19 iul. 2008

Saftoiu



















Aflam din Cotidianul ca Adriana Saftoiu a primit de la PNL Prahova invitatia de a candida pentru Parlament din partea unui colegiu uninominal din acest judeţ. Doamna nu comenteaza.
Buuun!...
Mai aflam din acelasi ziar, sau ne reamintim, ca: "Adriana Săftoiu a câştigat în 2004 un mandat de deputat, pe listele Alianţei D.A., din partea democraţilor. A renunţat însă la fotoliul de parlamentar în favoarea postului de purtător de cuvânt al Administraţiei Prezidenţiale, alături de soţul ei, Claudiu Săftoiu, numit consilier al lui Traian Băsescu. În 2007, după demisia lui Claudiu Săftoiu de la SIE, Adriana Săftoiu s-a retras din funcţia de purtător de cuvânt al lui Traian Băsescu."

Intrebari:
1. A renuntat la postul de parlamentar PD, si-a dat demisia de la Cotroceni, dar a renuntat si la statutul de membru PD? Nu am auzit nimic despre asta. Ar putea sa fie si PD-ist cu carnet de membru si sa candideze la invitatia PNL?

2. Ce parere aveti de doamna Saftoiu? Aveti incredere in ea?



Update: se pare ca azi a fost ziua vizitelor de peste hotare.
M-a vizitat Neoinileias pe care va invit sa-l cititi cu traducere Google, si am primit o piesa din Siberia pe care tocmai am uploadat-o pe Trilulilu si v-o ofer si voua :)):



"Secret mare"
Asculta mai multe audio Muzica »

Update 2: La sugestia "publicului" am schimbat poza.

38 de comentarii:

neoinileias spunea...

nu puteţi avea încredere în toate politicieni

Lilick Auftakt spunea...

@neoinileias

Multumesc si bine ai venit pe blog!
As vrea sa te intreb ceva, ca vad ca te descurci si cu romana:
Ce iti spune tie imaginea, figura acestei doamne?

neoinileias spunea...

D-na D-H în fotografia este frumoasa femeie,

Anonim spunea...

Tot ce pot sa spun sigurdespre ea este evidenta capacitatea ei intelectuala! Jocul de glezne cu partidele... nu ma mira! Dar nu ii ajuta!

Parerea mea... HIC!

neoinileias spunea...

salon de frumusete ajută,,,

Lilick Auftakt spunea...

@neoinileas

Am reusit si eu datorita Google sa citesc niste teme de la tine de pe blog. De exemplu cea cu alegerile din Macedonia.
Altfel mi-ar fi fost imposibil pentru ca nu cunosc limba greaca.


Te pasioneaza politica? Sau esti politician? Ziarist?

neoinileias spunea...

I am a blogger ... you?

Anonim spunea...

Bonjour! Hello! Privet!

Lilick Auftakt spunea...

@neoinileias

Me too :)))

@anonim

Tu de pe unde mai esti?

Anonim spunea...

Din Siberia - Omsk... Sunt si aici romani!

Lilick Auftakt spunea...

@anonim

Da? Interesant! :)))
Si cum ai ajuns aici pe blog?

Anonim spunea...

18 gr Celsius, ploaie. Sasha nume de barbat, de la Alexandr

Anonim spunea...

Vreau sa vin in Romania, poate definitiv. Bunicii mei au fost deportati de Stalin din Kishinev

Lilick Auftakt spunea...

@anonim


Vorbesti bine rusa? Ia posteaza ceva..

Anonim spunea...

Am si rude la Romania, dar nu prea place regim politic din Romania. Seamana Lucashenco de la Belarus, iar blonda aia Elena a lui Basesc al vost e mai rea si mai urata si mai proasta decat blonda de la Kiev Timoshenco. Eu sustin pe Gary Kasparov!

Anonim spunea...

Nu stiu daca se intelege ceva. E din film Muzicantii de Bremen


Бременские музыканты

Ничего на свете лучше нету,
Чем бродить друзьям по белу свету.
Тем, кто дружен, не страшны тревоги,
Нам любые дороги дороги.

Наш ковер - цветочная поляна.
Наши стены - сосны великаны.
Наша крыша - небо голубое,
Наше счастье - жить такой судьбою.

Мы свое призванье не забудем:
Смех и радость мы приносим людям.
Нам дворцов заманчивые своды
Не заменят никогда свободы.

Anonim spunea...

Uite melodie frumoasa pentru copii "Secret mare"

http://pesni.haba-haba.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=178&Itemid=40

Lilick Auftakt spunea...

@anonim


Foarte dragut!

Dar de doamna asta din poza, doamna Saftoiu, ce parere ai?

Anonim spunea...

Doamna nu stiu cine este. E persoana liberala importanta? Eu nu pot inca sa o votez, dar daca merita sa fie cu succes

Marius Mina spunea...

Atat ea cat si meatball-ul Claudiu zis Saftoiu sunt doua fenomene care intruchipeaza perfectiunea oportunismului ipocritic transnational.Doua persoane care s-ar vinde la metru liniar foarte usor.Sa ramana la PD , amandoi sunt membrii PD.
Eu as vota-o cu degetul mijlociu daca risca sa ne faca un show la bara in duet cu Nutzy spaima Constantzii

Lilick Auftakt spunea...

