12 sept. 2008

Vadim, consilierul lui Basescu

































Invitat la Realitatea TV, Vadim le-a dat cateva sfaturi lui Stolojan, lui Basescu si Elenei Basescu: lui Stolojan sa fi purtat macar cravata atunci cand si-a anuntat disponibilitatea pentru a fi propus prim ministru, lui Basescu sa aiba grija ca "astia" il vor suspenda din nou ("aia" - deci nu el care ii e aliat)si Elenei Basescu sa aiba mai multa grija si sa nu-i mai faca probleme...taticutului.


"Stiu din interiorul lor ca Stolojan va fi. I-as fi fost mai recunoscator lui Stolojan daca atunci cand l-au filmat aia in costum de baie ar fi avut macar o cravata"

"Dar n-apuca sa-l instaleze Basescu ca il suspenda astia. Eu i-am zis, dar nu-l duce capul mai, asta e"

"O sfatuiesc pe Elena Basescu sa nu-i faca mai multe probleme lui ta-su"



Degeaba se plange lumea ca trustul Realitatea nu-l mai sustine pe Basescu, atunci cand e promovat atat de des un aliat atat de vocal al presedintelui. :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Trebuie spus ( a nu ştiu câta oară)că e nebun rău de tot. S-a luat de Băsescu şi de fie-sa , dar mai tare s-a luat de Creţuleasca :) Pe Băsescu l-a menajat totuşi, nu a fost atât de violent ca de obicei.Este evident că au o înţelegere electorală!

Lilick Auftakt spunea...

@Alandra

E un grijuliu! :)
Am cam lipsit in ultimele 24 de ore de la calculator dar de-abia astept sa intru pe la voi sa citesc din urma.:)

Anonim spunea...

In sfarsit se lafaie si tribunul pe micul ecran! Ca ce mai tipa cu timpii de antena...Atentie, insa! Ne-a spus clar ca el acu' lauda, acu' injura. Ca un latin extremist ce este.

Anonim spunea...

@Simona

Eu cand vad ca Basescu cot la cot cu Vadim ataca majoritatea jurnalistilor pe care ii am eu in blogroll (direct sau indirect, nu mai conteaza - de la ce trusturi nu mai conteaza - daca sunt inamici sau prieteni jurnalistii respectivi nici asta nu conteaza) nu pot decat sa ma bucur. E adevarat ca emisiunile cu Vadim au rating mai mare decat cele cu Basescu. Ar putea sa-l numeasca purtator de cuvant. :))))

Anonim spunea...

Mie mi-a placut caracterizarea facuta deontologului din blogroll : " Unu' patrascoiu cu o fatza ca un birlic ! " I-a facut o arogantza, stai sa intre si Jiji-n scena in campanie, o sa ne tavalim de ras...