19 iun. 2008

Sfat: Videne, du-te acasa!










Videanu apare des pe la diverse televiziuni. Din ce in ce mai des. Considerat de o mare parte dintre cei care analizeaza viata politica din Romania ca fiind ori "groparul Bucurestiului", ori..mai bland, "cu o imagine negativa formata de presa", acest fante de Crevenicu a reusit prin aparitiile lui in timpul campaniei nu doar sa sape la imaginea, si-asa fesenizata, a buldogului invins, ci chiar sa arunce partidul pe care il reprezinta din prima linie, pe-o panta lunecoasa.

Ca si cum asta nu ar fi fost de ajuns, a insistat sa joace si rolul negociatorului cu oierul din Pipera, pentru "alianta morala" de la CG al PMB, reusind sa impuna la conducerea Bucurestilor o odioasa alianta pe margini portocalie, in centru cacanie, si cu mot verde vadimist.

Colac peste pupaza, in ultima zi de mandat, bordurianul s-a dat iar in barci pe la Realitatea TV incercand sa se laude cu "primul tramvai cu platforma joasa" pe care l-a inaugurat. Insa, nu stiu prin ce minune, tramvaiul s-a blocat de vreo doua ori, facandu-l pe de-acum ex-primarul Bucurestiului sa abandoneze plimbarea cu tramvaiul viselor undeva intre Lizeanu si Obor.

Ceva ma face sa cred ca nimic nu e intamplator. Se stie ca in partidul prezidential nu stranuti fara aprobare de la ZEUS. Iar Videanu e mult prea liber, vorbaret..si pus pe fapte mari.(El, caruia i se aducea ca unica acuzatie de catre sustinatorii PD-L faptul ca nu a fost un bun comunicator). Din doua una: Ori ZEUS e in mare disperare si i-a dat liber lui Videanu sa faca orice alianta numai sa ramana PD-L in carti pentru acoperirea afacerilor imobiliare din Bucuresti, ori, tot ZEUS, are de gand sa-l bage exact in centrul ala maroniu cu mot verde despre care scriam mai sus, dupa care sa-i dea un sut in dos, pe principiul: "mai bine moare ma-sa, decat maica-mea". Varianta numarul doi fiind o foarte buna explicatie pentru cei care i-ar reprosa lui, presedintelui, esecul lui Blaga si, totodata, gasirea unicului tap ispasitor.





Gica Petresc - Du-ma acasa, mai tramvai
Asculta mai multe audio Muzica »

22 de comentarii:

Anonim spunea...

ne cerem scuze pentru spam | stire pentru blog

CAZ DE BOTULISM IN BARLAD - echipa noastra inca mai ancheteza cazul si zilnic vom reveni cu informatii noi contact echipa club13.ro

Lupu Eduard ( Edy) 18 ani elev al Liceului Teoretic Mihai Eminescu (Barlad) – cetatean al Republicii Moldova, Gavozdea Vasile ( Lica) 18 ani elev la Scoala de Arte si Meserii Nr.3 ( Barlad ), Rusu Eduard (Edi R.) 18 elev la Pedagogic ( Barlad ) , Podaru Costel 17 ani din Republica Moldova ( aflat in vizita de o saptamana la rudele lui in Barlad - Romania ) , Boidache Elena 17 ani eleva la Liceul Teoretic Mihai Eminescu (Barlad ) care se prezinta azi 18 iunie 2008 la spital .
Cei cinci s-au dus la baraj in ziua de joi 12 iunie 2008 in jurul orei 14:00 iar la intoarcere au consumat un LEBER ( SINGURUL PRODUS CONSUMAT IN COMUN ) cumparat de la firma Prodinvest Group srl.

vezi toata stirea pe http://www.club13.ro

apelul catre OPC VASLUI http://www.youtube.com/watch?v=czzOkfDsBQ8

EDUARD LA SPITAL http://www.youtube.com/watch?v=9RJjRz303ug

MAGAZINUL DE UNDE S-A CUMPARAT PATEUL http://www.youtube.com/watch?v=IrC-hpzcnmo

echipa noastra va sta la dispozitie pentru orice informatie

Anonim spunea...

Videne, lasa-ne si du-teeeeee! Du-te unde si-a intarcat dracu' copiii! Du-te la palatele tale de pe terenurile autoconcesionate pe 99 de ani sau furate pur si simplu!

