2 oct. 2008

Un nou post de televiziune!










Un nou post de televiziune, Senso TV, se va lansa in curand. In online!!! Deocamdata puteti urmari aici, in beta, cateva emisuni ale "Sensotv Urban Arts Channel".

Televiziunea va lansa in curand si canalele:
Sensotv Health Channel,
Sensotv Music Channel,
Sensotv Politic Channel,
Sensotv Extrem Sports Channel,
Sensotv Lifestyle Channel.



Aveti aici un serial despre si cu graficianul Andrei Pavel, un tanar talentat care realizeaza emisiunea "Clipa de arta"

De asemenea, puteti citi aici cate ceva despre scandalurile ICR.

16 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte interesant. Era mare nevoie de o televiziune in online acum cand totul se muta pe net. Usor de accesat si de catre noi, romanii de peste Ocean, si nu numai.
Multumim, Lilick.

Anonim spunea...

O sa infiintam Portocala TV curand taranistilor de penelisti care sunteti pesedisti. 322-ilor !!!

Lilick Auftakt spunea...

@Ruxandra

Cu placere. Sa urmariti emisiunile.:)

@Leana Gainusa

Cand o zbura porcul o sa aveti voi televiziune portocalie, 864-ilor!
Ce? Nu stii de la ce vine 864? De la nr de kilometri de autostrada promisi si calculati de Boc cu centimetrul de croitorie.

Anonim spunea...

Vin cu multumiri lilick :D
Sper sa placa ceea ce fac

Lilick Auftakt spunea...

@Andrei Pavel

Mie mi-a placut ce faci tu. Felicitari!:)
Poate ne tii si pe noi la curent, din cand in cand, cu emisiunea pe care o faci, sau cu alte emisiuni de pe Urban Arts Channel

Anonim spunea...

Ce m-as bucura sa apara un post de televiziune exclusiv portocaliu si basesc! Prietenii stiu de ce... Numai ca oligarhii portocalii sint cam scirtzani si le sta gindul numai la tunuri imobiliare, borduri si "asfalte"!

Nu-si baga ei banutii cistigati cu greu, prin parcarile patriei, intr-o "intreprindere" de bine, de rau culturala, de ex. "Manele Oranj TV"! Ca nu iese din TV banu' greu, fara munca, fara responsabilitate!

P.S. Scuze, am fost cam ocupata si nu mi-a stat capul la bloguri. Dar o sa recuperez timpul pierdut! Chiar ma gindesc sa mai fac ceva trafic si pe Coti-ul nostru cel de toate zilele... :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Bine ai revenit! :)
Ne-am distra mult sa avem pe langa blogurile portocalii si o televiziune portocalie, dar, asa cum spui si tu, asa ceva nu se va face, din cauza zgarciobeniei pedelistilor. Offf! :)))

Anonim spunea...

@Lilick - te rog eu mult, daca apar mesaje pline de "admiratie" si "respect" la adresa mea, sa le pastrezi, eventual sa le lasi sa apara! Fac colectie demult cu infamiile lor! Sint atit de ridicoli, este o delectare sa-i vezi in "actiune"!

Inclusiv jivina mirsava de Trasca, istoricul repetent care s-a "demascat" singur singurel pe Coti si face pe victima ca l-as fi "demascat" eu. Sinistrul isi tot face reclama pe acolo si prin alte locuri, doar doar o primi si el vreo dregatorie portocalie.

Totusi, din cauza jivinei mirsave si acolitilor lui oranj, am pierdut deja un client in valoare de circa 1000-2000 euro lunar si a trebuit sa schimb numerele de telefon, iar asta deja nu mai chiar atit de amuzant. Sper sa nu fiu obligata si sa ma mut in Primaverii, ca mie imi place mai mult cartierul asta!

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Stiu ca le strangi. Si am si eu multe sa-ti dau. Chiar de curand am mai primit niste mesaje si niste date extrem de interesante. Individul a enervat si pe cineva foarte important. Lasa ca vorbim noi si iti garantez ca o sa te fac sa razi si nu va mai i nevoie sa te muti in Primaverii ca sa-ti poti face in liniste treburile.

Anonim spunea...

... nu mai este chiar atit de amuzant... :)

Anonim spunea...

... ei, nu ca mi-ar strica acum mutarea asta, planificata demult, dar nu este gata inca remodelarea palatului à la mode de Feng Shui, fara de care nu mai putem trai!

Lilick Auftakt spunea...

Draga Lulutza


Crezi ca Feng Shui-ul ne protejeaza si de submediocrii si comunistii astia de portocalii? :))

Anonim spunea...

@lilick

e destul de simplu :D
la fiecare inceput de saptamana incarcam o noua emisiune. pot sa va spun de pe acum ca urmeaza o expozitie Geta Bratescu la Galeria Ivan si Sorin Tara.
as mai mentiona si de articole. poate cele referitoare la istoria artei par banale dar putina cultura nu strica mai ales ca nu e foarte multa informatie per articol. plus interviurile cu artisti din alte tari, ca sa vedem si ce e in afara "cutiei" noastre.
la articolele completate cu poezii am renuntat dar cele scrise au ramas si vor mai fi postate cateva.
ce as mai vrea sa spun este faptul ca nu am lasat deoparte arta digitala si ma mocup exclusiv de fractali. de la matematica din spatele imaginilor pana la programele de generare. si mult mai mult [linkul se afla tot la rubria "Arte" chiar langa "Clipa de arta"].

e pacat ca se stiu atat de putine [atat informatiile clasice cat si cele noi] si incerc pe cat posibil sa educ intr-o oarecare masura publicul, in special tinerii. sunt la arte si ma minunez de colegii mei mai tineri si nu numai cum pierd vremea in loc sa acumuleze acum cat pot si li se ofera ocazia :)

toate cele bune,
Andrei Pavel

Anonim spunea...

@Andrei

Si pentru tineri si pentru noi, cei mai "batrani", e perfect. Multumim pentru indumari. :)

sssfinxxx spunea...

@lilick

sa stii ca ce am scris pe aici ma ajuta sa fac ceva legat de articole :D
o zi buna sa ai

Lilick Auftakt spunea...

@sssfinxxx

Ma bucur. Te-am pus si in blogroll. :)