26 ian. 2009

Concursuri, sondaje, blogrolluri...

Exista pe bloguri tot felul de concursuri si de sondaje.
Exista concursuri clasice gen "Blogscarurile 2009" cu premii simbolice, sau fara premii, cu nominalizari la misto si posibilitatea de a vota pe masura, de cate ori “vrea muschii tai” (vezi poza de mai jos).









Au aparut si concursurile “anti-concursuri”, pline de imaginatie, amuzante, asumat subiective, dar cu un premiu clar. Cititi va rog regulamentul acestui concurs si va veti lamuri ce vreau sa spun. (premiul – in foto de mai jos)
















(Sa nu uit: cu ocazia asta o nominalizez si eu pe Lucia Verona la sectiunea - inventata acum de mine - “Cel mai plin de imaginatie blogger”)

Asa cum exista sondaje si sondaje… Ca si concursurile clasice de pe net, sondajele in care ai posibilitatea sa bifezi de cate ori vrei o optiune nu au nicio relevanta. Se transforma intr-o lupta intre adversari de genul: cine e mai tare in proxy. De aceea eu am facut un sondaj pe care l-am afisat pe blog cu un scop clar: Sa aflam care e profilul celui care l-ar bate la ora asta pe Basescu in alegeri. Mi s-a reprosat ca nu exista varianta “se va bate singur”. Bineinteles ca Traian Basescu se faulteaza in fiecare zi singur, dar NU cred ca va fi unicul candidat. Din cauza asta nu am pus aceasta varianta. Iar rautatilor unora care mi-au reprosat ca nu am si varianta “Nimeni” le recomand sa faca ei pe blogurile lor un sondaj similar cu raspunsuri de genul: “Nimeni – Absolut nimeni – Niciodata nimeni” sau alte variante pe masura. Sondajul meu nu are scopul de a consolida cultul personalitatii lui T.B.
Oricum, din rezultatele de pana acum ale sondajului, vad ca un DOMN are cele mai mari sanse sa il bata pe Basescu. Dupa ce voi inchide sondajul, in caz ca rezultatul va ramane acelasi, o sa va rog sa propuneti si cateva persoane care ar avea aceasta calitate. Dar deocamdata va rog sa mai votati.
Si inca ceva: s-a mai nascut o discutie in blogosfera, mai exact la Mos Califar, despre blogroll-uri. Am considerat-o foarte interesanta. Ce inseamna blogrollurile pentru fiecare? Cum te reprezinta ele…etc E si asta de discutat.

2 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Mulţumesc, Lilick, dar la mine imaginaţia este "boală profesională", nu e meritul meu :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Lasa ca mai sunt in profesia asta si unii care sufera de lipsa. :))Dar ambitiosi.