18 iun. 2008

Romania plangacioasa


"MACAR sa trecem de grupe". "MACAR sa ajungem in sferturi"..Asa sunau multe din comentariile pe care le-am citit inainte de meciul cu Olanda. Pe un ton plangacios. Parca cerseam indurare. "Hai, mai, olandezilor nu va indurati de noi sa mergem mai departe?" Cateva persoane au desfasurat pe stadion un steag al Romaniei pe care scria in olandeza: "Lasati Romania sa castige"
Piturca explica dupa meci ca ai nostri au cazut psihic cand au aflat la pauza ca Italia conduce. Chiar suntem o tara de cersetori deprimati?

10 comentarii:

agaX spunea...

NU sintem o tara de cersetori deprimati, lilick. Sintem o tara in care mult prea multi oameni si-au pierdut increderea in propriile lor forte, in puterea grupului (echipei) si, poate cel mai important, in destin.

ne mai e si frica sa ne luam destinul in miini si sa riscam un pic, speram ca poate SE intimpla.

ne-au distrus comunistii (de fapt ne-am distrus singuri, ei doar au aujat si, de fapt, am fost tot noi si "comunistii") stiinta conjugarii verbelor fara foema reflexiva. Am trait prea mult intre alimentara si salarii, strigind cu plasele in miini "se da", "s-a bagat", "s-au scos", "s-a marit". Am uitat ca vietile noastre ni le controlam noi si numai noi. Peste toate, am pastrat cu sfintenie dulcele obiceiuri orientale ale falselor afaceri, al juramintului facut cu usurinta, in general, al accentului pe forma in dauna fondului.
Si ... nu stiu daca mai sint la subiect :)

agaX spunea...

de fapt, cred ca sintem incremeniti in potential ... si de aceea avem atit de mare nevoie chiar acum de liberalism si de liberali adevarati.

Anonim spunea...

Raspunsul scurt la intrebarea dumneavoastra este "da".

Anonim spunea...

@agax

"S-a scos", "s-a bagat"...aha...Noi nu suntem in stare sa bagam sau sa scoatem singuri. :)

@Iulian Enache

:) Si raspunsul lung? :)

agaX spunea...

lilick,
nu stiu cu "bagatul", dar cu "scosul", mai ales al balonului din propria poarta, parem a fi artisti, dupa cum s-a vazut :)

Anonim spunea...

@agax

:)

Citesc pe blog la Roxana. Lucrurile sunt cam incinse. Ce zici?

agaX spunea...

Sint incinse bine. In paralel, chiar am vazut ca cel ce-si spune thor isi ia in serios rolul de "doberman" al blogului lui Patrasconiu.
Incep sa cred ca se creaza un soi de dependenta pe blogurile astea si chiar se considera o victorie daca cineva reuseste sa "goneasca" un alt nick.
Cred ca unele bloguri si-au pierdut componenta de promovare (confruntare) a ideilor, sau de comunicare pur si simplu.
Citind multe din comentariile de la Cotidianul, mi se pare ca totul devine o competitie a prostului gust, a refularilor. Noi la TM, am zice (cu scuze :) ) miticism. Dar stiu ca nu e vorba de cei din Bucuresti, mitici sint peste tot.
Eu nu pot decit sa te felicit pentru rabdarea de care dai dovada.

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Multumesc. Asa sunt eu..rabdatoare. :) Si imi place razbunarea la rece mai mult decat gandesti. :)

agaX spunea...

bine ca mi-ai spus, sa stiu ce ma asteapta dupa ce "calc pe bec" :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Tu stai linistit. :))