5 aug. 2008

Sacrificii


















Cred ca ii pune capul pe tipsie…Base…
Oare nu-si da seama? Nu simte ca i-a venit ceasul? Ce-o fi in mintea ei? Nu vede ca dintr-o parte in alta presa o prezinta in culori de la gri-bordura la negru taciune?
Pana si ziarul asfaltatorilor o trateaza neutru spre negativ, iar poza, Doamne, poza...e una dintre cele mai urate pe care o puteau atasa unui articol care se refera la ea. In ziarul despre care se zicea odinioara ca e al ei. Hmm. Mai e al ei?
Aruncata in cusca leilor la PD-L Constanta, lasata sa vorbeasca de rau PNL, ca, la foarte scurt timp, politica partidului din care face parte sa vireze spectaculos si vocal spre ei, spre liberali, incurajata spre a se "afirma" in balerini albi prin noroaie spre deliciul presei, Duduia pare pregatita pe post de cap pe tipsie. N-o fi singura, dar in eventualitatea unei aliante cu PNL e prima vizata. Tapul ispasitor. Cel in capul caruia se vor sparge poate nu toate, dar multe din belelele acestor 4 ani. Folosita initial la PSD de Ponta si Gusa, folosita apoi la PNL, la Cotroceni (pentru scandalul "biletelul"), folosita la PD, apoi PD-L, Duduia la 30 si ceva de ani e tarata prin politica mai ceva ca o martoaga in glodul de la inundatii.

Scrie EVZ: “Sub titlul "Pantofii albi şi "imbecilitatea"...lor", secretarul executiv al PDL povesteşte că tocmai plecase în concediu când "au venit apele".

"Aşa că am organizat de la distanţă, cu ajutorul colegilor din Sectorul 6 un convoi umanitar pentru sinistraţi", a detaliat Udrea.

"Vineri, 01.08, de ziua soţului meu (Dorin Cocoş - n.r.) l-am lăsat să serbeze singur şi am zburat spre casă. După 12 ore, am ajuns la ora două noaptea şi am plecat în Suceava la cinci dimineaţa. Fiindcă urma o zi cu peste 30 de grade, nu m-am încălţat de la Bucureşti cu cizmele de cauciuc pe care le aveam de la inundaţiile de anul trecut din Tecuci, ci le-am pus la faţa locului", se scuză pedelista.
Ea a mai arătat, în postarea de pe blog, că este deranjată de faptul că "ochiul vigilent al presei a văzut pantofii albi care au deveni astfel vedete... "imbecile"" şi nu cele şase camioane de ajutoare constând în alimente, apă, haine, paturi, materiale de construcţii.
"Deşi eu mi-am întrerupt concediul lăsându-mi soţul singur de ziua lui, în timp ce politicieni cu funcţii importante în Guvern au plecat în acest moment în vacanţă, unii nu au văzut decăt pantofii mei albi!", conchide Elena Udrea.
"Câtă … “imbecilitate”!", încheie postarea democrat-liberala, făcând trimitere la aprecierea lui Traian Băsescu la adresa unui ministru. “


Duduia incearca sa se plieze pe reactiile instinctuale ale presedintelui. "Imbecilizeaza". Pare ca se agata de el. Ultima ei speranta. Dar multe lucruri ma fac sa cred ca va fi sacrificata in numele unei viitoare aliante, din ce in ce mai probabile, PNL-PD-L. Pe cine va sacrifica PNL-ul?

PS: Elena, cand ajung sa te laude dusmanii, iti zic eu ca nu e bine.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Zeus îi foloseşte şi după îi aruncă

Anonim spunea...

Pai s-a cam ingrasat , sa mai bage o sala, o fitness, o ceva. Pai are si Zeus pretentiile lui , n-o sta el bine cu ochii da' e inca ager :)

Lilick Auftakt spunea...

Credeti ca Zeus a pus ochii pe alta? :)

Anonim spunea...

fresh meat sa vaza boboru' ca-i inca viril ca romanii aia de-i pomenea azi.(Io dac-as fi consilier de imagine i-as recomanda doua bucati simultan)

Lilick Auftakt spunea...

@mosh

Prima oara cand il vad cu doua fac rost de poza si o postez aici pentru tine. :)))

Anonim spunea...

Ca sa-ti lasi barbatul,(nu ,nu de tot!),ci doar asa pe sarite(totusi de ziua lui),spre a veni cu ajutoare ,mi se pare cel putin curios.Ori s-au certat si a plecat,ori aia duceau niste ajutoare si trebuiau revendicate in plan electoral.Prosti ne mai cred/fac unii...