25 iul. 2008

Alina Mungiu-Pippidi despre Antohi si despre scoala de vara organizata de ICR









Alina Mungiu-Pippidi: “În cazul Antohi nu se pune problema de lustraţie pentru că aceasta s-ar aplica numai unor funcţii publice. Iar aici apare o situaţie despre care am mai vorbit: sau eşti puternic şi faci lustraţia, ceea ce înseamnă că deja ai învins, fie eşti ca la noi, unde anticomunismul nu a obţinut niciodată mai mult de 35% şi nu o poţi face. La Antohi apare situaţia de dublu standard. Ştiam despre şcoala de vară organizată de Institutul Cultural Român şi ştiam că e o prostie. Ţine doar câteva zile, programul e complet improvizat, nu are nici o utilitate”.

13 comentarii:

Anonim spunea...

Of course, cand e vorba despre "securistii de bine", nu-i nicio problema!

Tanti Pippidi, ba da, it's a big problem! Securistii de bine=securistii vostri se imbuiba din banii statului!

Anonim spunea...

@raluca

Alina Pippidi critica atitudinea lui Patapievici. Cred ca e ceva unic zilele astea printre vocile intelectualilor. :)))

Anonim spunea...

Mda, dar destul de soft! O da cotita si cu lustratia, vorbind despre Antohi, uitand ce post a ocupat Antohi. Tocmai ea, vajnica luptatoare! :)

Anonim spunea...

Esti prea soft draga mosului. Te preiau si te citez ca am o replica de exceptie de la cine nu crezi...:)

Anonim spunea...

Pippi di vara! Sa nu zici ca nu si-a spus parerea! Si mai stii? Poate ca s-a suparat pe HRP! Unde e academia ei de vara?

Parerea lui io... HIC!

Anonim spunea...

@moshCalifar

Vazut! :)


@Paul

Asta era si parerea mea :)

Anonim spunea...

@Kari

Kari, ce fotografie reusita ai gasit cu tanti Pippi! :))))

Este atat de fotogenica! Ptiu ptiu, sa nu ii fie de deochi! :)))

Anonim spunea...

@Ralu


In sfarsit cuiva ii plac pozele pe care le pun :)))
Doamna Pippi e cam lata aici, dar asta e.

Anonim spunea...

Devine interesanta treaba cu puticile si zvastica! Vedeti la Andrei Badin stirea.

Lilick Auftakt spunea...

@Paul

Devine fooarte interesanta. Am potat acolo dar astept aprobarea. :)Scrie si tu! :)

Anonim spunea...

Lipseste nebunu' de io? :))

Lilick Auftakt spunea...

@Paul

Am postat ceva nou. :)

Anonim spunea...

@Lilick: Am postat! Asa cum am zis si la mine... astept reactie!