21 apr. 2009

Investitii pe timp de criza


- Am citit ca Imnul Turismului, compus de Marius Moga, a costat Ministerul Duduii 10.000 euro. Asta in conditiile in care alte piese compuse de el costa in jur de 2000. (Si mai face si cu 3-4 sute pentru "amarati"). Probabil, la banii astia, o sa avem parte de o adevarata Simfonie a Turismului! Nu prea am inteles la ce ajuta. Atragem turistii straini cu acest imn? E asa de frumos ca se lasa fermecati si vin cu ochii inchisi la noi? Il va canta si Nutzi personal? Cred ca asta e o alta fita de-a Duduii "ministrese", care, dupa ce s-a lansat in moda, vrea sa se lanseze si in muzica.
In timp ce alte tari atrag turistii (si)cu Beethoven, Mozart, Liszt, Ceaicovski... noi o sa-i atragem cu "Nutzi&Moga". :D

- O alta investitie foooaaarte necesara in conditii de criza mi se pare si softul pentru europarlamentare. De unde in 2007 guvernul Tariceanu il cumparase cu 250.000 euro, actualul guvern si-a planificat sa plateasca nici mai mult nici mai putin decat 1 milion de euro pe soft!!! "Investitia" fiind justificata pe site-ul Autoritatii Electorale Permanente de scaderea numarului europarlamentarilor. Mi se pare normal: europarlamentari mai putini, bani mai multi! :)

21 de comentarii:

Roxana Iordache spunea...

Ce soft o fi ăla, aşa de scump?

Lilick Auftakt spunea...

@Roxana

Nu stiu. Dar imi imaginez ca e extrem de complicat. :))

mihai spunea...

Na ca v-am prins pe amandoua.E soft dala misto ca sa iasa bine.

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai

Zapacitule!:)

mihai spunea...

Vai nu pot sa cred.Nu iti place Moga cretu ala.Lua el 10mii pe gunoaie,asa-i? http://www.youtube.com/watch?v=6x4jhEkHOZM PS.Asta de ce sa nu fie buna?

atreides spunea...

Mda, imi si imaginez milioane de turisti occidentali bulucindu-se spre Romania dupa ce au ascultat imnul ala...

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai

Am vazut youtuburile. Merci!


@Atreides

Daaaa...o sa fim nevoiti sa inchidem granitele. :))

dramoleta spunea...

Da' dacă nu mai vine niciun turist după ce imnul va fi auzit peste mari si tari? Daca nu va mai veni nici macar turistul de onoare?

=))

Liviu spunea...

La softul pentru prezidentiale sa te tii cheltuieli!

Nu de alta, dar acolo e miza serioasa, nu mizilic ca la europarlamantare si e musai sa iasa cine trebuie :)

Vania spunea...

E simplu: Vine turistu', ascultă Imnu' şi se simte bine... Eu zic că a meritat!

INCERTITUDINI spunea...

obrazul subtzire cu cheltuiala se tzine!

beatris spunea...

@atreides Deja hotelurile de pe litoral sau ocupat pt. 10 ani in prop. 100%......hi hi....dar ma intreb cit o fi costat "lumina" adusa de tov. Flutur de la Jerusalim nu de alta dar cred ca a luat si din banii mei....sau nu mai conteaza...

Lucia Verona spunea...

Softul cel nou va veni cu voturile gata numărate, pe sistemul 1 vot pentru PD-L, unul pentru EBA, unul pentru alţii şi tot aşa...:)

Şi eu cred că turiştii se vor închesui să asculte la faţa locului imnul interpretat chiar de ministreasă :)))))

Elisa spunea...

