27 ian. 2009

Guvernul Boc a rezolvat si problema autostrazilor: nu se mai fac!









“Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Radu Berceanu, a declarat astăzi că autostrăzile nu se pot face cu bani de la stat, concluzie la care au ajuns şi partenerii Agenţiei de Finanţare a Infrastructurii de Transport din Franţa.

"Am discutat cu presedintele Agentiei de Finantare a Infrastructurii de Transport din Franta despre modul de finantare al proiectelor de infrastructura de transport din Franta si despre greselile care au fost facute, dar si cum procedeaza acum.

Am primit un raspuns clar. Respectiv, ca autostrazile si infrastructura feroviara nu se pot face cu bani de la bugetul de stat"
a spus Berceanu. - realitatea.net

Avand in vedere ca nu exista firme care sa aiba capacitatea financiara de a investi miliarde de euro, s-a rezolvat si problema autostrazilor. Nu se mai fac.

Intre timp insa ministrul Berceanu refuza sa plateasca lucrari deja finalizate. Cum ar fi Gara din Craiova. Cititi AICI. Aveti si un filmulet cu ministrul. De ce refuza? Nu-i place culoarea garii. Problema e ca firma germana care nu e platita - HF Wiebe GmbH & Co. Germania - efectueaza in prezent si lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti – Constanta, si a oprit lucrarile din lipsa de bani. Nemtii de la Wiebe vor fi alungati probabil din tara cu coada intre picioare. Iar lucrarile vor ramane asa:








Ma intreb cum vor calatori romanii care vor primi tichetele de vacanta de la ministrul Udrea spre litoral si prin tara.
Presedintele Basescu a spus recent ca daca proiectul lui, coalitia PSD-PDL, esueaza, e posibil sa nu mai candideze. Iata ca Berceanu ii da acum, prin ceea ce face si ce declara, un consistent sut in dos.

19 comentarii:

Anonim spunea...

N-avem nevoie , 're-ai ei ai dreaq de UE cu autostrazilii lor. Nu vrem kent, nu vrem valuta, vrem lenutza sa ne f...aca vacante ecumenico-patriotice

Anonim spunea...

Finantarea se poate face si cu credite, doar garantate de stat.

Lilick Auftakt spunea...

@Mos Califar

Dadaaaa...cuuum sa nuuuu....


@Riddick

Pai spune-i lui Berceanu.

Lucia Verona spunea...

Ce nevoie avem de autostrăzi? Vom merge cu trotineta, e mai ecologic. Succesuri!

madalina ionescu spunea...

Eu ador mersul cu trenul, dar vad ca nici caile ferate nu se simt prea bine, sub condeiul lui Berceanu.

Pai ce solutie? ori sa incepe noi, cu "manutilii-astea doo" sa ne facem autostrazi, ori sa calatorim cu...caruta, ca tot era anshantata madam ministres

Lilick Auftakt spunea...

@Madalina

Acum imi da seama ca Duduia doar ne pregatea sufleteste..pentru turismul ecumenic la bai cu caruta. :)))

Anonim spunea...

Tu vorbesti serios?!

Astia-s nebuni, frate.

INCERTITUDINI spunea...

Si mie imi placea mersul cu trenul, a nu se intelege ca imi convine intreruperea constructiei autostrazilor, dar , daca vei calatori cu trenul pe distanta Pitesti -Bucuresti, mizeria ,adunata de o parte si de alta a caii ferate, iti va arata cea mai urata realitate.Am scris ceva, in 28 februarie 2008/"Lumea vazuta din tren"

Anonim spunea...

@red-dick Inteleg ca esti basescian pana in maduva, ca ii canti ode lui ba-secu si i te inchini zilnic, dar de ce iti bati joc de acest blog??? De unde mai ai tupeul sa califici acest blog ca apartinand ,,blogosferei rosii''?
Iata ce scria basescianul pe blogul talibanilor portocalii, condus de dementul @thor:,,Blogosfera rosie a inceput sa se agite, au iesit pe piata cu tot felul de nade si sondaje. Daca nu castiga presedentia (si n-o vor castiga ) incepe macelul intern.''(Azi la ora 10:15)
Adica @Lilick, o liberala 100%, este dupa mintiuca ta ,,rosie'', mey tovarase red-dick? Liberalii fac parte din ,,blogosfera rosie''??? Tie chiar nu-ti este rusine, mey fan basescian ce esti? Tie chiar nu-ti este rusine? Inca mai ai tupeul sa scrii pe blogul ei, mey tovarase @red-dick! Cat tupeu poti sa ai, mey tovarase!

Lilick Auftakt spunea...

