9 iul. 2008

Din vacanta...






































































Salutari tuturor! Am fost la Balcic unde am facut o groaza de poze din care cateva am postat mai sus. Acum sunt din nou in Vama. Vremea e frumoasa si cred ca o sa-mi mai prelungesc concediul.
Au patruns cateva stiri din politica si pana la mine. Am auzit ca dna Udrea e in prim plan la PD-L, ca taie si spanzura...Am mai aflat ca tinerii pedelistii au propus-o pe Elena Basescu prima pe lista pentru alegerile parlamentare. Am citit ceva si despre faptul ca Klaus Johannis s-a aratat onorat de ideea de a fi propus ca prim ministru sau presedinte...
Dar ce mai face domnul presedinte Basescu? Am primit pe mail un link de la @Lulutza pe care o rog sa-l posteze si pe aici.
Pe curand...

9 comentarii:

Marius Mina spunea...

Vrem mai multe fotografii, lasa politica si vezi de vacanta....
Nu cred ca Basescu sau Udrea reprezinta ceva atat de important incat sa ne tulbure timpul liber, vacantele si vietile....In orice caz ma bucur ptr Nuty Udrea si Elena Basescu, cu ele la carma corabia PDL va naufragia in Marea Moarta a politicii promovate de amantul si tatal...muzelor...

PS: Merci ptr urari...!!!

Anonim spunea...

Pentru prietenii rataciti pe aici, un link de vacanta foarte util:

http://www.yourmovietheater.com/

:)

Anonim spunea...

Salutare!
Pune vreo 2 poze si din Vama, sa-mi mai hranesc si eu imaginatia pana saptamana viitoare, cand sper sa ajung si eu....
Stiu ca reactia mea e cam intarziata...
Prelungire de concediu cat mai lunga!
pe curand

agaX spunea...

De acord cu Marius 100%. Politica de Dimbovita nu merita atita atentie pe timpul vacantei. Nici parlamentarii nu o fac, se stie :)

De acord si cu Alina, mai multe poze de acolo ar fi fain de vazut. Pentru mine insa sa-mi hranesc amintirile.

Concediu placut in continuare tuturor care il au.

Si sintem curiosi despre ce mai scrie Lulutza, eu cel putin, FOARTE curios.

Marius Mina spunea...

Welcome back!! :)

Lilick Auftakt spunea...

Bine te-am gasit @Marius si bine v-am gasit pe toti! :)
Imi trebuie putin mai mult timp sa va citesc...

Sper ca ai petrecut frumos de ziua ta! :)

Realitatea lui Petria spunea...

Lasa politica, fa plaja, baie. Distractie placuta.

Petru Clej spunea...

Cred că dacă tot e vorba de politică și pentru că vin alegerile, eu am trimis un e-mail săptămâna trecută la Autoritatea Electorală Permanentă, întrebând în ce stadiu se află procesul de delimitare a colegiilor uninominale pentru alegerea Camerei Deputaților și Senatului. Încă mai aștept răspuns.

Anonim spunea...

@Petru Clej

Sa ne dati de veste daca veti primi vreun raspuns.