19 nov. 2008

Pe surse: Basescu nu bea!












Catavencii fac glume rusesti. Nu degeaba le-a mers vestea de kaghebisti, probabil. Tineti minte in vara cand se spunea ca Putin divorteaza? Am vazut la scurt timp o stire care m-a amuzat teribil, si care o contrazicea pe prima in felul urmator: „Daca aceste vesti sunt adevarate, atunci este vorba mai degraba nu de nunta lui Putin cu Kabaeva, ci de nunta de argint a presedintelui cu sotia sa Liudmila” – declaratie provenita direct din stafful lui Putin. Nu suna a radio Erevan? Asa se intampla probabil si cu “stirea” pe surse, supa pe care o tot reincalzesc baietii de la Catavencu in functie de ordinele primite, si anume ca Tariceanu divorteaza. S-ar putea completa cu: “Daca aceste stiri sunt adevarate atunci nu e vorba de Calin Popescu Tariceanu ci de PNL. Si daca se spune despre divort, atunci e vorba de divortul liberalilor de PD.” Si la modul asta da, asa cum spune Alex Petria, Tariceanu e si homosexual. Pentru ca asa spun..."sursele". Dar nu chiar el, ci un vecin de bloc care traieste in Spania. Cum bineinteles se poate spune si ca Basescu e calugar tibetan, dar doar atunci cand uita de Nutzi Udrea si de sticla de whisky. Le-as da o idee baietilor respectivi: sa puna data viitoare un titlu mare: BASESCU NU BEA! Sau BASESCU NU E CURVAR! Sau BASESCU NU A FOST SECURIST! Dupa care sa argumenteze…"pe surse". Ce credeti? S-ar vinde bine revista, nu? Mult mai bine decat sa tot agiti stirea cu "divortul" lui Tariceanu.

Update - De la @Liviu: cititi AICI despre "divortul" lui Tariceanu de anul trecut.

24 de comentarii:

Anonim spunea...

Gelsoristii deontologi au alergie la liberali. Sigur nu la toti, doar la cei care nu prefera o alianta cu pedeleprele lui Basel. Cum Tariceanu nu este cunoscut ca un mare prieten al lui Basea si al stolobocilor, restul decurge de la sine. Dupa stil mizeria pare produsa de epoletul securiciului Tetea Morar.

Simpatica si reactia maistrului sudor Coiu care jubileaza la orice porcarie se scrie despre liberali. Poienita cu Pupini rezoneaza desigur la transpiratia maistrului.

Spre gloria lui!

Anonim spunea...

Silogism perfect! :)

Anonim spunea...

Am citit amuzat "barfa" senzationala cu divortul lui Tariceanu, barfa care se tot vehiculeaza de un an si ceva cel putin si care e scoasa din cand in cand de la naftalina, de preferinta intr-un moment electoral.

Iata un link la blogul lui Cristian Teororescu, angajat al aceluiasi trust, care dadea si el barfa respectiva acum un an si ceva:

http://teodorescu.blog.cotidianul.ro/2007/05/02/cum-e-cu-divortul-lui-tariceanu

Iar cine cauta pe Google gaseste si alte "stiri" senzationale cu divortul taricenesc, datand din diferite perioade. Asa ca... baietii de la Catavencu au dat un chix superb :)

Lilick Auftakt spunea...

@Bogdan

Nu vrei sa punem pariu ca in curand o sa reinceapa sa-i pupe pe liberali? Hahahaha! Iti imaginezi ce pozitie ingrata?
"Cum? Tocmai eu ITM/TRU/Mihaies..etc care am scuipat ce pe vremuri pupam va trebui sa ling iar?"
Deja au cam inceput. Mor de ras...Incep sa se innece in propriile flegme. O sa ne distram la culme.


@Liviu

Excelent. Uneori ma socheaza prostia lor. Tariceanu cica "divorteaza" periodic. Iti imaginezi ca daca mai statea 4 ani la Palatul Victoria ar fi aparut stirea asta de atatea ori incat oamenii ar fi inceput sa creada ca e un familist dintre cei mai puternici. Toti ar fi zis: "Dar chiar asa? Tariceanu asta nu mai divorteaza niciodata?" Anulau tot trecutul lui de barbat destul de indecis in problema casniciei...Hahahahah!

Lilick Auftakt spunea...

@Alina

Exact! Hihi!

Anonim spunea...

Daca imi amintesc bine, ultima data "stirea" cu divortul lui Tariceanu a aparut in preajma alegerilor locale din vara asta.

Ia luati de cititi aici:

http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1086260-divorteaza-tariceanu.htm

Si e stire Hotnews,nu de la Felix :)

Oricum am da-o, baietii de la Catavencu s-au acoperit de un strat de penibil ce aduce cu cacaua...

