2 mai 2009

Imnul Turismului: varianta oficiala!

17 comentarii:

mihai4 spunea...

A iesit ceva ce numai ,,cretu'' putea executa.A reusit sa-si bata joc si de naiul lui naiul lui Zamfir si de vocea Feliciei Filip[?] cred.Un lucru e cert:dupa ce imnul, va fi difuzat in intreaga lume,strainii vor veni in carduri sa ne vada prea frumoasa tara.Prevad o intoarcere a polonezilor,de data asta fara Fiaturile alea mici,neaparat a suedezelor pentru care ma bucur enorm,si pe rand nemtii,francezii,etc.

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai4

Eu cred ca deja sunt la granite, buluc. De-abia asteptau sa apara varianta oficiala. :))

Lucia Verona spunea...

M-am trezit din somn de gălăgia pe care o fac turiştii! Iar imnul este o capodoperă pe care numai afonii ca voi nu o apreciază. Ce linie melodică! Ce armonie minunată! Ce orchestraţie! Cîtă subtilitate şi cîtă forţă!
Oh, shit. Dădusem click pe Prokofiev... :)

mihai4 spunea...

,,Ziua buna''Lucia.Ce faci, ne insotesti calatoria spre sublim?

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Stai putin ca mi-a trebuit ceva sa imi revin. Nu mai pot de ras. :))

Pacat ca n-au mai dat astia la Realitatea, sa auzim si noi huiduielile. Cred ca a plecat Basescu cu coada intre picioare. :D

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai4,

http://www.youtube.com/watch?v=JzZ8_tGL-FI

Lucia Verona spunea...

@Mihai4
Sublim, da, ăsta este cuvîntul pe care îl căutam.

mihai4 spunea...

Mor de ciuda cu nu pot intra la ceea ce mi-ai dat.Nu e corecta adresa sau ce?

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai

Ba e, am verificat acum. Mai incearca.

mihai4 spunea...

Uite, incearca sa-mi dai linkul la Roxi pe o pagina veche.De exemplu la Obama anunta salvarea chrysler,asta daca nu e ceva important.Eu ii dau ,,copy'' si degeaba,nu prind nimic.

Lilick Auftakt spunea...

OK. Poate ma cearta Roxana, ca nu stiu ce-ti fac!!!!

mihai4 spunea...

Bravo,si inca o data,s-o descurca cu ea Cocos?

bagatare si punct ro spunea...

:)

codeus spunea...

mai ca tanti Nutza se merita cu "copy-paste" e una da cum de se compromise madam Filip si cu loredana la chestia asta nu inteleg.ati vazut aseara pupincuristi erau pe faza.ce melodie ce antren.bleaah

tony spunea...

Pana la urma,Zamfir a luat teapa?

Gheorghe spunea...

Imnul se potriveste ca o manusa, pe sloganul, "Schimbatori ca vremea", slogan bun pentru tot ce-i romanesc, de la politica, la fotbal si chiar la muzica.

Muzica reprezentativa pentru scola romanesca de muzica usoara, caracterizata prin schimbari de ritm.
Melodiile de muzica usoara romaneasca, compuse de compozitori consascrati, nu sunt dansante, din cauza ca nu au un ritm constant.

Si in fotbal se practica ruperea de ritm, mereu auzi cate un comentator sportiv spunand in timpul unui meci, "trebuie sa rupem ritmul".

PS. Lilick - nu am pretentia ca sunt cunoscator in materie de muzica, asa ca fi indulgenta cu observatile mele. :)

Lilick Auftakt spunea...

@codeus

Da, am auzit ca pupincuristii erau pe faza.

@tony

Da. A cantat o fata la nai.

@Gheorghe

Ai sesizat foarte bine ca piesa nu e un tot unitar. E formata din bucatele, probabil furate din alte piese. :)