24 iun. 2008

Autodenunt












Am primit urmatorul mesaj:


"Catre Parchete

(toate, y compris DNA- sunt expert parlamentar si, in aceasta calitate, sigur prezint interes)

Declar ca posed in Bucuresti, strada Turbinei nr. 23 (Cartier Floreasaca), sub partea din spate a casei, un spatiu bine fortificat, zidit, boltit, inalt de trei metri si mai bine, in suprafata de cca. 30 m.p., impartit in doua incaperi inegale.

Usa de la intrarea in respectivul spatiu subteran si cea care delimiteaza incaperile sunt metalice.

Precizez ca nu am mentionat spatiul cu pricina, ca atare, in declaratia mea de avere actualizata, conform legii, anul acesta si depusa (daca nu ma insel) in 12 iunie 2008.

L-am omis si in declaratia precedenta.

Rog sa fiu investigata sub aspectul savarsirii infractiunii corespunzatoare detinerii de pivnita cu usa/usi metalica/metalice si ziduri groase de peste jumatate de metru fara a declara ca, astfel, sunt posesoare de buncar (las la latitudinea dumneavoastra, stimari domni procurori, incadrarea legala).

Rog insistent sa fiu admisa in cercul select al posesorilor de buncar din care face parte Adrian Nastase, de care sunt foarte atasata.

Cu stima,

Ioana Ilie"

12 comentarii:

Bibliotecaru spunea...

Toată lumea a primit textul, este spam. :)

Lilick Auftakt spunea...

@bibliotecare, nu e spam. Nu e prima actiune a persoanei. Ia uite:

http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2006-02-11/ancheta-rompetrol-demontata-intr-un-autodenunt.html

Anonim spunea...

Bibliotecarul are dreptate! As mai adauga ca persoana respectiva bate cimpii! Un fel de @canadianul cu petitiile lui de reprosuri catre... "Draga Traiane"! :lol:

Anonim spunea...

Totusi, trebuie sa recunosc ca "autodenuntul" cu actiunile Rompetrol mi-a placut, chiar daca nu a spus chiar tot ce trebuia pentru a ne transforma pe toti in investitori de succes la Bursa... :)

Anonim spunea...

Parca nu-i aceeasi mina in cele doua "autodenunturi"... hmmm...

Anonim spunea...

@Lulutza


Pai sa vedem daca persoana mai apare. :) Eu i-am oferit doar gratiile :)

Bibliotecaru spunea...

Are mai puţin importanţă conţinutul. Cineva care dă acelaşi text, fără nici un fel de legătură cu postarea, pe 50 sau 100 de bloguri, face un trafic "nesolicitat", adică spam.

Am primit de exemplu acum o lună un mesaj de la om în puşcărie care susţinea, destul de convingător, că este închis de pomană. M-am interesat un pic de caz şi nu am mai fost în scurt timp atât de convins de nevinovăţia lui, mai ales că mesajul nu-mi era adresat mie ci la "bulk", către orice blog românesc găsise în zonă. La un moment dat am dat însă de acel nume exact pe blogul meu, comentariu la o postare veche cam de un an. Mi-am adus aminte că atunci mă agitasem un pic, fără a cunoaşte prea multe amănunte. Domnia sa m-a pus la muncă de cercetare absolut de pomană. Am pierdut o jumătate de zi, încercând să-l ajut, ca să-mi dau seama că el de fapt încerca să mă păcălească (manipuleze) pentru a realiza un curent de opinie favorabil lui.

În acest caz, rezultatul este o audienţă mai mare mai mare.

Se pare că Ioana Ilie (sau altă doamnă cu acelaşi nume) a fost recunoscută de (I)rationalul din Brasov care îi adresează, acum doi ani, următoarele întrebări la un articol ziua numit Ancheta "Rompetrol" demontata intr-un "autodenunt"

sa fiu si serios...

si sa pun cateva intrebari stimabilei d-ne Ioana Ilie>
1. cand ati cumparat cateva sute de mii de actiuni la pretul de 116 lei actiunea erati expert parlamentar?
2. informatia privind listarea si valoarea actiunilor cand si de unde, mai precis de la cine ati primit-o?
3. ati vandut actiunile, sau op parte din ele? cand?
4. acuzatii in afacerea cu manipularea bursei nu se fac vinovati ca au cumparat actiuni la un pret mai mare decat cel de listare , ci de folosirea de informatii confidentiale pentru a face profit prin specularea imediata a actiunilor cumparate. si ei au cumparat de cateva ori mai multe catiuni decat D-voastra... intelegeti cauza? spetea?
5. si chiar asa? oare de ce nu va ia parchetul la raschetat?

