10 iun. 2008

Ce-o fi in spatele usilor?

22 de comentarii:

Anonim spunea...

Bonjour Karina! :)
Tocmai am vorbit cu George Iorgovan(mi-e prieten de multa vreme), avocatul lui Oprescu, si mi-a spus ca doctorul nu a mancat bors, ca e suta la suta adevarata, intalnirea dintre Mitrea si Blaga. Si ca au cazut la pace inclusiv pe sectorul 1, adica si psd-istii sa traga tare pentru Murgeanu. Mi-e scarba!
P. S.Daca ai chef, intra pe blogul lui Victor Ciutacu. Are un sondaj foarte dragut, apropos de pupinborduristi si pupinbasesti. :)) Mie una, mi-a fost greu sa ma decid. :)

Lilick Auftakt spunea...

@Raluca

Normai ca nu sunt inventii...Prea multe lucruri necurate se intampla, iar la sectorul 1 intrec orice limita.
Blaga a mai "recidivat" in intalniri cu pesedisti, si, avand in vedere buna intelegere dintre el si PSD care i-a intrat pana si in familie (vezi nunta lui Agathe) nu e nimic de necrezut.
Inca un amanunt: ai vazut ca a intrat in lupta "duduia" de la Cotroceni. Pana acum nu a facut-o. E clar ca au fost atinse puncte sensibile si se joaca acum cu ultimele arme, cele mai puternice: interlopii PD-L-ului si ai PNG-ului, rechinii, bordurarii, stapanii parcarilor.
Oricum, daca saptamana asta iese la atac si Basescu, iar Blaga pierde, ii putem canta prohodul. Lui Basescu.

Lilick Auftakt spunea...

@Ralu

Merci. Am intrat. Am votat. L-am votat pe ala care oricum avea limba cea mai mare. Pana pe la vreo 30%. :) :) :) Cine mai e ca el?

Anonim spunea...

DOC versus DOG? Usor de ales!

@Raluca - am trecut comentariile lui Mitrea prin poligraful personal si pot sa afirm - probabilitate 95% - ca nu minte. L-am auzit si pe alde Blaga si - garantat 100% - este dintre cei obisnuiti cu lansarea de intoxicari, zvonuri, birfe!

Anonim spunea...

Chiliman si Murgi pe Antena 3, la Firea!

Anonim spunea...

Chiliman: Dar de ce umblati cu masina Rosal-ului?

Murgeanu: Am tot dreptul!

agaX spunea...

Nu-i greu de ales. Iata insa, "semnele" dintre usi sint marea drama a politicii romanesti. Si nu vad cum sa nu le pui, zau asa.

Anonim spunea...

Daca ma intrebati pe mine, chestia asta cu Jeep-urile plimbate de anumiti "functionari publici" este pur si simplu MITA, SHPAGA, cum preferati sa-i spuneti...

Numai ca pe mine nu ma intreaba nimeni! :(

Anonim spunea...

@agax - tu-l poti vedea pe ipochimen?

Eu il vad aici:

http://www.softv.eu/Romania-Online-TV/Antena3-Live.htm

Pe cuvintul meu ca asta seamana bucatica rupta cu... "betonatorul"!

Anonim spunea...

@Kari
Ma uit acum la Antena 3,sunt plina de nervi!
NU IMI VINE SA CRED! CAAATTT TUUUPEUUU DE BORFAS, ARE MURGEANU!!!

Anonim spunea...

@Raluca - dar tu ce te asteptai? In PD minus L sint alesi tocmai dupa TUPEU! Un partid care crede ca tupeul inlocuieste inteligenta si competenta! :(

agaX spunea...

@lulutza,
nu ma lasa dracii astia de capitalisti sa urmaresc teveu' romanesc la lucru, cica server security issues :)
ma lasa insa sa urmaresc toate timpeniile candidatilor americani.
ma bazez mai mult pe voi, sa ma tineti la curent cu ce si cum.

Anonim spunea...

@lulutza
Nu ma asteptam la altceva, dar ar sa lase naiba "ciocu' mic" bivolul portocaliu!

Anonim spunea...

@agax - incearca de pe un PC cu Internet Explorer. Mai sint si multe alte locuri binecuvintate... :)

http://tvonline.radiourionline.com/hbo_romania.html

agaX spunea...

@ Lulutza - :))
"http://tvonline.radiourionline.com/hbo_romania.html"
WARNING
This site has been restricted.
Attempts to access this site are being actively monitored by Information Technology. Human Resources will contact you if you persist in accessing this site. If you feel that you have received this screen in error, you may e-mail webfilteradmin@ccf.org, with the URL of the site you are attempting to reach.


Ce spuneam eu, US - tara tuturor posibilitatilor :)

Anonim spunea...

Ah, nu am vazut emisiunea de pe A3. Am umblat toata ziua si acum m-am intors..Vad ca Raluca s-a enervat rau. Mi-a mai povestit si Marius Mina acum ceva. Tot din emisiune. Sunt ultimele zile de lupta si va fi greu. Cum sa se lupte un domn cum e Chiliman cu un borfas?

Anonim spunea...

Ai dreptate Karina, domnul Chiliman e un DOMN! Oricum, asa, gentlemen like i-a dat-o la ficati de cateva ori, bivolului portocaliu. Inclusiv pe aia cu "Piulita si Gheata". :)))

Anonim spunea...

Ai dreptate Karina, domnul Chiliman e un DOMN! Oricum, asa, gentlemen like i-a dat-o la ficati de cateva ori, bivolului portocaliu. Inclusiv pe aia cu "Piulita si Gheata". :)))

Anonim spunea...

@Raluca


Am auzit ca Piulita l-a si amenintat pe Chiliman in stil mafiot. De fapt, o sa citim despre asta in curand..O sa pun eu link.
Chiliman a fost fin si cu asta, daca a pomenit de "Piulita si Gheata". Noi gustam mistourile astea fine, dar sustinatorii rugbystului, nu prea cred...



@agax

Pai ce sa facem daca toata politica e o latrina? Vezi insa ca (Bul)Dog-ul intra pe burta, pe usa cea mica. :) :) :)

Anonim spunea...

@aga X - hmmm, interesant stat! Sau sat? Ca? NJ? Nu-i bai, "MaiIeState"... Desi, eu tot timpul am banuit ca... aia pun ceva dubios in apa, aer... Dupa o vreme, tot se produce efectul cumulativ.

Am un amic in Ca, plecat de... decenii si de 2 saptamini isi dedica tot timpul liber "bricolarii" unui cuptor de piine in curte. :)

Lilick Auftakt spunea...

@Tuturor


Va rog mult, preluati mesajul de la Maria. Am pus eu o postare cu detaliile actiunii "Sunt antirechin!"
Pentru cei care au blog, puneti va rog logo cu "anti-rechin".

agaX spunea...

Lulutza,
curios ca pui o asemenea intrebare.
Asta nu-i stat, ASTA-I LICURICIU' INSUSI!
Pai tu nu le prea ai la invatamint politico-ideologic dupa cum vad io, d-aia nu te ia zBoc la el intre "taloneri", ca sa iau si eu un termen din rugby, ca vad la lilick ca "se poarta" :)