19 aug. 2008

O "mare" alianta











Din declaratiile pe care le-a dat ieri WC-ul national - Tribunul - la Realitatea TV, unde de ceva vreme pare invitat permanent, s-a inteles ca e deschis la o alianta cu Gigi Becali: "O sa vedeti cum intram amandoi in Parlament". Despre curtea teribila pe care i-o face presedintelui Basescu si la care i se raspunde prin chicoteli Nutzesti am mai scris. Tot aseara la Realitatea, multumindu-i intr-un fel Elenei Udrea pentru faptul ca l-a sustinut prin declaratii vis-a-vis de actiunea lui privind votul uninominal, WCT a spus: "Este o persoana de toata isprava fata asta. Tocmai i-am dat lucrarea mea de doctorat pentru ca am inteles ca si ea isi da acum doctoratul" Nu stim daca Vadim chiar i-a dat Elenei lucrarea de doctorat, dar intelegerea intr-o anumita parte populista a politicii romanesti pare din ce in ce mai asemanatoare cu o luna miere ce se consuma sub ochii nostri, zilnic. Pentru ca PD-L, cu gandul la cascavalul guvernarii, nu respinge niciun ajutor. Apropo: partidul lui Talpes mai exista sau a fost "ingurgitat" deja de PD? Un PIN mic...ceva...la desert?

13 comentarii:

Anonim spunea...

Artistica poza, asa da. Cum avuram aceeasi tema am facut trimitere la capodopera :)
PS
Blogul urmator iti va darama deontologul preferat ( de rusine, hahaha ! )

Anonim spunea...

Cred ca astia depun eforturi sa scape Base si de ultimii admiratori pe care-i mai are :) Udrea,Jiji,WC,Musca,Mitica Dragomir, asta este o alianta ce poate functiona lejer sub lozinca "Sa dam cu Base de pamant" .

Lilick Auftakt spunea...

@moshCalifar

Te iei de preferatii mei? :)

@alandra

Prin gura ta vorbeste parca Europa. :))Cred ca si ei zic la fel.

Anonim spunea...

Mda, trei crai de la rasarit...

Anonim spunea...

@Lulutza


Astia crai? :)
Eu l-am votat pe Basescu sperand ca un borfas ca el de genul Alimanisteanu (sau cum spunea Paler ca se numea acel sef al politiei bucurestene racolat din lumea interlopa) o sa spele pe jos cu coruptii si o sa faca curatenie. Dar de cum am vazut ca face diferente intre "coruptii nostri" si "coruptii vostri" mi-a fost clar cu ce impostor avem de-a face. Si nu e numai asta...
In cardasie cu Vadim si Becali nu poate fi decat in elemenul lui.

Anonim spunea...

Mi se pare corect... Ce sens are sa se mai ascunda, mai lipseste doar psd(reformat) si inchidem o bucla inceputa in '90 pardon '45. Daca n'ar fi banditii aia de liberali am putea spera chiar la un guvern de uniune nationala.

Anonim spunea...

@Radovan

Pai Basescu asa a vrut: sa inghita PD-ul PNL-ul si sa faca o alternanta jucausa la putere cu PSD-ul intr-o intelegere deplina. :)

Anonim spunea...

PNL si PNT sunt greu de inghitit,pericol de indigestie pentru stomacele obisnuite cu kartoska si vodka.Dar problema nu sunt ei(Vrabia malai viseaza) ci deontologii nostri de dreapta care "pun botu"(si la cascaval?).

Petru Clej spunea...

Ce mă miră este că nimeni nu pare interesat să discute despre ceea ce se petrece în Georgia, mai ales acum că "inamicul public numărul unu" - Traian Băsescu - responsabil de toate relele ce se petrec în România, inclusiv de fiasco-ul de la ICR New York - e plecat în turneu în Ucraina, Republica Moldova, Azerbaidjan, Georgia şi Turcia.

Dar când există așa subiecte interesante de discutat, precum Patapievici, Becali, Mitică și alții...

Anonim spunea...

@Petru Clej

Despre ce se petrece in Georgia nu pot sa-mi dau cu parerea. Banuiesc ca e bine ce face Traian Basescu.
In general presa si politicienii trateaza subiectul Georgia marginal. Din pacate. Pentru ca e o problema importanta. Insa publicul se pare ca e dezinteresat de subiect. Si nu spun neaparat eu asta. Am citit in FTD ca romanii sunt mult mai atrasi de subiecte ca cele de care ati pomenit decat de problema Georgiei.

Petru Clej spunea...

Stimată Lilick, ceea ce se petrece în aceste săptămâni în Georgia reprezintă confirmarea unei schimbări strategice fundamentale, pe care unii comentatori (internaționali - deoarece c ei din România sunt depășiți de o asemenea chestiune) o numesc "al doilea război rece".

Deci Patapievici, Vadim, Mitică, diferite muște și jiji, pale into insignificance pe lân gă ce se petrece acolo și mai ales, va afecta România aproape direct.

Anonim spunea...

@Petru Clej

Nu pot sa va spun decat ca v-as fi recunoscatoare daca ne mai lasati din cand in cand pe aici link-uri lamuritoare legate de "al doilea razboi rece".

Petru Clej spunea...

Păi oricum citiți numeroasele materiale publicate de revista ACUM www.acum.tv, care includ și câteva articole în limba engleză de James Rosapepe (fost ambasador în România), Robert Kagan și Michael Radu.

De asemenea vă recomand cel mai bun sit american www.realclearpolitics.com.

Și vă mai recomand să evitați ultra-provinciala presă din România care trăiește pe cu totul altă lume.