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

In cazul asta cica Ioana era cuplata. Bine le-a zis-o Tari: "cititorii lor sunt mai inteligenti decat ei"
Hihihi!



Se vede din ce in ce mai limpede ca PDL-ul va pierde alegerile, si implicit Basescu, la anul. Ce ziceti? Ce ne facem fara mascarici, sau cu ei in depresie? Si pe vreme de criza...De cine mai radem?

Anonim spunea...

Mie nu mi-e deloc limpede ca PDL pierde alegerile.

Nu ca nu m-ar bucura lucrul asta, insa sunt constient ca intre dorinte si realitate distanta nu e uneori considerabila :)

Anonim spunea...

@Lilick,

Deja tucalarii din oficios au inceput sa'i linga abundent pe liberalii care cica prefera leprozeria. "Dezghet PDL-PNL", "intalnire saptamana viitoare". E drept ca singurii care au dat vreun semnal ca sunt disperati dupa asta nu sunt decat pedeleprele,in prag iminent de colaps si opozitie indelungata, de la liberali atat Bogdan Olteanu cat si Tariceanu au negat orice posibila colaborare cu Basea si stolobocii lui.

Insa campania de manipulare merge inainte, s'a incercat o diversiune la Bogdan Olteanu, se incearca si la Orban, doar-doar e loc sa se mai scrie nitel despre iluzoria apropiere dintre PDL si PNL.

Faptul ca PNLul nu neaga vehement e de inteles prin prisma negocierilor cu PSD(isi maximizeaza pozitia), insa totusi trebuie sa fie atenti si asa cum Bogdan Olteanu a iesit imediat si a corectat manipularea deontologilor, la fel ar trebui sa faca si Orban.

Daca se lipeste eticheta de liberali precum ca vor sa refaca colaborarea cu Basea atunci vor pierde procente importante, cel putin electoratul antiBasescu.

Lilick Auftakt spunea...

@Bogdan

Poate postez azi maine cum vad eu PNL dupa alegeri. Sunt doua optiuni: sa ramana in opozitie cu PSD la putere (preferabil) sau sa se alieze cu PDL dar..atentie...nu stiu cine ar risca asta? PD s-ar razbuna imediat scotandu-i de la guvernare...etc..
O sa vorbim. Va depinde insa si de PM-ul numit de Base.

@Liviu
Daca mai scad doua-trei procente in 10 zile e perfect. Pana acum despre campania lor se poate spune ca e un esec.

Anonim spunea...

@Liviu,

PDL nu poate face 50%. PSD+PNL au sanse enorme sa scoata peste 50%. Asta dupa mine inseamna ca PDLul a pierdut.

Daca'l analizam pe Basea ajungem la aceleasi rezultate, va avea parlament antiBasel.

Mai discutam la postarea viitoare despre subiectul asta:)

Anonim spunea...

Repet, nu cred ca trebuie sa luam dorintele drept realitate, v-o spun cu toata prietenia.

Pentru mine nu rezulta de nicaieri ca PDL ar fi in scadere, e mai degraba constant si, din pacate, constant sus in sondaje, si nu doar in sondajele trustului Vantu.

In plus, sa nu uitam ca bunul nostru popor e imprevizibil si uneori trage dintr-un eveniment niste concluzii de te crucesti - amintiti-va ca perceptia generala este ca pensiile au fost marite de PSD (oarecum adevarat, deh) si de... surpriza... PDL, PNL fiind abia pe locul 3, la distanta mare de primii, ca perceptie de maritor al pensiilor.

Asa ca... eu astept seara zilei de 30 nov., nu ma pot baza pe nimic pentru a spune ca PDL e in scadere sau chiar rateaza primul loc :)

Anonim spunea...

@LIVIU

Pierde Marele Consumator alegerile sigur..
Pai daca Cantidatul ( Paleologu Teodor) umbla vineri pe la usile oamenilor dupa voturi.. LE E FRICA.
Cum de ce ti-e frica NU scapi.. pierd alegerile.
Bine ca nu l-am luat cu facateltul sa-l scutur de praf pe Piticot Paleologu.
Cat de netot sa fii sa lasi post de ambasador.. ca sa umbli ca proasta pamintului pe la usile oamenilor cu caciula in mana dupa voturi ??
Taica-su face ca ventilatorul in mormanit..
Iar la anul eu , care am votat .. de nebuna cu Basecu , ma duc sigur sa indrept greseala..
Nu am vazut tepele pe care le-a promis.. am vazut cu scarba numai scandal, betie,minciuna,si mai ales HOTIE...
Voi vota cu oricine , sa scap de Boci,Basesti,Stlojeni,Nutici,Elene,Videni si multi, multi altii...

Anonim spunea...

Eu nu vad o problema într-un divort. Ce legatura are asta cu politicul? Doar pe vremea lui Ceausescu se duceau nevestele la "serviciul cadre" si îsi turnau sotii ca le-au parasit ha ha ha

Ca barfa suna mishto: Ramona si Calin :))

Anonim spunea...