@Marius

La metru sau la milimetru? :)

Anonim spunea...

Prea alunecoasa... Sa ramina in PD! Si/sau in PR... De altfel, am impresia ca lanseaza singura zvonuri despre virtualii clienti si propria evolutie in cariera, ca sa ne testeze. Eu nu as vota-o, mi se pare o Mona Musca olecuta mai tinerica.

Anonim spunea...

@Lulutza

Cred ca ai dreptate. A mai facut ea teste din astea sa vada daca intra sau nu in politica si imediat dupa plecare de la Cotroceni. Tii minte?
Stai ca am cautat acum dialogul tau cu ea de anul trecut, de pe blogul lui C. Patrasconiu:

Lulutza:

16 Iulie 2007 (22:32)
Adriana Saftoiu este membru PD si a intrat in Parlament ca deputat PD, asadar ESTE politician. Nu inteleg de ce nu s-a intors in Camera Deputatilor, unde parca sint niste posturi neacoperite. I s-o fi interzis?


Adriana Saftoiu:

16 Iulie 2007 (23:36)
Imi permit sa raspund la cateva mesaje postate pe forum si sper ca dl Patrascanoiu sa nu se supere ca folosesc blogul domniei sale. Multumesc pentru cuvintele de apreciere si adaug pentru @Lulutza: functia de parlamentar e incompatibila cu cea de consilier drept urmare mi-am dat demisa din Parlament in decembrie 2004.



Mama, ce te-a aburit (chipurile). :)))

Tu ii zici ca e membru PD, si deci politician, si ea iti raspunde ce iti raspunde, ca a demisionat din Parlament. Ca si cum asta ar scoate-o definitiv din politica sau din partid.

Hahahaha!

Anonim spunea...

BTW-de ce nu i-o fi facut observatie CP ca nu ii scrie corect numele? :))))

Anonim spunea...

Ce cintec dragut! "Nu-i un secret: prietenii nu cresc in gradina de zarzavat, nu vinzi si nu cumperi prieteni..."

Daca nu cresc prietenii in gradina de zarzavat, precis nu cresc nici in gradina de partid, iar in PD este prohibita prietenia, daca "cineva" te considera tradator sau incompetent. Asa se explica faptul ca din in urma cu citeva luni numai prietenul Adriean mai raspundea la telefoanele disperate ale Adrianei! Nu a intirziat Adriana sa ne aduca asta la cunostinta... Acum cred ca nici macar Adriean nu-i mai raspunde, probabil ca in PDL s-a pus embargo pe Saftoi.

Anonim spunea...

@Lilick - "Patrascanoiu"??? :) Iti dai seama ca a trecut un an de atunci si ca s-ar putea sa intre acum pe aici insasi "Adrieana" Saftoiu? Ca sa ma ia iar la refec, eventual... :)

Anonim spunea...

Oricum, trebuie sa spun - preventiv - ca o consider pe A. Saftoiu cea mai inteligenta si educata dama din PD-L ever!

Iar sotul imi place si mai mult ca jurnalist, chiar daca nu a avut aceleasi succese ca sotia in lupta impotriva kilogramelor! :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Merci pentru traducere :)))
Deci se si potriveste cu tema oarecum.

Anonim spunea...

Si, zau asa, pune-i o poza mai avantajoasa! Poate o nominalizeaza Roxana la "Romanian Beauty"...

De exemplu, asta:

http://bucurenci.ro/wp-content/uploads/2008/03/saftoiu.jpg

:)

neoinileias spunea...

mulţumesc. frumoasa melodie

o altă fotografie?

Lilick Auftakt spunea...

@neoinileias

Cu placere. Da. O alta fotografie. De la Lulutza.

neoinileias spunea...

@
Cred că aveţi suficient interes!

Anonim spunea...

@Lilick

De acord cu Lulutza, Saftoiaca e alunecoasa. Tare! Plus ca m-a ingretosat teribil, miercuri seara la IRealitatea Tv, cand o apara pe Nutzi Udrea. Ipocrita de Saftoaica a uitat ca a dat-o marinaru' afara de la Cotroceni, tocmai din cauza ca nu era agreata de Nutzi!

Lilick Auftakt spunea...

@raluca

Exact! Am vazut si eu, dar nu stiu de ce eram sigura ca asa o sa se comporte. Doamna a devenit prea previzibila.

Anonim spunea...

Ce-i aici destrabalarea asta soro ? Bar de negrii ? Internationala ? Hai la luptaaaaa cea maaaaaaaaaa-re !!! OMfg...
Familia Saftoiu e 101% cu Zeus. Restul e doar intoxicare.

Anonim spunea...

PS
In sfarsit un articol cu o poza la care te poti uita. Probabil ca urmeaza 50 cu poze TRU,Cartarescu,Patrasconiu, samd...lmao

Lilick Auftakt spunea...

Of, ai picat cam tarziu aici. Mi s-a sugerat sa schimb poza si am facut-o... :(
N-ai prins-o pe prima...dar iti pregatesc acum ceva! :)))

Anonim spunea...

Ai grija ce pregatesti. E o lume mica you know...lmao