6 mai 2009

Cat de portocalie mai e Romania?




In campania electorala din noiembrie, Emil Boc vorbea cu speranta despre "Romania portocalie". Slava Domnului, Romania nu e cu totul portocalie decat in sloganul de pe site-ul Ministerului Turismului. In rest, in functie de alesii locali, pete de portocaliu ne fura privirile prin tara, sau in sectoare ale Bucurestiului conduse de PD-L. E si cazul celebrului sector 3, fieful PD-L, unde primarul Negoita a umplut strazile in ultimele saptamani cu panselute oranj (foto), flori extrem de rare (si am inteles ca si scumpe), pe care marturisesc ca nu le mai vazusem nicaieri. Dar oare cat de portocalie mai e Romania azi, dupa gafele facute de guvern si de Traian Basescu? Sondajele nu cred ca reusesc sa ne lamureasca.

P.S. - Negoita ar trebui ca zilele astea sa fie putin atent la ce se intampla cu scandalul legat de BGS. Relatia lui mai mult decat "portocalie" cu firma de securitate si paza s-ar putea sa-i cauzeze. Prietenii stiu de ce. :D

21 de comentarii:

Mos Califar spunea...

"Best case scenario" : Base nu se realege.
In cat timp fuge din tara jumatate din pd-l ?

Lilick Auftakt spunea...

@Mos Califar

Nu stiu sigur daca o sa fuga (desi sper) dar vor intra cu siguranta intr-o silenzio stam(b)a pe termen lung. :))

Liviu spunea...

Poate sunt eu pesimist, dar senzatia mea e ca PDL-Basescu a imbrobodit pe termen lung foarte multa lume. In plus, electoratul are memorie extrem de scurta. Toate astea ma fac sa cred ca o sa treaca multa vreme pana scapam de ei, in ciuda crizei care ar putea accelera procesul.

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu,

Citeste, pls, comentariul meu de pe tema precedenta. :)

[D][S][N] spunea...

pai o sa vedem in toamna...
sa speram ca va fi caldura mare la vara..., de la soare se mai decoloreaza culorile ! ... ;)

codeus spunea...

Portocaliul din toamna a inceput sa paleasca Lilick mai ales la simpli simpatizanti PD-L.de fugit nu o sa fuga dar vom avea din nou turism interpartidic.adica traseistii au sa plece primii la alte partide au sa paraseasca corabia..eu le-am zis si atunci cand s-a format partidul asta ca e un nonsens de la cap la coada,o hidra hidoasa din pct de vedere al unui partid.si le-am zis atunci la pedeleii din anturajul meu ca atunci cand o sa dispara basescu din viata politica o sa dispara si partidul asta in patru vanturi ca si cum nu ar fi existat niciodata.este un partid de conjuctura si asta va ramane atat timp cat o sa existe

Anca spunea...

Ce bine ca nu stau in sectorul 3...:))

Ionut spunea...

Stii care e diferenta dintre o portocala si fundul unei babe?

Musca si ai sa vezi! :D

alex.dumitrascu spunea...

Eu nu cred ca scapam de el prin alegeri.

Am tot aratat si tot repet ca in turul 1, o parte de PD il va vota pe Geoana ca sa aiba chinocefalu' sac de box in turul 2.

Eu cred ca numai Dumnezeu ii poate lua mintile chinocefalului rau, da rau de tot, sa fie bagat la balamuc si gata.

Pro DOC spunea...

Lilick, mi-a placut ce-ai spus ca ai auzit la Realitatea, mai ales ca si pentru mine inertia romanilor e muuult prea mare.

Cat despre ideea lui Negoita de-a planta panselute oranj, nimic mai contraproductiv pentru PDL.
Imi aminteste de campania pentru alegerea de primari, cand majoritatea bucurestenilor era realmente iritata de oranjul care facuse sa para ca toata capitala e sub asediul unei armate portocalii.

Pana una alta insa nu avem alt instrument de masurat dezintoxicarea de oranj in afara sondajelor de opinie. Chiar si ele, neprofesioniste si manipulatoare cum or fi, tot arata o ingustare continua a sectorului oranj. :)

Lucia Verona spunea...

PD-L are un electorat de conjunctură. Dacă Băsescu nu va mai fi preşedinte, partidul va scădea la dimensiunile lui fireşti, 11-15 la sută. O singură dată a avut PD (de fapt, USD, adică PD+PSD-Cunescu) mai mult, cred, în 1996.

madalina ionescu spunea...

