25 iun. 2008

Cu multa placere, domnule Chiliman...











Recunosc ca "am pus ochii" pe domnul Chiliman mai demult. I-am urmarit actiunile in sectorul 1. Apoi i-am citit blogul din prima zi in care a aparut. Fiecare postare, comentariile de pe blog... Am citit si ymterviul de pe blogul lui Iulian Comanescu. Am promovat pe bloguri si forumuri actiunile dansului. Mai ales pe grupul yahoo Bucuresti, un grup care se lupta din greu cu cei care vor sa mutileze orasul nostru. L-am simtit asadar foarte sincer implicat pe domnul Chiliman in toate actiunile, cea legata de parcul Bordei fiind remarcabila. De aceea m-am decis sa-l sprijin in orice actiune. E adevarat ca pentru mine personal a mai contat ceva, si anume faptul ca domnul Chiliman a fost singurul primar (printre putinii politicieni) care si-a pus aproape toata viata de urmarit al securitatii pe blog, si asta fara sa i-o ceara nimeni. Prin urmare as vrea sa-i multumesc si eu pentru felul deschis in care a colaborat cu noi. Si, bineinteles, sa-l incurajez sa continuie asa. Si sa-i confirm ca ii voi fi alaturi atata timp cat lupta pentru un Bucuresti curat, frumos, verde, al nostru, al bucurestenilor, va continua.

3 comentarii:

http://alienare.wordpress.com spunea...

Asta inseamna comunicare bidirectionala simetrica! :):)

Realitatea lui Petria spunea...

Te-am lepşuit http://realiatealuipetria.blogspot.com/2008/06/secesiune-ne-pregtim-s-declarm.html

Anonim spunea...

hm...