Dana Deac, unul dintre cei mai profesionisti oameni de televiziune , trece printr-o perioada foarte grea, sufera de cancer si are nevoie de ajutorul nostru. In Jurnalul National a fost publicat un articol cu un cont in care pot fi virati bani in ajutorul acesteia: Acesta este: RO60BACX0000000031173000, deschis la Banca Unicredit Ţiriac, sucursala Charles de Gaulle.
Mai multe cuvinte nu-si au rostul,

Va multumesc!”

Am preluat de la Roxana Iordache aceasta leapsa (apel) si o predau mai departe celor care citesc cele de mai sus. Mentionez ca Roxana a preluat textul de la Petrisor Socol care la randul lui a reactionat la textul scris de Corina Cretu.

Sanatate, Dana Deac!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Karina, te rog mult sa precizezi ca la randul meu am preluat apelul de la Petrisor Socol. Este textul lui.Multumesc.
Roxana

Lilick Auftakt spunea...

Am specificat, Roxana. Am recitit pe blogul tau. Multumesc si eu :)