19 nov. 2008

De pe Thinkopolis


















Dupa cum s-a votat pe thinkopolis.ro, mai exact dupa notele candidatilor pana pe data de 17 noiembrie, la senat, pe Bucuresti, ordinea primilor doi candidati pe colegiu e urmatoarea. O postez pentru ca vreau sa vedem cat de diferite, sau nu, vor fi rezultatele alegerilor. Cat de mare ar fi diferenta intre sondajele online si votul concret, acum , cu votul uninominal:

Colegiul 1

1.Cornelia Cazacu PDL
2.Arin Avramescu PNL

Colegiul 2

1.Crin Antonescu PNL
2.Ionut Popescu PDL

Colegiul 3

1.Tudor Serban PDL
2.Cristian Diaconescu PSD-PC

Colegiul 4

1.Vlad Naicu PNL
2.Anca Boagiu PDL

Colegiul 5

1.Vasile Blaga PDL
2.Constantin Traistaru PSD-PC

Colegiul 6

1.Cristian Radulescu PDL
2.Daniela Cercelaru PNG-CD

Colegiul 7

1.Cristian Topescu PNL
2.Mihai Adrian Campurean PSD

Colegiul 8

1.Gigel Andrabulea PNG-CD
2.Dan Voiculescu PSD-PC

Colegiul 9

1.Aurel Moldoveanu PDL
2.Horia Valerian Radocea PNL (la egalitate cu primul)

Colegiul 10

1. Istvan Toke UDMR
2. Gheorghe Udriste PDL

Colegiul 11

1.Radu F. Alexandru PDL
2.Costel Nedelcu PSD-PC

Colegiul 12

1.Gabriel Mutu PDL
2.Mihai Toti PNL

Considerati ca in vreunul dintre aceste colegii exista candidati cu sanse mai mari? Din 12 colegii, 7 se pare ca le castiga PDL-ul. Daca nu 8. Ce ziceti?

12 comentarii:

Anonim spunea...

Imi dau si eu cu parerea, ca tot romanu', insa rezultatele mi se par fanteziste.

Mi-e greu sa cred ca UDMR castiga la Bucuresti sau ca PSD nu e pe primul loc in niciunul din aceste colegii.

In plus, ce inseamna "primul loc"? Are cineva 50% +1? Asta ar fi interesant de stiut. Pana atunci plutin intr-un taram al fanteziilor.

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

Primul loc in online bineinteles. In sondaje. Iti spun un secret. Nici eu nu cred ca cei care au votat online sunt reprezentativi pentru electoratul bucurestean. Dar ti-am zis, vreau sa vad diferentele. Si am ales site-ul asta ca e cunoscut de foarte multa lume care vrea sa afle cine sunt candidatii. Deci majoritatea voteaza. Ca altfel de ce s-ar interesa. Tu ai dreptate in rest.

Anonim spunea...

Aaaa, just, e sondaj facut online, uitasem. Evident ca nu face doi bani.

Anonim spunea...

Fata mosului, mergi acolo si vezi ce bloguri "politice" au (stanga jos). Pe urma reflecteaza cine "voteaza" virtual si cam ce poti sa faci cu rezultatele alea ;)

Anonim spunea...

Sondajul de la Mihnea l-ai vazut? Pe codex politic.

Alandra

agaX spunea...

canadianule,
tocmai vazui ca nu ai rezistat tentatiei de a te face si tu oleaci di ris cot-la-cot (sau sa fie creier-la-creier !?) pe blog la scursoarea aia de patratel cu'n koi

la mai mare, la mai tare ... unde-ti gasesti frate ortacii astia comunistoizi? nu uita ca drumul spre inteligenta theothorobocilor e pavat cu intentii dintre cele mai bune :)

Lilick Auftakt spunea...

@MoshCalifar


Normal ca o sa tin cont si de asta :)))


@Alandra

Da. Am votat si eu. Dar acolo stiu cine intra si nici nu mi-ar trebui sondaj ca sa dau niste procente.

@Agax

Eu nu am vazut. Ce s-a intamplat? Iar s-a intalnit Romania Mare din exil? :)))

Anonim spunea...

Votul real nu va permite combinatii post-electorale la Bucuresti , ca la locale , desi , tot ca la locale PNL si PSD au blat clar la sectoarele 5.1 si 2 - aici PNL parca a ales expres numai looseri , scrie pe ei !

Lilick Auftakt spunea...

@omul tocit

Te rog eu mult: inainte sa mai postezi pe acest blog scrie textul intr-un word, da-l la corectat, intreaba pe cineva daca i se pare logic ceea ce ai scris, apoi pune-l aici. Sunt sanse mai mici sa te faci de ras.

Anonim spunea...

Ce sfat aveti pentru un cetatean turmentat?Am votat cu Chiliman de 2 ori pana acum. Nu stiu daca e corupt,incompetent sau are o viziune gresita asupra dezvoltarii sectorului 1. Ce este cert?Nu ramane nimic verde in urma domniei sale in cartierele Bucurestii Noi,Chitila si Damaroaia?Raman doar blocuri si oameni nenorociti de tiganii care construiesc fara nici o restrictie sub nasul Primariei si al Politiei Comunitare a Sectorului 1.
Eu cu cine sa mai votez?Cu cel garantat de marele erou al luptei impotriva rechinilor imobilari (omul nu a spus nimic de piranhia, stiuci si de alti pradatori din interiorul sau exteriorul primariei) sau pentru a evita orice dezamagire punem stampila pe Emanuel Onoriu. De ce as evita orice dezamagire? Pentru ca el nu te minte, nu se autoproclama verde, vrea sa construiasca pe fiecare parcela de 200-300 m2 blocuri de apartamente de 3-4 etaje.

Cu cine dracu sa votez?Probabil ca nu o sa votez deloc, oricum e inutil.

Lilick Auftakt spunea...

@anonim

Atunci cand esti in situatia de care zici si nu mai stii cu cine sa votezi, iti dau un sfat: voteaza o idee. Numai nu vota cu stomacul. Eu asa fac si iti spun ca mi-e usor sa aleg.

Anonim spunea...

Catre "ANONIM spunea":De ce scri minciuni despre EMANUEL ONORIU? Omul nu se ocupa cu asa ceva, este pastor.