3 mai 2009

"Elena de Romania"


"NewsIn precizeaza ca Elena Udrea a urcat la Mangalia pe un cal caruia i-a dat mai intai zahar pentru a-l calma."

Citatul de mai sus e, culmea (!), o stire. Culeasa de undeva de aiurea, din presa. M-a amuzat si l-am postat in loc de motto. Nu ma ingrijoreaza atat de rau agitatia cailor in prezenta Elenei Udrea (desi animalele simt intotdeauna de unde vine pericolul), cat perspectiva din ce in ce mai apropiata ca Duduia sa ne incalece pe toti, cu zaharelul, asa cum a facut cu Traian Basescu. Pe de alta parte ar putea fi si o provocare politica cu care nu ne-am mai confruntat: o femeie calare spre Cotroceni.

Nu stiu exact cat ne costa aceasta prezenta aproape permanenta pe ecrane si in ziare a Duduii. Orice miscare a ei reprezinta, precum ati vazut, o stire. Dar din mai multe surse sigure am aflat ca Ministerul Turismului, pretextand ca promoveaza... turismul, a semnat contracte grele cu trusturile de presa. Platim din greu o promovare care numai a Romaniei nu e. Nu am vazut imagini frumoase din tara la televizor, nu am vazut videoclipuri, nu am vazut promovate programe de vacanta noi. Suntem anuntati ca o sa vedem. Candva... Ceva cu care vor fi atrasi strainii.

O vad in schimb pe Elena Udrea zilnic, inconjurata de popor, in tot felul de ipostaze din ce in ce mai inaltat-cracanate. Vad cum Traian Basescu a ajuns mai putin prezent in presa decat Elena. Il mai vad la evenimente organizate de aceasta in plan secundar. Undeva, in public... Il vad incalecat cu voia lui. Duduia e prezentata drept "cel mai competent ministru". E intr-o competitie probabil chiar si cu colegii de partid ministri. Pentru ca nu imi imaginez ca nu vrea sa se impuna chiar si printre mambrii de varf ai PD-L.

Imbracata in alb de sus si pana jos, cu o jacheta argintie (stralucitoare, ca o mantie), pe cal (atentie: si calul tot alb), sau in caleasca, declarand ca acum se afla "pe cai mari", Elena incearca sa impuna in mentalitatea colectiva o imagine aproape angelic-princiara: "Elena de Romania"

P.S. - Si pentru ca si asta trebuia sa se intample, "Elenei de Romania" i s-a compus prima "oda". "Cu ocazia imnului turistic..."AICI.

(Foto: Stefan Ciocan)

30 de comentarii:

Lucia Verona spunea...

Deci au contracte?! Am observat eu că e privită cu o oarecare simpatie chiar unde nu mă aşteptam!

codeus spunea...

F...tui 'ternetul masii. pa cand am scris comentariu destul de lung si am dat incarcare imi apare chestia cu canot open bla bla bla.asa ca incerc sa rezum ce am vrut sa zic de prima data.pai sa stii ca asa o fi,ca nici un ministru al turismului nu s-a "bucurat"de atata atentie din partea presei nici macar Agathon cu tot cu palmierii lui da vorba aia de la el au ramas palmierii de la asta ce drac ne ramane falfairile ei prin tzara un imn si cam atat.nu pot sa nu mentionez ce zicea george serban la el pe blog ca "nu poate sa nu observe faptul ca la Elena ii cam place in sha de bicicleta de cal orice sha sa fie"

[D][S][N] spunea...

Imi pare rau sa va spun... Nu ati inteles nimic...
Amintiti'va care este pasiunea Mariei Basescu !
E, nu'i asa ca deja priviti cu alti ochi repriza hipica a doamnei academician ?...

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia, @Codeus

Scuze, dar a trebuit sa va mut comentariile aici. Nu stiu ce s-a intamplat, dar postarea asta a aparut initial inaintea celei cu Taj mahal. Aiurea. Am scris-o dupa. Dar acum am rezolvat.

@Lucia

Da, asa am inteles. Ca au. Si, in afara de asta, se pare ca mai sunt "motivati" si cativa ziaristi. Separat. Nu dau nume, desi ii stim. Sunt niste interese enorme la mijloc. Si economice, nu doar politice.

@codeus

Macar daca am ramane cu un imn jalnic si doi palmieri chei si nu ne-am pricopsi cu altceva, mai rau. Ca bine nu prea are ce sa faca. Tupeul Duduii e fara margini. Sa nu cada intr-o zi din sa... rau de tot.

simona_ionescu spunea...

am avut o Elena de Romania -Lupescu, o Elena de Romania -Ceausescu, nu cred ca ne mai trebuie o Elena de Romania - Udrea. Blonda se agita ea, ba chiar se misca mai bine decat alti ministri in teren, dar nu cred ca toata lumea-i sedusa si ca, intr-o luna-doua, in sezon, daca nu-i si schimbarea turismului la concret, se mai uita cineva in cerul gurii ei.

Lilick Auftakt spunea...

@Simona

Imi plac Elenele. :) Ce ne-am face fara ele? N-am putea sa scapam de unii sefi de stat.

Lucia Verona spunea...

@Simona_Ionescu
Din cîte am aflat eu, tipa nu se mişcă mai bine în teren ci plăteşte mai bine!

@Lilick
Cred că interesele sunt mai ales economice.

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Da!


offtopic: daca intra pe aici Draghi il rog sa imi dea un semn.