Sa nu te mai vad si sa nu mai aud de tine, lepra fesenista! Minti fara incetare! Pina si CV-ul de pe site-ul Primariei ti l-ai falsificat! Ai fost seful organizatiei FSN de tineret, ai fost o nulitate securista inainte de '89! Acum, cu ajutorul lui Nastase si al lui Basescu, ai devenit un soi de mogul al marmurei si pietroaielor! Du-te la bolovanii tai si lasa-neeeeee!

Anonim spunea...

@Lulutza

Astazi scapam de el. Am scapat de fapt. De cel mai mincinos si corput primar pe care l-a avut Bucurestiul. Dar pana nu ajunge acolo unde trebuie nu trebuie sa ne lasam. Sper sa nu dispara de pe net materialele alea, stenogramele sedintelor CG al PMB, pentru ca si pe baza lor ar trebui ca DNA-ul sa se sesizeze.

Anonim spunea...

@lilick - relax, baby! le-am copiat si stiu cum sa mai gasesc si alte boroboate de-ale lui Videanu si CG-PMB...

Videanu pleaca la Snagov, nu prea departe de Bucuresti, dar Indiggo se intoarceeeeee! :(

http://www.youtube.com/watch?v=h9zQwEEZJsE

Anonim spunea...

@Lulutza

Aoleu! Cum le-ai mai gasit si pe disperatele astea doua? Vai in ce hal de fals canta..

Anonim spunea...

Sa nu care cumva sa incercati sa va bagati nasul in afacerile Primariei din BOCVILLE! Faceti buba!

Primaria Municipiului Cluj-Napoca
Acest site poate dăuna computerului dvs.
HOME. Descriere localitate · Locuri de interes turistic · Organigrama Institutiei · Componenta Consiliului Local · Hotarari ale Consiliului Local ...
www.primariaclujnapoca.ro/organigrama/cit.aspx - Pagini similare

Anonim spunea...

Stie cineva la ce adresa este locul ala din cartierul Floreasca unde vroia Elena Udrea sa construiasca un bloc? As crede ca, zgarcita cum este, comoara noastra natzionala a "cumparat" tot prin concesiune... Adica (aproape) pe degeaba!

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=yg8-cfCPEWQ&feature=related

:lol:

agaX spunea...

am mai citit oleaca la patrsconiu pe blog. a fost ultima oara.
ma uit aici si, parca-si baga diavolu' coada, vad linkul si apas.
acum isa ma opresc din asta. imi pare rau ca n-am un blog cu linkul la patrasconiu "montat", ca mi-ar face o placere deosebita sa-l scot chiar acu'.

am o cunostinta din austria care a facut ceva afaceri cu videanu. Cumpara marmura galbui (ca nu cred ca e in alta parte) de la Ruschita (parca) si o revindea pe linga Salzburg. S-a lasat de colaborarea respectiva pentru ca trebuia sa dea spaga ca sa-i onoreze Ruschita contractul, cu marfa pre-platita.
anti coruptie ridicata la nivel de arta... intr-o companie privata.

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Dar de ce mai, agax? Ce e rau in a-i trimite cititori de-ai nostri?
:)))))

Anonim spunea...

@agax - De ce? Ti-a placut cum "converseaza" cu Loda?

Anonim spunea...

@Kari

Mega tupeistul Videanu a plecat de la Primaria Generala, dar ne invadeaza pe micile ecrane! :)))

Performeaza cu tupeul caracteristic, pe A3.

Videne fa ce trebuie! Mars acasa!

Lilick Auftakt spunea...

@raluca


Am vazut ca e iar pe A3. Cand era primar nu putea sa fie atat de prezent. Acum ne intoxica peste tot. Eu sunt pe Realitatea unde vorbeste Orban.

Anonim spunea...

Merci Kari! :)

Ma duc si eu pe RTv, nu am stiut. Oricum ma enerveaza mult prea mult tupeul mincinos, rozaliu-portocaliu, al Videanului.

Lilick Auftakt spunea...

@Ralu

Am scris cateva din declaratiile lui de pana acum pe postarea urmatoare. Mi se par importante si lasa destul de putin loc de speculatii portocaliilor.

