28 sept. 2008

Ce om politic ai vrea sa inviti la masa?










Din pacate nu-mi mai aduc aminte, dar poate ma ajutati voi, ce politician (probabil englez) a spus ca cel mai bine e sa votezi candidatul cu care ai vrea sa iei cina. Atunci cand ajungi la concluzia ca toti sunt o apa si-un pamant, mai exista si metoda asta simpla de a-ti alege un candidat preferat: "mi-ar placea sa-l am pe X invitat la masa"
Sa dau si cateva variante: Iliescu, Basescu, Geoana, Tariceanu, Boc, Udrea, Stolojan, Orban, Nastase, Antonescu, Vadim, Becali...Nu, nu candideaza toti, dar cum va imaginati o cina cu fiecare dintre acestia? Pe care dintre ei chiar il doriti la masa dumneavoastra? Numiti va rog alti politicieni alaturi de care v-ar face placere sa cinati...
Precizez: e doar un joc. Sper sa ii putem vota totusi dupa alte criterii.

15 comentarii:

Anonim spunea...

Crin Antonescu.

Anonim spunea...

Politician ? N-am gasit.
" Find me a man who's interesting enough to have dinner with and I'll be happy." - Lauren Bacall
Eu l-as invita pe Madalin Voicu nene.Daca-l aduce si pe Serghei stam la cina 3 zile... :)

Lilick Auftakt spunea...

@Thor

Tu continua sa imi trimiti mesaje. Nu le public aici. Le pastrez pe toate in mail si imi vor fi foarte de folos. :)

@Liviu

De ce cu el?:)

@MoshCalifar

Merci:) Nu cred ca e greu sa ii inviti, dar nu iti pot scrie acum, aici. :)

Anonim spunea...

Lilick,
nu stiu cine a pus primul intrebarea, care pune problema increderii si a identificarii cu cel ales. Si o societate asezata, functionala, care presupune credit, incredere, un anume set de valori, principii si asteptari.

Primul aspect, al increderii, nu cred ca in romanica cineva poate sa aiba cu adevarat incredere in vreun politician, intr-atat s-au compromis. Apoi, eu nu cred noi romanii ca am avea nevoie de (inca) un presedinte dupa chipul si asemanarea noastra.

Ca sa intru in joc, as putea spune ca n-as invita pe nici unul, pentru ca nu obisnuiesc sa invit oameni in care nu am incredere; sau i-as invita pe toti si as otravi mancarea…

Altul poate i-ar invita pe toti si ar pune e masa doar un ciolan, sa se omoare intre ei batandu-se pe el, insa asta fac deja, neinvitati de nimeni!

Ce ne facem insa daca cineva va raspunde: VADIM ?

Toate aceste posibile raspunsuri ne pot duce la concluzia ca la romani intrebarea nu poate fi pusa nici macar in gluma, findca oricare ar fi raspunsul ne-am lua cu mainile de cap…dupa ani de indobitocire, ziua alegerilor e declarata drept duminica orbilor pentru multi ani de-acu inainte, tatucul nostru tar’ tre’ sa fie asa cum ne inchipuim ca suntem noi, saraci si cinstitit, si vorba lui tanti aglaia; oi vota si cu mata cand vei fi presedinte…

Ar trebui sa ne venim o data in fire si incercam sa importam de la tarile civilizate cu traditie democratica si alte lucruri decat prostitutia, stilul de viata nesanatos, si impresia libertatea scuza orice tampenie : alegerile prezidentiale sunt mai mult despre programele si principiile de guvernare si despre calitatea echipelor care le sustin, decat despre persoana prezidentiabilului.
crabby

Realitatea lui Petria spunea...

Să le mai dau de mâncare? Nu. Mulţumesc.

Anonim spunea...

Catalin Avramescu :)

Lilick Auftakt spunea...

@crraby

Vadim? Ar trebui o cina de regim pt diabet. Si muuuuulte medicamente.
Poti sa propui si un politician din afara. :))

@Petria

Esti tare! Ei, dar oricum le dam sa manance. Mai coteaza o cina?

@Alandra

Incredibil. Avramescu era si una dintre variantele mele.... HIHIHI!

Anonim spunea...

Îi dau cărniţă fragedă de om la cină :)) Au adus ieri la măcelăria din colţ.

Lilick Auftakt spunea...

@Alandra


Stai ca trebuie sa il intrebam pe dragul nostru canibalut ce prefera: piciorus sau manuta... :)))) Si cum le vrea gatite..Sau poate vrea crud?

Anonim spunea...

Fetelor, sinteti cam macabre! Doar nu vreti sa-l faceti cina pe politicianul canibal?! Poate pentru maidanezii din cartier... :)

Mi-ati amintit de bancul cu Dragastolo: "Nu-ti place, nu maninci!"

Anonim spunea...

Evident ca, daca-i luam 'la sange' nu invitam niciunul.

N-am facut decat sa intru in joc.

Anonim spunea...

Lulutza,

treci zilnic pe aici ? Nu ma lua in tarbaca, ca nu vreau sa fiu malitios dar daca'mi spui zilele cand NU treci , vin si eu mai des ....(mai ales ca am movul la suflet)

.....desi voi m'ati definit ca pro-basescu , sa stiti ca pe Adriean nu l'am avut la matze niciodata .... prea sa da dande si prea e mare marmorerist.....desi stie sa-si tina firea si nu injura ca altii....

Anonim spunea...

Parca mi-ar place Margaret Thatcher; sau Madeleine Albright daca ar fi vorba sa discutam probleme dure si grele.

Pentru divertisment as invita :
http://www.24sata.com/news/clanak/milanka-opacic-40-kaze-kako-uvijek-ima-udvaraca/76293/?context=naslovnica&web_page_id=main_page


Cat despre partea romaneasca lasati-ma sa nu pronunt nici un nume : ca prea sunt dubii si de o parte si de alta....

agaX spunea...

lulutza,
te rog si io in numele lu' nenea din canada, nu-l mai lua in tarbaca, pliz!

a fost omul sincer de la bun inceput si ai vazut deja ca se tine de cuvint! a zis el ca e sensibil, ca daca nu sintem cuminti ne toarna la betonul de thor, doar cu asta se ocupa, e de meserie

te rog io, lulutza

Anonim spunea...

agaX

malitios ca de obicei sau ranchiunos ? sau sfatuitor ?