Da,duduia asta este de groaza!Se straduieste din rasputeri de mop,andrele,bicicleta si goliciune sa induca ideea ca turismul a inceput odata cu ea...ca ea sta la baza lui...hahahaha...a turismului romanesc hohohohoho...
Rasu-plansu :(
Sa se uite la statiunile balneare care acum stau in paragina,acolo sa bage banii contribuabililor,sa faca Paradis din Statiunile existente,asta as vrea eu sa-i spuna ,INSISTENT, reporteritele care-i tin microfonul in loc de babetica.Dar vad ca presa ii tine isonul,in loc s-o ridiculizeze,s-o opreasca din tampeniile pe care le spune si face,din pacate. :(((((
Vreau s-o vad ridiculizata la stiri nu numai la emisiuni de tip pamflet :)
TELEVIZIUNILOOOOORRRR,care cititi aici,incercati sa-i ridiculizati pe acesti impostori care ne fac sa punem capul in pamant de rusine ca ei, ei ne reprezinta.Zilnic sa fie un reportaj despre "faptele duduii turistice",pana intelege si ea ca alta-i este menirea(dac-o avea vreuna publica,desi eu cred ca are doar una privata).
Lilick,iti multumesc si sper ca nu te-a suparat supararea mea :)

Unknown spunea...

Cata ciripeala ieftina si de prost gust... Lui Nutzi nu-i poate inchide nimeni pliscul ala blond si gures? De ce naiba ne pricopsim cu foanfe din astea???

Lulutza spunea...

Abia astept sa se faca si un clip TV cu Imnul turismului romanesc! Fredonat cu devotament (pentru bani) si talent (manelistic) de intreg guvernul Basescu! Zei lav tu entertein as!

Lulutza spunea...

Psssst! S-a intors Videanu! Si are un bronz de Bahamas - o nebunie!

Este prima oara cand nu-l vad rosu ca racul fiert, ci de-a dreptul ciocolatiu!

Lilick Auftakt spunea...

@Dramo

O sa il convinga cumva Nutzi pe turistul de onoare. Mai ales daca e asa... mai batran, chel, gras si are pusculita plina. :))

@Liviu

Daaa... Softul ala il face Bill Gates in persoana si apoi il pirateaza Basescu.

@Vania

Doar atat? A, ma rog, daca i-l canta Nutzi la ureche s-ar putea sa fie de ajuns. :D

@incertitudini

Dar la fel si obrazul gros. :))

@Beatris

Cica a luat doar din banii pedelistilor. Au platit gras ca sa aiba lumina cu cateva minute inainte. Ca doar pentru Basescu nu se cuvenea sa fie aceeasi lumina ca pentru ceilalti muritori pe care i-a luminat BOR.

@Lucia

Eu cred ca softul asta mai face si altceva: la banii astia ar trebui sa dea si cu aspiratorul. :)

@Elisa

Hahaha! Cum sa ma supere? Ma bucur! Duduia Turista. :)))

@Paul Gabor

Cu cat o sa ii enerveze pe mai multi, cu atat mai bine. PD-L deconteaza. :D

@Lulutza

La cat de fals canta astia, daca mai fac si un cor....o sa ne luam campii. :))

L-am vazut si eu pe Videanu!!!!! E bronzat, daaaa! :))))
Desigur, o sa zica ca s-a bronzat la tara la mama, pe pajistea din spatele casei.

tony spunea...

Moga a compus"am bani de dat,am datorii la stat".Acum ce face,are bani de luat?

Liviu spunea...

N-am nimic cu Marius Moga, desi nu ma entuziasmeaza muzica pe care o compune.

Totusi... inainte de a alege piesa lui s-a organizat vreo competitie? A existat un juriu, o selectie? Stiu ca mai ales la noi lucrurile astea sunt extrem de subiective si dau ocazia la tot felul de matrapazlacuri, dar daca alegerea s-a facut direct, atunci chiar exista o mare problema.

Lilick Auftakt spunea...

@Tony

Pai cred ca isi recupereaza banii pe care i-a dat la stat.


@Liviu


Bineinteles ca nu s-a organizat nicio selectie. Duduia nici nu cred ca a mai auzit si de alti compozitori decat de Moga. O fi zis: "sa-mi scrie si mie o piesa baiatul ala cret care era cuplat cu Iulia Vantur...cum il cheama..." :)