17 iul. 2008

La retragere....


In liceul pe care l-am facut erau destui profesori securisti, ca in toate liceele din centrul Bucurestiului. De fapt ca in toate liceele, dar in cele din centru probabil mai multi. De prin ‘86 ni s-a strecurat subtil si manipulator, condimentat cu bancuri referitoare la regim si la Ceausescu, ideea ca Iliescu este o viitoare alternativa. Fiind copii nu intelegeam exact aceasta tactica securistica si ni se parea mai mult decat interesant ca profesorul de istorie (ajuns dupa revolutie mana dreapta a lui Ilici: V.O.) e atat de degajat si de deschis a ne spune atatea bancuri cu Ceausescu, la care noi radeam de nu mai puteam. Era “cool” ca sa-l descriu in termenii de azi.

Tin minte ca eu chiar m-am dus acasa atunci, in '86, si le-am spus alor mei ca ni s-a spus la scoala cine va fi viitorul presedinte. :P

In timp, mult dupa revolutie, am discutat cu persoane de varsta mea carora li s-a intamplat la fel in orele de istorie de la liceu (diverse licee). Totusi, avand in vedere toate acestea, imediat cum a aparut Ion Iliescu la revolutie, am avut exact o reactie inversa..Nici nu m-a mai interesat sa aflu cine e Iliescu, ci m-am simtit brusc manipulata, si, din instinct, am reactionat respingandu-l din prima clipa…
Intelegeam de-abia atunci sensul bancurilor spuse de acei profesori, alimentate cu ideea ca…”Iliescu e alternativa”.
Ma rog, e doar unul din procedeele de manipulare pe care le-a folosit securitatea pentru a impune noul lider. Poate banal. Criminal mi se pare ca manipulau niste copii...

26 de comentarii:

Realitatea lui Petria spunea...

Şi eu am aflat la Cluj, tot în perioada liceului, de Iliescu. Dar de la fratele lui Emil Hurezeanu, care era student la medicină.

Lilick Auftakt spunea...

@Alex

Crezi ca el avea interesul sa te indoctrineze?

Anonim spunea...

Ai mei profi sa nu fi fost cu "ochi albastri"?! Nu de alta... dar nu am auzit bancuri de al ei si nici de iliescu.. :)


Ps: Sigur ca aveam si din astia... macar de samanta!

Anonim spunea...

@Karina. Liceul Enescu? I-auzi de ce se ţineau, ce muzici băgau! :)

@Alexandru Petria. Ei, chiar aşa?! :)

@Paul.Nici profii mei :)

Lilick Auftakt spunea...

@Rox

:)
Am avut destule socuri la revolutie. :) Inclusiv sa-mi vad profesorul, brusc mare revolutionar, cot la cot cu Ilici, unde a ramas pana in ziua de azi.

Realitatea lui Petria spunea...

Nu. Pur şi simplu s-a întâmplat. Mihai Hurezeanu era un boem. Probabil că i-au spus şi lui alţii.

Anonim spunea...

se presupune că faci istorie fiindCĂ CAuţi adevărul

Lilick Auftakt spunea...

@alex

Pai uite ca se mai si "confectiona" istorie cu materialul clientului. :)

Anonim spunea...

Auzi mai fiicA DE SECURIST TRACTORIST NEAM DE TRAISTA cocotat in buricul bucalelor de regimul criminal comunist slugarit de familia ta, de ce vorbesti urat si jignesti pe alte bloguri mai psihopato? NU ti-e rusine mai prost crescuto?
Stai sa vezi ce-ti trag io si tie sa-ti iasa ochii ca la melc, tzoapa satului psihopata din lipsa sexuala, evident. Tine-te bine galma exhibitionsta! Ha, Ha, ha!

Anonim spunea...

II canti odetiganului neocomunist ratat si kgbist ilich iliescu, ai? Pai normal firul de pai iti iese prin pantof mai tzoapa fiica de tractorist pavemnit in comunism. Stai ca-ti trag eu sa te inveti sa vorbesti pshiopata disperata de ratare si lipsa sexuala mutata in virtual. Linge a partea dorsala pe tatucul tau ilich iliescu, sa vezi ce-ti iei. Deci si tu esti un/o trash talker/sewage sucker. Ia stai sa vezi cum te umpli de shit de atita scirmat si vorbit murdar. Tine minte: vorbesti murdar, vei primi vorbe murdare iunzecit. Sa nu credeti voi psihopatii ratati ai internetului romanesc, loazele Romaniei ce sunteti care va dati mari pe net ca in realitate sunteti ratati, ca puteti sa va impuneti cu ceva, Cat mai mult rahat mancati cu atat mai mult primit peste voi sa va acopere, loserilor!

Anonim spunea...