Intr-un demers cvasiasemanator se lansase si amicul de breasla Sutu.

Daca stiam ca vei scrie asa o postare serioasa pe tema, iti trimiteam tie pozele cu lalele galbene din sectorul 2, ca el vad ca a abandonat proiectul.

M-a amuzat sa vad, dupa cercetari in zona mea, o singura si aproape ofilita lalea rosie :))

Lilick Auftakt spunea...

@DSN

:) Stii ca si eu m-am gandit la asta?

@codeus

Dar cat o sa existe? Sa vedem.

@Lanoi, in 2, Ontanu a pus lalele albe. ca sa nu mai zic de lalalele alea de metal. :D

@Ionut

Pai daca ai incercat spune-ne tu care e. :)

@alex

Putin optimism nu strica. Nici mai mult, crede-ma.

@Pro Doc

Poate o sa scriu mai mult despre ce am auzit la Realitatea si concluziile pe care le-am tras. daca nu mi-o fi lene. :)

@Lucia

De-abia astept sa vad PD la valoarea lui reala.

Lilick Auftakt spunea...

@Mada

Pai eu dupa Sutu m-am luat. :))
In Piata Iancului lalelele sunt albe! Inseamna ca Ontanu face mai multe... jocuri. Hihi!

codeus spunea...

Lilick continui sa fi lider de piatza la nr de vizitatori care vin la mine pe blog,ieri au venit 15 de la tine.nu stiu daca toti au fost unici ca nu stiu toate tainele analitcsului.da ma descurc.macar acum vad de cate ori e vizitat blogul meu si de unde

Lilick Auftakt spunea...

@codecs

Ma bucur mult. Si ma bucur sa fim multi si puternici.

codeus spunea...

Ultimele "zvonuri" de la televizor dau aproape ca sigur ca Zaus nu-si va mai depune candidatura la toamna.voi stiti mai multe?imi frec palmile)))

Lilick Auftakt spunea...

@codeus

Base e ca cutremurul (cacofonie cat se poate de dorita)> Nimeni nu stie cand vine, cat dureaza si ce ravagii lasa dupa el. :))

codeus spunea...

citeste ultima mea postarede pe blog

Pro DOC spunea...

@Lucia Verona
Total de acord cu observatia dvs privind electoratul de conjunctura al PDL, format mai ales din votantii mesmerizati de Basescu. Dar nu vad unde s-ar duce ei la disparitia lui Basescu din prim planul politichiei. PNT-ul e umbra lui insusi, lipsindu-i liderul capabil sa galvanizeze massele, pe liberali nu-i vad sa atraga curand mai mult de 20 la suta, lipsindu-i demagogia care prinde la romanii educati in comunism si la generatia pe care au educat-o acestia dupa '90. Nici PSD-ul nu sta bine la capitolul lideri si nu-l vad crescand peste limitele actuale. CV Tudor cu PRM-ul si-au cam epuizat arsenalul in falsele batalii pe care le-au purtat, UDMR-ul nu-si poate depasi electoratul captiv. Cele 100 de procente se vor imparti, cu chiu , cu vai, inca multi ani intre aceste partide, fiindca nu vad de unde ar rasari alt partid care sa coaguleze voturile celor scarbiti de politica romaneasca.

Pro DOC spunea...

@Lucia Verona
Total de acord cu observatia dvs privind electoratul de conjunctura al PDL, format mai ales din votantii mesmerizati de Basescu. Dar nu vad unde s-ar duce ei la disparitia lui Basescu din prim planul politichiei. PNT-ul e umbra lui insusi, lipsindu-i liderul capabil sa galvanizeze massele, pe liberali nu-i vad sa atraga curand mai mult de 20 la suta, lipsindu-i demagogia care prinde la romanii educati in comunism si la generatia pe care au educat-o acestia dupa '90. Nici PSD-ul nu sta bine la capitolul lideri si nu-l vad crescand peste limitele actuale. CV Tudor cu PRM-ul si-au cam epuizat arsenalul in falsele batalii pe care le-au purtat, UDMR-ul nu-si poate depasi electoratul captiv. Cele 100 de procente se vor imparti, cu chiu , cu vai, inca multi ani intre aceste partide, fiindca nu vad de unde ar rasari alt partid care sa coaguleze voturile celor scarbiti de politica romaneasca.