15 iun. 2008

Ziua Z

14 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru o zi speciala, trebuie si ceva muzica:

http://www.youtube.com/watch?v=wn9rDTZj-m4

Un fel de replica simpatica la faimosul si atotprezentul Matt:

http://www.youtube.com/watch?v=bNF_P281Uu4

Lilick Auftakt spunea...

@lulutza


:) Multumim pt muzici. :)

Ai auzit ca Blaga e si el mare revolutionar, cu beneficii chiar de pe urma revolutiei? Corina Dragotescu a spus ca a primit un teren pe care mai tarziu l-a donat. Sau l-a "donat". Nu inteleg ce mare revolutie a facut directorul de fabrica comunista in Stei de a fost nevoie sa fie recompensat.

Lilick Auftakt spunea...

Tari de tot videoclipurile. Hahaha!

Marius Mina spunea...

15 iunie 2008
Exit poll-uri ora 16.00

RTV - INSOMAR
Vasile Blaga - 48%
Sorin Oprescu - 52%
Antena 3 - CCSB
Vasile Blaga - 46%
Sorin Oprescu - 54%
PS: La cererea cititorilor si sectoare :)
Sectorul 1:
Andrei Chiliman - 54%
Razvan Mugeanu - 46%
Sectorul 4
Cristian Popescu Piedone - 65%
Radu Silaghi - 35%
Sectorul 5
Marian Vanghelie - 56%
Sebastian Bodu - 44%
Sectorul 6
Cristian Poteras - 54%
Dan Darabont - 46%

Anonim spunea...

Copii, a castigat Chiliman!!!!!!:):):)

Au pierdut PD-L-ii pe aproape toata linia!!!!!

agaX spunea...

se pare ca zarurile au fost aruncate :)
astept sa vad fetele basescului si dulailor lui
parc-o "aud" pe theo: nu se poate, tilharii au furat, nu va pierdeti speranta prieteni, blaga v-a cistiga ha, ha,ha!

Anonim spunea...

@agax

Eu sper ca acei cativa care se stiu jigodii si care au atacat non-stop sa aiba decenta sa taca. Macar atat.
Oprescu ca Oprescu...Nu e ce ne-am dorit noi. Noi il doream pe Orban, dar pentru Chiliman am sarit in sus si am strigat, sa stii...Sunt foarte fericita. Unde or fi fetele?

Anonim spunea...

Care "fete"? In ceea ce ma priveste, ca "bucuresteanca de vitza veche", raspund PREZENT! :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza


Da, tu, Raluca, Maria, Roxana...Cautam fetele :)

Ii deddic lui Basescu piesa pe care am postat-o acum! :)

agaX spunea...

ce sper eu:
-intr-un PDL care sa inceapa sa inteleaga pluripartidismul, macar asa cum PSD si PNL il inteleg azi.
-sper ca cineva, cumva, sa stearga pe jos cu dragastolo si trupa de tradatori

nici eu nu cred ca oprescu e ceea ce trebuia Bucurestiului; sincer, nu cred ca e mai bun ca blaga, dar nici mai rau.

palma luata de PDL si al lor conducator face cit suportarea lui Oprescu pentru un mandat, cel putin :)

Felicitari pentru Chiliman, am inteles ca a fost important pentru voi.

Lulutza, ascute limba :)

agaX spunea...

Lilick,
Daca cei care "se stiu" jigodii si-ar tine gura, ar insemna ca nu sint ceea ce i-am judecat :) ar fi deci, vina noastra ca ne-am "grabit" cu epitetele.

Dar nu-ti fie frica, nu e nici o sansa :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Ai dreptate. Nicio sansa. Am tras cu ochiul prin zona. :)

agaX spunea...

it doesn't really matter, does it? :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Stai ca sunt socati. De-abia de maine incepe nebunia :) Asteapta si ei directive de la Zeus.