@anonimul din Peoria


Basti de-aici micutzule! :)))))
Eu te las doar daca vor comentatorii mei sa vada un show cu tine. Altfel te sterg. O sa fac maine un sondaj sa vad ce zic. Pana atunci da-te in spectacol sa vedem toti daca iti meriti banii sau nu, maimutzoi.

Anonim spunea...

@anonimul din Peoria,

Ti-au iesit ochii din orbite, psihopatule mic! :)

Anonim spunea...

@Lilick

Kari, vad ca jigaritul asta obsedat, "anonimul din Peoria" , a intrat si la tine. Nu i-a fost de ajuns cate bale a lasat la Andrei, pe blog! Fraierul din Peoria s-a gandit sa isi mute hoitul si pe blogul tau, sa ne asfixieze si aici.
L-or fi atentionat stapanii lui ca nu a prestat suficient. ;) Ce sa faca si el?! Trebuie sa arate ca isi merita banii!
Mai, "anonimule din Peoria", panarama mica, mars la stapanii tai! Mars pe blog la Udrea! Aici la Lilick, nu-i de tine!

Anonim spunea...

@Ralucutza


A fost acum si la Andrei. Stii ce topaie pe blogurile noastre? :)))

Anonim spunea...

@Kari

Observ! Pacaliciul din Peoria face naveta. Nu am putea sa-l ajutam sa faca putin naveta si pana la o pusacrie, ceva??? Din cate stiu in State, fraierii astia sunt rezolvati scurt, cu FBI-ul. Poate il rezolva si pe ajutorul asta de pacalici din Peoria.

Anonim spunea...

@Ralu


Stai putin sa il imbolnavim de tot. Dupa aia il bagam si la puscarie. :)))

Anonim spunea...

Bai proastele dracului, bagati la puscarie pe jegurile voastre de parinti betivi care v-ati fatat cretine. Normal ca voi niste prostitute nefutute de internet care stati cu mainilein pijdi pan la gat, cu creierii vostrii imbecili de ratate visti numa FBI, toatelor fiice de jeguri comuniste ariviste care acu va pretindeti anticomuniste.

Mars la haznaua voastra ratattelor ca io-te ca acus va scriu din Texas, nah. Vreti sa va scriu din Chile next, au din Paris, cocosatelor.

Lilick Auftakt spunea...

@anonimul de Peoria


:)))) Esti foc de amuzant. Te asteptam. Auzi, dar ia spune, de ce esti asa de invidios pe Badin? Ca stiu ca asta e marea ta durere. El.

Anonim spunea...

@anonim

Mai avortonule, ia viteza de aici!

Anonim spunea...

Bai aia cu avortonu' avorton e tac-tu ca te-a fatat la betie din laba carata in pizda ma-tii de muste betive. Daca nu-nveti sa vorbesti civilizat te bag pe unde-ai iesit una-doua.

Anonim spunea...

@av...anonim,

Uite, eu iti vorbesc extrem de civilizat acum. Asa cum tu ii ceri lui Badin, asa iti cer si eu tie sa-mi spui de ce esti invidios pe el? ca are o armata atat de puternica de cititori? ca scrie atat de bine si e atat de informat? ai alte motive?

Anonim spunea...

Pai hai sa-ti spui ce-am cu Badin:

1. E un impostor, nare scoala cat au altii in presa romaneasca si e dubios promovat in presa desi are doar liceul. In 1990 era un parlit de pedagog la un liceu de ghetou bucrestean. Subit si dubios de repede a fost introdus, ca alta explicatie nu exista in prexsa de opozitie.Norma asa lucrau tovarasii...

2. E un trash talker/ sweage sucker, un nimeni ratat si complexat pen' ca-i pitic (se spune ca si impotent, nah sa fiu in tonul lui de trash talker) care reprezinta mizeria jurnalistica damboviteana.

3. E un mincinos care face pe anticomunistul desi nu sufla o vorba despre tiganul securist Voiculescu, patronul lui. Daca voi imi aratati un articol scris de jegulasta de Badin despre Voiculescu, atunci eu il mananc. Ca dovada ca e un securist camuflat!

4. E posibil, foarte posibil sa fie un agent al securitatii, aripa Voicuescu, introdus in Diaspora pe langa batranii de la Campul ROmanesc de la Hamilton

5. Este un mincinos pentru ca de cate ori am scris ceva intrebari in comentarii la ineptiile lui, a cenzurat ce am scris

6. E un spamer de cacao, lichea care aduna adrese de pe internet si le bombardeaza cu "stirile" lui paranoico-schizofrenice, un neica nimeni ratat si complexat pe deaspura care se crede agent CIA sau ceva mare, mare, in minte alui bolnava.
Mie de exemplu mi-a luat adresa de e-mail fara sa-mi ceara permisiunea, habar nu am de unde a gasit-o, adresa nu de free e-mail, si ma bombardeaza de mai multe ori/zi cu ineptiile lui tipice cloacei dambovitene. Sa-i fie rusine de impostor ratat si spamer mincinos.