Cristian Banu spunea...

Şi dacă nu e o mişcare individuală, ci cu "voie de la partid"?
PD nu are candidat la preşedinţie aşa că trebuie unul care măcar să mimeze competiţia. Sunt curios cum vor arăta viitoarele sondaje (dacă o vor include, într-o formă sau alta, varianta se va confirma).

PS Eu m-aş fi gândit mai mult la Monica Macovei.

[D][S][N] spunea...

Daca nu ai o problema cu exprimarile mai libere, iti propun o alternativa la maneaua aceea... Luceafarul !
http://dragossorinnicula.wordpress.com/2009/05/03/albastrugalbenverde/

codeus spunea...

Lilick stii vorba aia cu "cu cat te catzeri ma sus cu atat mai rau vei cadea"eu sper sa-si "rupa gatul"si ea si seful ei cat mai curand

codeus spunea...

mersy Lilick ca m-ai trecut in blogroll.dau de "baut")))

Lilick Auftakt spunea...

@Codeus

Cu multa placere. :)

Trăian călare pe Ducipal spunea...

da´ care-i calul?

Lilick Auftakt spunea...

@Traian

Tu ai scris sau Ducipal? Ati trecut pe la stilist? :))

mihai4 spunea...

Bai calarosule bai,de ce n-ai vopsito blonda, omule?De ce?Asa parca nu mai are farmec.Apropo Lilick,oare ce o fi avut Nutzica de nu sa vopsit.Timp?Era ocupata cu armasarii sa-i adape?I-am vazut radacinile,arata jenant batoza.Si culmea e ca nu e blonda ciuta,e satena.La cum am vazut ca baga-n ea ca o sparta la Cetate[paranghelia cu Dinescu]ma si mir ca are curu asa de mic.

mihai4 spunea...

Bagati un ochi aici sa vedeti hal de vaca de prasila.Va rog eu mult,nu ratati asa ceva: http://amanunte.wordpress.com/2009/03/24/sa-manance-si-gura-ei-ceva/#comment-24

mihai4 spunea...

Lilick cred ca azi ar trebui sa faci un subiect despre Berlusconi si felu in care isi baga pustoaicele in Parlamentu European.Sper ca ai vazut stirea ieri.Italia vorbeste numai despre asta.Nevastasa a mai avut o urma de demnitate si la lasat pe scabrosu ala.A anuntat oficial ca baga divort.Parerea mea e ca licheaua aia de Giorgio e pe topogan si el.O veste minunata pentru romanii de acolo.Cine se aseamana se aduna.Exact acelasi lucru e si la noi cu chelie asta si panaramele lui.Miss Nuti,Miss Putii.Noi oscilam intre ce se intampla in Italia si Turkmenistan unde tot asa ,fata presedintelui se lansase in muzica si o dadeau aia la MTV-iul local din juma in juma de ora.Printre altele fata tati de acolo, era patroana peste cea mai mare companie de telecomunicatii de la ei deacolo.

bagatare si punct ro spunea...

uau, iti inchipui ca s-a murdarit pe blugii aia albi. uau. :)

PS - tare presa noastra, de a ajuns sa umble si la hergelii dupa stiri. sau interesul...

PACO spunea...

daca vrei intra si la mine pe blog

PACO spunea...

daca vrei intra si la mine pe blog

simona_ionescu spunea...

Lilick si Lucia,
posibil sa plateasca, dar de vanturat se vantura de colo-colo cerand si dand indicatii. Unora ne place, ca mai vedem o crupa, mai o moda, mai un imn tampit...

codeus spunea...

Lilick mi-ai facut un trafic aseara .sapte au venit de la tine de pe blog.mersy.am uitat imi merge analiticsul acum vad cati si de unde intra.cei de la tine toti sau dus la postarea cu certeze))).mersy ne mai auzim

Pro DOC spunea...

Despre ce face Cocos-ul sub ecvestra-i sotioara, puteti vedea pe EVZ-ul de azi: http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/849652/Bani-de-la-spitale-pentru-sotul-Elenei-Udrea/

Merita citite si comentariile forumistilor, chiar si doar pentru a vedea ca numarul si aplombul pedilicilor scad vertiginos.

gugu spunea...

Un caine a muscat un om - nu e o stire. Um om a muscat un caine - asta DA stire!

Te miri ca a aparut o stire cu Elena Udrea care s-a urcat pe cal. Bun!

Pai asta e stire? Stire era daca scria ca un cal s-a urcat pe Elena Udrea! Nu?

Sau, avand in vedere personajul, nici macar asta nu mai e stire....

tony spunea...

Min.Turismului are contract si cu IAA Romania al carui presedinte este Felix Tataru.Oare se scurg bani multi si pe acolo ?

codeus spunea...

mai Pro Doc.ce porumbel ai scos din gura.mai fetelor da voi v-ati gandit la treaba asta .ca asta ne ia ochii in timp ce barbatu-sau baga mainile pana in coate in visterie.

INCERTITUDINI spunea...

N-am vazut nimic la tv, n-am citit niciun ziar de 4 zile, dar chestia asta este revoltatoare, scandaloasa..
dresura? circ?pana unde?

codeus spunea...

Lilick m-am uitat amu ase mai chioras la poza iasta si stii ce mi-o venit oare ce o gandit calul ala din poza"sa o las pa nebuna asta sa ma incalece ori ba?"

Anonim spunea...

S-a intors lumea cu susul in jos....
Iapa "incaleca" calul!?