25 ian. 2009

Prostioare in campanii murdare de presa













Citesc la Adi de la Paralele-Paralele despre campania de presa dusa impotriva ministrului Paleologu. Ce sa mai zic? A intrat in gura lupilor. Unul dintre ei fiind omul de casa al PD-L, rechinul imobiliar Marius Locic.
Inalbitorule, te-am avertizat in campanie cand ma cenzurai la tine pe blog. Cand ti-o fi mai greu sa nu te plangi!

22 de comentarii:

Marius Mina spunea...

Cine sare gardul in ograda dusmanului are in gene ambiguitatea , fie ea si bi-sexuala.Eu l-am citit de mult pe Paleologu, pacat de taxu.

Anonim spunea...

Cei care migreaza politic dupa putere, o fac pentru avantaje sau pentru ca sunt santajati.
Servicile profita de cei naivi, ii corupe si apoi ii exploatateaza intensiv, ca pe "gainile ouatoare".

Lilick Auftakt spunea...

@Marius, @Gheorghe

Eu inca mai cred ca omul asta e naiv si superficial. Ca sa nu zic mai mult.

Anonim spunea...

E si el "european cu papion" :)

Lilick Auftakt spunea...

@Mos

Asta n-o sa-i placa lui Basescu. :)

Lucia Verona spunea...

Pe Paleologu l-am cunoscut cînd era prin clasa a treia. Deştept copil!
Nu ştiu cum e acum şi n-am văzut emisiunea.

Dar acum, cu sau fără campanie de presă, cu sau fără o viziune a ministrului despe ceea ce trebuie făcut pentru cultura românească, tot nu va putea face nimic, va avea grijă colegul lui de la Finanţe de traba asta.

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia Verona

Nu s-a schimbat prea mult din clasa a treia :)

INCERTITUDINI spunea...

Mie imi pare rau;este un om destept,rafinat;l-am vazut (la tv) de multe ori,inainte de a intra in politica; pacat si de nume..

Anonim spunea...

@Lilick te contrazici.
E si naiv si inteligent?
Hotarasete.
Eu il consider inteligent si imoral, cum sunt foarte multi politicieni romani.

Lilick Auftakt spunea...

@Floare albastra

Nu trebuia sa se bage in guvern.

Lilick Auftakt spunea...

@Gheorghe

Hahahah! Pai cand am zis ca nu s-a schimbat prea mult din clasa a treia nu ma referam la faptul ca e inteligent ca atunci. Ci ca a ramas la nivelul de atunci. La clasa a treia.
Acum serios: e citit dar naiv, copilaros, crede ca tot ce zboara se mananca. Incearca sa fie..descurcaret, dar e ca un copil smecher care cade pana la urma in propriile lui plase si plange cate o luna dupa o boacana.

Anonim spunea...

Adica a trait ocrotit ca o planta in sera, si nu-si poate inchipui ca viata e atat de perfida?
Am avut si eu un coleg si amic, aerian, dar baiat bun.
Viata i-a mai jucat feste si dupa ce ne-am despartit din cauza distantei.

Anonim spunea...

Digera greu patricienii loialitatea fata de electoratul din 2004.

Anonim spunea...

@Rddick

Iar vii cu lozincile lui Basescu pe aici? Hai ca a mai evoluat pana si maimuta de la Cotroceni. A mai schimbat placa..
Dar de ce ai lipsit la temele celealte? Nu-ti conveneau? :)

Anonim spunea...

Am fost putin plecat. Stai sa vezi eseul meu la postarea ultima.

Lilick Auftakt spunea...

@Riddick

Bine ai revenit. Aoleu, ce ai de gand sa scrii? Nu bag decat postari..constructive acolo.

Anonim spunea...

Poate la alta postare ?! PLS...

Anonim spunea...

Un individ fara personalitate.

Anonim spunea...

Eu cred ca nu-l apuca Iepurasu'. Pai cum sa nu-i lase sa construiasca tocmai pe baietii din partid? Daca era baiat destept punea batista pe tambal.Oricum la cat de dandy e ma asteptam sa aiba gusturi mai bune decat paleo-antropologu ala, Balasescu parca.

Lilick Auftakt spunea...

@Radovan

Ce crezi? Renunta el de buna voie sau va fi obligat?

Anonim spunea...

@Lilick. Uite cum vad eu desfasurarea:

-Cetatene Paleologu Theodor zis Abramburici, de buna-voie si nesilit de nimeni demisionezi din functia de Ministru al Culturii?
-Da, domn' Presedinte.

sau

Zi-i dupa mine: Eu Paleologu, in nemernicia mea, ca un caine turbat, am muscat mana care m-a hranit....
urmeaza repetitia din partea Abramburiciului si aruncatul cu ciozvarte, din partea imobiliarilor :)

Lilick Auftakt spunea...

@Radovan

hahahahahah! Desigur, desigur!