Si lista poate continua, daca mai vrei.

Altfel nu urasc pe nimeni. Doar ma joc cu voi sa vedeti ca nu puteti sa prostiti si sa faceti ce vreti voi invirtual, ca in real e clar ca nu faceti nimic, anyway:))

P.S. Ai bagat de seama ca-ti scriu din Texas. Data viitoare vrei sa-ti scriu din Barcelona au din Bucale? Pe bune.

Anonim spunea...

Si haide nu te supara pe mine. Nu mi-a placut ca te-ai introdus cu insulte acolo unde nu stiai despre ce e vorba. In rest sa stii ca iubesc pe toti romanii si pe toata lumea. Si pe Badin, asa mai incet si ingust la capsor cum e el, si groaznic de lipsit de simtul umorului(de n-a dormit oeri toata noaptea, ha, ha,ha! Deh, daca-i paranoic, saracu':))

Si Las-o cu FBI si alte alea ca voi mie n-aveti ce sa-mi aceti, inschimb eu pe voi va fac sa va dati cu capu'de pereti. Parol.

Da' nu-i asa ca ai invatat sa vorbesti mumos cu ocazia asta, ti-ai adus aminte ca vorba dulcemult aduce chiar si-n virtual?

Spune-i si aleilalte, mai juna, sa-ti urmeze iegzamplu' ca asa se-intelege omul, zau!
Hai pa si noapte buna sa aveti o duminica faina cu zambete si-n real sin virtual!

Anonim spunea...

@anonim

Iti dai seama ca si eu pot posta de pe proxies-uri

Dar tu esti de aici, din Bucuresti. Numai ca si eu m-am jucat putin cu tine. In fine, sa vorbim civilizat.


Si hai sa-ti raspund si eu ce cred:

1. Eu stiu cum a intrat in presa si nu e asa cum zici. A intrat printr-un concurs la care am fost de fata.

2.Dar nu pare deloc asa cum zici tu. Adica impotent. Din contra. Si are copil. Si mie mi se pare ca arata bine. Daca tie ca barbat nu iti place, asta e. Dar nu cred ca trebuie sa-ti placa tie. Ce, vrei sa te ia de nevasta si esti mai inalt decat el si ai complexe?

3. Pi eu am vazut ca de Voiculescu a mai scris. De ce esti nedrept?
http://www.adevarul.ro/2006-10-06/Dosar/1-500-000-ridicati-cu-sacosa-de-la-brce-inainte-de-revolutie_200929.html


http://www.adevarul.ro/articole/voiculescu-pl-x103-tea-cazarea-securi-x15f-tilor-de-la-dun-x103-rea/200673

Eu am mai multe articole din astea. De ce nu ai cautat si tu pe google? Nu-i e frica de nimeni, nici de Felix, stai linistit.


4. La asta te faci de ras. A fost facut in toate felurile. Si asta de pe vremea cand nu avea de-a face cu Felix. La Felix doar nu lucreaza de o viata. E usor sa faci pe cineva securist. Si eu te pot face pe tine. Tu nu pe mine, sper. :))

5. Cu cenzura e treaba voastra. E stapanul blogului lui. Dar ai vazut cat bine i-ai facut? Mesajele tale au starnit solidaritatea asta cu el.

6. asta cu adresa de mail se rezolva simplu de tot. lasa0mi-o mie aici si ii zic sa ti-o stearga. nu mai primesti nimic. iti garantez.

Anonim spunea...

Hai mai ca nu ma supar.
Dar vezi ca nici tu nu esti cu toti boii acasa. :) Cu FBI-ul am glumit si noi.

:)

Lilick Auftakt spunea...

@anonim

Sper ca totusi o sa ai forta necesara dialogului, si o sa incerci sa-mi ataci argumentele aduse.
Eu chiar sunt foarte deschisa sa discutam tot ce te roade pe tine..Uite, asta cu articolele despre Voiculescu: ti-am oferit si iti mai pot oferi.
Cu faptul ca s-a angajat prin concurs: ti-am spus. si iti pot povesti detaliat.
Despre potenta si impotenta nu discut ca esti barbat si sincer..nu ar trebui sa te priveasca. Asa ceva poate se face la nivelul barfelor intre femei, dar inteleg ca tu esti un barbat puternic, ca doar te dai foarte inalt. Peste 1,80 cat are Badin..Si cum ai putea tu sa barfesti ca o femeie?..
Si, iti repet, te ajut si cu adresa aia de mail blestemata. Ti-o scoate imediat si nu mai primesti nimic..Ca vad ca iti stau ca ghimpii in inbox mesajele lui...