4 sept. 2008

Tati al lui Avrameeeeescuuu!!!!!
















Catalin Avramescu a produs o mare deceptie in randul sustinatorilor portocalii, acum, cu demisia lui. In ultimele doua zile cred ca n-a vazut dragutul de el injuraturi de la cei care sustin PSD sau PNL cat a inghitit de la cei care sustin PD-L-ul. Intr-un fel mi-e si cam mila de el. Ma decisesem sa-i sprijin candidatura, precum stiti. Dirija asa frumos, in sandale, "Corul ingerilor" din PD-L, ca parca n-as fi vrut sa-l atingem nici cu o floare. Un canibalut gratios duelandu-se ba cu o Musca reinviata, ba cu cei doi clauni de la perfieria politicii, Mitica si WC, in tot acest spectacol grotesc pe care Partidul Orange ni l-a oferit in ultmele saptamani. O splendoare...Rasftatul politicii, asa cum a fost alintat in ultima vreme, avea sanse sa rupa-n dinti Mizilul daca nu se bosumfla si isi lua jucariile. E posibil insa sa nu-l mai fi lasat “tati” sa candideze. Nu, nu Taticool de la Cotroceni, ci parintele lui personal, tata de canibalut, despre care declara recent intr-un interviu ca nu-l mai lasa sa apara la televizor:
“Rep.: Dar de ce ma priviti cu ochii astia ficsi? Vreti sa ma mincati?
C.A.: Ha-ha-ha. Taica-meu imi interzice sa mai ies la televiziuni, ca are senzatia ca mereu, cica, imi ascut dintii.”

De ce tati al lui Avramescu?!! De ce nu-l mai lasati?!!! Va era frica ca i se tocescu dintisorii puiului?



MPB chansons d'enfant - AU JARDIN DE MON PERE
Asculta mai multe audio Muzica »


PS: Serios vorbind acum: apreciez atitudinea lui Avramescu pe marginea acestei situatii!

8 comentarii:

Anonim spunea...

Grea pierdere...
Citind articolul tau mi l-am imaginat în Spielhosen.

Lilick Auftakt spunea...

@Alandra

:) Pai cam asa si e imbracat. :))
Acum, dupa cat a fost facut albie de porci de pedalisti, macar noi sa-l rasfatam putin. Desi parca il vad ca de maine se duce la Zeus sa continuie de scris la Constitutia aia pentru republica prezidentiala de tip american.

Anonim spunea...

Dap, chit ca o sa ziceti ca am febra , azi intentionez sa-i aduc un elogiu, de fapt chiar acusica-l scriu :)

Petru Clej spunea...

Mult mai interesantă decât această discuție e poza, făcută la Masada, unul dintre cele mai frumoase și fascinante locuri de pepământ.

Lilick Auftakt spunea...

@Petru Clej

Am ales-o in mod special.

Petru Clej spunea...

Ați fost acolo?

Lilick Auftakt spunea...

@P. Clej

Nu am fost. Dumneavoastra ati fost?

Petru Clej spunea...

Da, am fost în martie 2007. E fabulos.