24 oct. 2008

Elena Udrea - rectificare incompleta










Elena Udrea face o rectificare la ea pe blog:
"In urma articolelor care vor aparea in presa de maine, vineri 24 octombrie, am realizat ca am facut o eroare in declaratia de avere pe care am completat-o in vederea depunerii candidaturii pentru Camera Deputatilor. Astfel, inca neobisnuita fiind cu leul nou, am declarat ca veniturile incasate de sotul meu din dividende sunt de 2.000.000.000 RON in loc de 2.000.000 RON. Sper ca aceasta greseala sa imi fie iertata!
Legat de cateva imobile care apareau in declaratia de avere din 2005 si nu mai apar acum, fie au fost vandute fie apartin unor societati comerciale la care sotul meu este actionar."

Pacat ca nu si-a trecut si fostii barbati in declaratia de avere. Pentru ca acum ar fi facut intreaga rectificare: Adica ar fi adaugat la cifra 2, reprezentand cei doi barbati pe care a declarat ca i-a avut in viata, cele 3 zerouri necesare, scapate la venituri. :))))

6 comentarii:

Anonim spunea...

I love pink...Culoarea asta imi inalta sufletul si ideile catre chestii pure. Sau nu.

Anonim spunea...

"...din dividende sunt de 2.000.000.000 RON in loc de 2.000.000 RON."
Ori sunt io matol ori sunt inca 2 chestii de rectificat chiar in rectificare. Parca 1 RON = 10,000 ROL , n'est ce pas ?

Unknown spunea...

Acum ca suntem pe aceeasi lungime de unda la acest subiect: ce poti sa-i ceri unei astfel de "doamne"??
Presa a inventat-o ca si pe Jiji si fara presa ar fi cu adevarat nimeni!

Lilick Auftakt spunea...

@MoshCalifar

Ma bucur ca ti-am inseninat ziua. :)) De cand incerc..
Ai dreptate cu calculul dar tu esti prea strict din punctul asta de vedere si doamna destul de smechera in a da vina pe...leul nou si pe parul ei blond.


@Ion

Of, si cat da ea vina pe presa asta, care i-a facut imaginea asta atat de proasta. Uf..

Anonim spunea...

"Nimeni", este adevarat, dar o "nimeni" dotata de Primaria Bucurestilor cu o zestre cum nu au multe "nimeni" din categoria ei.

Tot un fel de Floriana Jucan, dar mai tupeista si mai iubita (sau mai temuta?!) de "tonomatele" din presa...

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Temuta rau...desi nu prea inteleg de ce. Fraieri.