Greseala de a fi votat cu Basescu in 2004 am s-o indrept si eu, dar nu-s foarte sigur ca o vor face foarte multi din concetatenii nostri :)

Anonim spunea...

Trebuie sa ma "vâr" si eu in discutie ca altminteri imi plesneste inima !

Hai s'o luam ca la carte :
1. Cate neveste a avut Tariceanu ?
2. Cate neveste a avut Basescu ?
3. Cata lume l-a vazut pe Basescu beat ?
4. Cata luma l-a vazut pe Tariceanu ca bea doar Cico ?

La intrebarea nr. 1 raspundeti dvs.
La intrebarea nr.2 raspund eu - una.
La intrebarea 3 - toata lumea ca s-a afisat in public
La intrebarea 4 raspundeti dvs.

Si pentru ca majoritatea de aici faceti lobby pentru o anumita parte a politicienilor din Romania , eu incerc sa va redeschid apetitul pentru intrebarea initiala :

Care dintre cei doi a avut "bafta si norocul " sa se bucure legal de mai multe femei in patul conjugal ???

Restul de cancanuri nu le cred pana nu le vad ! Iar daca cineva de aici stie mai multe referitor la amorurile si "amoraticele" nebuneli ale celor doi , apai sa vina cu probe la vedere si nu cu barfe de genul " mi'a zis mie cineva ca ar fi auzit ca..... "

Lasand barfele despre aventurile dragalasilor nostri politicieni deoparte, te salut Lilicko si-ti doresc sa ai o noapte frumoasa !

Lilick Auftakt spunea...

@Canadiene,

In primul rand iti multumesc si iti doresc si eu..toate cele bune. Dar cum ai putut sa scrii ceva atat de..infantil? Pai citeste si tu biografia lui Basescu: a povestit el cu gurita lui si despre femei si despre bautura si despre altele. Apoi au mai povestit cei care il cunosc. Chiar prieteni ai lui din partid. Cum adica nu l-a vazut nimeni pe Basescu ca bea cand intr-o vreme isi petrecea vremea frecvent prin carciumi si nici macar nu ascundea asta. Despre Tariceanu chiar nu a spus nimeni nimic niciodata in sensul asta. Tu crezi ca un om divorteaza ca e afemeiat? Aoleeeeu....viata mea...Canadiene...

sssfinxxx spunea...

@lilick

mersi pentru commentul de la cabral. am dat acum de el cand citeam commenturile :D

vezi ca maine intra emisiunea, cu ce am filmat azi :)

Lilick Auftakt spunea...

@sssfinxxx

Cu placere :) Chiar voiam sa iti scriu si eu sa dai link-uri cu evenimentul pe cat mai multe bloguri. Sau acum sa scrii ca vor vedea maine pe Senso TV. La ce ora e?

Anonim spunea...

Lilick, ochi tulburatori,

spre rusinea mea pe mine ma intereseaza mai putin biografiile politicienilor romani.... si nici ziarele nu prea am timp si nici nu-mi bat capul sa le rasfoiesc prea des ! in schimb , simt ca o alinare in suflet cand poposesc pe anumite bloguri , chiar daca in unele mai primesc suturi si in altele mangaieri !

Iertare zeito cu ochi de culoarea ametystului ! pe mine mai mult m'a interesa partea simbiotica vis'a'vis de sexul frumos a celor doi si nu trascaul !

PS. sa vezi ca se ia de mine Mosh Califar again , spunandu-mi sa-mi strunesc hormoneii !

Lilick Auftakt spunea...

@canadiene

Hihi! Scuze ca eu ba te iau la palme ba te alint. Nu e in functie de hormonei ci de anumite prostiute pe care le zici. Pai vezi? Da nu citesti sau nu l-ai auzit cu urechiusele tale pe marinar povestind cu mandrie dspre trecutul lui..."revolutionar" nu stii. O sa mai afli tu multe pe parcurs. Bineinteles, vorba lui @agax, daca nu frecvetezi doar scorbura thor&theo sau alte vizuini asemanatoare. Noroc ca sunt putine. :)Cavalere...

sssfinxxx spunea...

@Lilick

am toate datele la mine pe blog :)
o sa incerc diseara sa las mesajul poe cat mai multe bloguri [daca ma mai tin oasele]

ca de marti am inceput, aseara am filmat, azi am montat si e online de la 6 adica de 2 ore deja :D

Lilick Auftakt spunea...

@sssfinxxx

Ok. Merci! O sa intru la tine sa ma uit

sssfinxxx spunea...

@Lilick

oki :)
eu am trimis de ieri mailuri pe la diversi ce au postat despre concert si Anaid dar se pare ca nu vor sa repete subiectul :)