12 sept. 2008

Insomar - Tariceanu, cel mai dorit premier

















Ultimul sondaj INSOMAR citat de Realitatea TV arata ca, dintre cei trei posibili premieri, cel mai dorit este liberalul Calin Popescu Tariceanu - cu 26%, urmat de democrat-liberalul Theodor Stolojan, cu 20% si de Mircea Geoana, cu 14% - via Romania Libera


Calin Popescu Tariceanu la Palatul Parlamentului, la conferinta "PNL si Societatea Civila" condamna securistii si informatorii fara discriminare: " Nu exista securisti buni si securisti rai. Nu exista informatori care au turnat fara intentii".

6 comentarii:

Anonim spunea...

Zi-mi ca nu sti al cui e Insomar si daca sti zi-mi ca ai incredere in cifrele alea ;)

Lilick Auftakt spunea...

@MoshCalifar

Iti zic ca stiu. Dar ceea ce mi se pare mie mai important e ca acest sondaj apare in Romania Libera. De amanuntul asta ce zici? :)

Anonim spunea...

Zic: uite-l ma pe Birlic-Bourvil cum se bucura pe blog, e induiosator de prost, are si tribunul momentele lui de geniu :)

Lilick Auftakt spunea...

@MoshCalifar

Pai unde scuipa nebunul cu WC-ul dupa el creste nu stii?:) Si eu as fi bucuroasa sa ma scuipe nebunul, daca m-ar cunoaste.

Anonim spunea...

S-ar putea ca Băsescu să nu fie de acord nici cu rezultatele alegerilor, aşa că eu zic să-şi ia gândul şi Tăriceanu şi Geoană. Sondajele, precum şi alegerile, sunt inutile atâta timp cât nebunul zace la Cotroceni.

Marius Mina spunea...

Legea Lustratiei sau macar Punctul 8 de la TM au ramas simple slogane.
Niciunii n-au intentia sa le promulge.
Dece? Stiti si voi ...dece...cine crede INSOMAR?