@FFD

Vorbesc foarte serios. Declaratia lui Berceanu e aia de pe site-ul Realitatii, iar pe cei de la Wiebe chiar ii cunosc. Caci de la ei stiam ca au stopat lucrarile a calea ferata. Si am si poze mai multe de la ei.

@Floare albastra

Si mie imi placea muult, dar nu am mers in 10 ani decat o data. Daa ar fi condtii bune as mai merge poate.


@Hendrix

L-am vazut si eu la maestrul Patrasconiu pe blog..Nu stiu cum de unii pot avea caracterul asta..

TreXeL spunea...

cine-a zis ca nu sunt firme dispuse sa faca autostrazi private in Romania?
tot ei au zis. pai daca le fac altii pe banii lor de unde-si mai iau spagile si comisioanele?

Anonim spunea...

Tizul tau avea mai mult talent...azi este ziua mea de debut ,,dincolo''. Am folosit termenul lor, pe Lilick n-o includ acolo, however 3/4 din blogroll-ul de aici pica pe definitie. Nu cant ode, am mai zis ca nava nu duce in Phloston Paradise, dar alternativele sunt o pluta sau o galera. P.S. Unii de pe acolo sunt cam apucati, si asta gratuit.

Lilick Auftakt spunea...

@TreXel

Bineineles ca tot ei.

@Reddick

Mai sunt si alte persoane care scriu si acolo si acolo. Dar sunt mai obiective. Incetul cu incetul o sa realizezi si tu ca pe unde te-ai dus e o ceata de nebuni care se cearta intre ei, se pupa, iar se cearta. Eu ii cunosc foarte bine de cativa ani.

Anonim spunea...

@Lilick Nesimtirea acestui basescian m-a scos din sarite! Mai urmaresc ce lozinci mai trantesc propagandistii portocalii prezenti pe blogul dementului @thor dintr-un interes pur politic. Acel blog este un fel de radio santz al pedeleprelor, un fel de Scanteia al pedeleprelor, unde sunt rumegate idei basesciene, se scuipa in liberali si se barfeste la ,,o cafea''. Este o guerilla a pedeleprelor, ai impresia ca toti care scriu sunt colegi de monitor de undeva de la subsolul sediului din Modrogan. Tu n-ai impresia asta? De fapt nu este un blog in adevaratul sens al cuvantului, caci participa la SECTA doar un grup restrans de 20-30 de propagandisti talibani portocalii. Seamana izbitor cu experimentul blogului lui patras-coiu, unde portocalii aveau liber la injurat liberali iar liberalii erau banati pentru delict de opinie. Scuza-ma pentru acest off-topic generat de tupeul unei pedelepre precum @red-dick!

Vlad Florea spunea...

Cu siguranta cel mai prost guvern pe care mi-a fost dat sa-l vad. Promisiuni electorale uitate, stari de urgenta anuntate aiurea, tichete de vacanta pentru concedii de cosmar (drumul, statiunile si preturile lor). O sa lansez un sondaj cu un top al celui mai prost guvern din istoria Romaniei post-decembriste.

Anonim spunea...

Iata o marturisire a lui red-dick pe blogul basescian al lui @thor:,,Am combatut (cam din octombrie) behind enemy lines. Adica LA EI. Pana atunci doar citeam elucubratiile.'' Asta ca sa fie lucrurile clare! Ma astept ca pe viitor sa vad o astfel de marturisire si din partea lui @marius mina, doar a combatut bine pe liberali ,,behind enemy lines''. Sau el o fi de dreapta, dupa cum se pretinde?

Anonim spunea...

@ hendrix : mai jimmy, TU faci parte dintr-o secta, sinucigasa ca cea a lui jones din Guyana. Trage repede praf alb pe nas si du-te sa te inchini la Marele Totem cu sageti. Chiar nu vezi ca a ajuns carma pe mana nebunilor ? Am stiut asta de cand Albinosul a adus in partid PNL-Campeanu si APR-Melescanu.

Lilick Auftakt spunea...

@Hendrix

Thor a fost pe vremuri in aceeasi "gasca" cu mine. Pe cand l-am sustinut pe internet si votat si eu pe Basescu. In 2004. Ba, daca vrei sa-ti spun, poate cu mult mai demult. Numai ca nu ne cunosteam. Am postat si eu si el aproape doi ani la Patrasconiu. Zilnic. Apoi fiecare a luat-o care incotro. Nu-mi spune de idioteniile de gradinita care se scriu pe acolo. Ca le stiu pe dinafara.


Ok, @Vlad! Fa un sondaj. Asteptam. :)

Anonim spunea...

bine c-am scapat de grija lor...