Iată şi articolul din Ziua:
Ancheta "Rompetrol" demontata intr-un "autodenunt"

Lilick Auftakt spunea...

@bibliotecaru


Am observat ca tu te implici mult. Uneori nu merita. Dar de data asta poti sa-mi explici ce audienta isi face Ioana Ilie? Si pentru ce? Habar n-am cine e persoana si nici cum arata. Sau daca chiar exista. Eu cred ca a vrut doar sa transmita un mesaj. :)

Bibliotecaru spunea...

Nici eu nu ştiu cine este această persoană şi cum arată. Dar în acest moment vorbim despre ea, ne-a ocupat atenţia, se face auzită.
Acum vârful acestui blog conţine postul "Intrebari...". El exprimă o părere personală asupra unui subiect. Totul este OK. Dacă altcineva vorbeşte despre Traian Băsescu, acest comentariu poate fi pus la comentarii ca o poziţie faţă de Traian Băsescu. Dar dacă se vorbeşte despre cu totul altceva şi pui un comentariu despre Traian Băsescu, ce sens are acest lucru? Totul se transformă într-o campanie anti-Băsescu. OK, poţi face asta în momentul în care ai o informaţie care trebuie să o exploatezi rapid, în momentul în care vrei să răspândeşti o problemă în rândul opiniei publice, eşti contra unui lucru iminent şi vrei ca opinia publică să reacţioneze împotriva acelui lucru, să se işte valuri înainte de a fi prea târziu. Dar dacă faci totul fără o miză, ce sens are? Căutând pe net, am mai găsit câteva "autodenunţuri", unele de prin 2006. Şi întreb iarăşi... de ce?

Prin Link-ul pe care l-am dat mai sus, era şi o informaţie de la ziarul Ziua prin care doamna în cauză este Ioana Ilie, expert parlamentar la Camera Deputaţilor, fost ziarist (dacă este după cum bănuiesc eu, la CRONICA ROMÂNĂ). Nu pot să ştiu exact dacă motivul este rămânerea în atenţia publicului său sau dacă domnia sa face pur şi simplu PR pentru un anumit partid. Scopul postărilor nu este însă unul nevinovat.

Desigur, s-ar putea să greşesc şi să nu fie deloc aşa, s-ar putea să fie vorba despre altcineva. În definitiv cine sunt eu ca să mă exprim într-o astfel de problemă? Adevărul este că trăiesc între lume a manipulării discrete şi grosolane. Încerc, pe cât posibil, să nu fiu manipulat, mai ales atunci când cam miros despre ce este vorba. Prefer să mă las manipulat în probleme mai profunde, prin religie, prin paternuri, prin apel la conştiinţă, la ticuri verbale, la imagine...
Altfel vine domnul Roşca Stănescu şi îmi spune că referendumul pentru votul uninominal nu a însemnat că 70% vor vot uninominal ci doar 70% din cei ce au participat, restul fiind împotriva votului uninominal. Eu mă feresc să răspund emoţional şi, mai ales, intelectual, la silogisme cu aparenţă logică.

La această ştire am scris şi eu un comentariu pe un blog, pe undeva, pe care nu l-am promovat în acest chip agresiv. Culmea că avea cam aceiaşi tip de ironie în care spuneam că ţăranii nu-şi declară şi fosa septică.

Lilick Auftakt spunea...

@bibliotecaru


Spui: "Dar dacă faci totul fără o miză, ce sens are?"

Ti-as raspunde, si foarte serios, sa stii: "de-amoru' artei" Tu esti prea rational, dar exista si lucruri facute la modul asta. Si nu e ceva rau. :)


Sensul actiunii celei care a trimis in eter mesajul insa exista: persoana vrea sa atraga atentia asupra faptului ca "buncarul" lui Nastase este un lucru banal. Si legal. Persoana probabil e un fan Adrian Nastase. Dar nu sunt absolut sigura. Tu ce crezi? Daca persoana este un fan Adrian Nastase, in cazul asta nu e deloc un spam.

Lilick Auftakt spunea...

@bibliotecaru


Am gasit asta la tine:
http://culturainstant.blogspot.com/2008/02/vivaldi-largo-and-allegro.html

Foarte frumos! :)

Bibliotecaru spunea...

Caracterul de spam nu are legătură cu conţinutul mesajului.

Este evident că povestea cu "buncărul" este o copilărie şi că asta vrea să afirme şi autoarea postării.

"de-amoru' artei" este un scop în sine.

:)