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Ai vazut si tu? Foarte interesant de urmarit razboiul acela... :)))))

agaX spunea...

lulutza si lilick,
da, m-a oripilat felul in care "converseaza" cu loda. Culmea e ca, trecind peste erorile de scriere (cam flagrante uneori, recunosc ...) ale lodei, ea chiar ridica intrebari care ar merita raspuns din cind in cind.

eu am lucrat in 4 tari pina acum si va dau cuvintul meu ca un individ atit de nesimtit inca nu am intilnit, mai ales in postura de "gazda". Adevarat e ca si loda accepta "tratamentul".

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Nu vreau sa te mire dar eu o condamn mai mult pe Loda. Cand insisti sa stai in gat cuiva, pe motiv ca..te distrezi...ai ce meriti. Daca nu esti bine primit intr-o casa te retragi discret nu te infiltrezi si mai tare.
Bine, daca ea vrea sa demonstreze ceva, ca blogurile Cotidianului in majoritatea lor sunt detinute de niste persoane 100% probasescu, a reusit. Dar asta se stia. Nu vad insa ce vrea sa faca pe mai departe decat sa irite..si nu vad o finalizare...Ce sa faca? Sa-l oblige pe C Patrasconiu sa o dea afara? Nu cred ca o va face. Dar si daca o face...care e problema? Se sesizeaza UE, NATO? Ce?

Anonim spunea...

Eu nu cred ca ma mai "infiltrez" pe nici un blog Coti sau pe Coti insusi, sub nici un nick posibil - al meu sau... altul mai recent, nu spun care! :lol: Ma plictisesc prea tare si autorii si admiratorii lor.

Sa ma anuntati voi daca mai apar Protida sau Inima Rea, altfel... nu vreau sa mai stiu de freedom, thor, nicole, theo & cie... Mi s-a aplecat, sint unul mai anost decit altul... Ce mi-e freedom, ce mi-e itm, 'coiu, cotoi!

Anonim spunea...

@agax - cit despre erorile de scriere ale Lodei, credeam ca stii unul dintre efectele diabetului: inrautatirea vederii... In plus, nu oricine poate fi un "pianist" asa de desavirsit ca mine... :) Mie Loda imi pare o persoana foarte OK, cu un zdravan simt al umorului si mult bun simt... Uneori mi-as dori sa fie mai insolenta, asa ca Protida sau Inima... :)

@Lilick - nu crezi ca pina si noi doua am fi cintat muuuult mai bine decit gemenele Indiggo??? :) Ei, hai, dupa vreo saptamina de antrenament...

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza


Nu l-am mai vazut pe inima_rea. Probabil are aceeasi lehamite ca si tine. Dar trebuia totusi impins sa-si faca blogul ala.

Hai ca am ramas masca cand le-am vazut pe alea de la Indiggo. Erau numai..pe 7, plus vulgare, mitocance...Vai de ele.

agaX spunea...

lilick,
Nu stiu sa apreciez "vina" lodei. Daca ar fi sa o compar cu alti participanti, echivalenti, care o ataca si o "mascaresc", sigur ca as ajunge la concluzia ta. Si ajung. Dar Patrasconiu nu e un "oarecare" de pe acel blog, el e piinea si cutitul. Nu cred ca e justificabil, din pozitia lui, sa aiba o asemenea atitudine. Nu tine de convingeri, de logica, sau alte de-astea. E pur si simplu o chestiune de educatie minimala. Inteleg sa aleaga ce si cum permite sa apara pe blog, dar nu inteleg ca, odata ce permite, sa atace cu nesimtire stiind ca el, in pozitia in care este, nu e atacabil. Eu ma cam indoiesc de caracterul cuiva care, dupa ce si-a doborit "adversarul" la pamint, ii mai si aplica cu cinism niste picioare in abdomen.

lulutza, si mie mi se pare loda foarte ok, chiar foarte simpatica. Nu stiam ca are diabet, dar bine ca in ziua de azi asta e o boala cu care se poate trai mult si bine. Nu o compatimesc deloc pentru "tratamentul" care i se aplica pe blog, inteleg ca ea alege asta si in legatura cu siplimentul de insolenta, cred ca daca l-ar fi avut, n-ar fi fost acceptata sa posteze si acum pe acel blog. Deci, poate e o tactica, nu crezi? :)
Inimarea e tare :)