1 apr. 2009

Elena de Dorobanti a fost pictata! :)

13 comentarii:

Mos Califar spunea...

Aoleo, wtf, ce-i aia? Fantoma de la opera?!?

Lilick Auftakt spunea...

@Mos Califar

Nu. Printesa din famila Basescu de Dorobanti. :)))

Pro DOC spunea...

Astept s-o imortalizeze unul si pe Nutzi. Sa deschdem un muzeu al ororilor cu o galerie a Elenelor nationale (Ceasca, Basescu si Udrea) si sa-l introducem in circuitul turistic, dupa vizitarea castelelor tiganesti si-a Casei poporului. Nutzi poate poza in posturi mai putin conventionale, (cu decolteuri, mop-uri, gogonele, bikini si andrele), ceea ce va mari atractia turistica a obiectivului.

Lilick Auftakt spunea...

@Pro Doc

Daaa. E sinistru. Iti imaginezi cum isi pun tablurile astea cu ele acasa, ca Jiji Becali?

Doar Libertate spunea...

alaturi de dan diaconescu -:))

Lucia Verona spunea...

Nu cred! Pictată arată mai naturală decît în realitate!
Ce-nseamnă arta!

Pro DOC spunea...

@Lilick
Da, tabloul asta e intr-un asa hal, incat se preteaza mai mult la hall, decat la living sau la bedrom. Eu cred insa ca il achizitioneaza ICR-ul, ca sa-l itinereze pe la Brussels si Strasbourg. Sa "mananca" si pictorul o paine cu carnatz (sic!) Dupa aia, ICR-ul ii face modelului cadou acest tablou de-un hal far' de hall.

INCERTITUDINI spunea...

Imi doresc sa nu ma insele memoria- Negruzzi anticipa cumva, ceva cu Burdujenii?
Parca tot asa i se zicea.

dramoleta spunea...

Lilick,

Nu-i de gluma :))) S.O.S.

Pro DOC spunea...

@incertitudini /
oops, am comis o... lezpaternitate. Si ce bun fusesem candva in lit. sec. 19...

Lilick Auftakt spunea...

@incertiudini, dramoleta, pro doc, am citit toate comentariile acum. Si pe cele din urma. Ale tuturor. N-am apucat sa raspund. Scuze! Am ras. :))

Anca spunea...

Niste cretini... :))

Lilick Auftakt spunea...

@Anca

Iti place, nu? :)) O sa sa-si puna cate o copie femeile de la tara in bucatarie. :)))