17 mai 2009

Moldova reprezinta Romania la Moscova? Romania nu stiu pe cine reprezinta.

Nu sunt deloc strabatuta de fior nationalist, insa e parca ciudat sa vezi cum reprezentanta Moldovei canta la Moscova in limba romana, o piesa cu influente melodico-ritmice romanesti (dar nu numai), imbracata in costum popular romanesc-stilizat (atentie, la Moscova si nu in alta parte!) iar reprezentanta noastra se scalambaie in engleza pe o piesa care nu spune nimic. Nu pot sa spun decat: bravo Moldova! V-am votat. In ceea ce ne priveste pe noi... "the end of choice".

25 de comentarii:

Petru spunea...

Faptul că românii din afara ţării se simt mai români unde sunt cred că zice multe despre cum e condusă ţara asta, şi despre ce fel de oameni rămân aici cu orice chip. Noi restul suntem prinşi aici.

mihai4 spunea...

Eu la Eurovision ma uit doar cand isi da fiecare la fiecare punctele inapoi.In rest deloc.Nu sunt eu de ei.

Lilick Auftakt spunea...

@Petru, @Mihai

Ce sa mai zic? Niciodata nu am avut rezultatele astea infioratoare. Mai bine se ducea Nutzi cu "Land of choice"-ul ei si se cracana pe acolo.
Votul e geo-politic, asa e, dar se vede clar ca noi nu avem NICIUN PRIETEN!

mihai4 spunea...

Asa e Lilick,chiar nici un prieten.Inainte ne intelegeam si noi cu Grecia,Cipru,Moldova,Georgia ETC.Dar acum noi si moldovenii suntem ultimii.Ce sa-i faci,cuplul Basescu - Voronin da roade.

GS spunea...

Dar ce poate fi mai frumos decat sa vezi tricolorul fluturand pe ultimele doua locuri. Basescu+Voronin=Love

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai, @GS

Am infrant!!! :)

Lilick Auftakt spunea...

Macar Moldova a avut ceva vana. Puteau sa cante o piesa in rusa, nu? :D

GS spunea...

@Lilick
Vorba ta, daca se duceau cele doua parapante cu Pleasca faceau un spectacol de sunete si lumanari de luam premiul unu macar la "ras de noi"

mihai4 spunea...

GS-NOI SUNTEM SIAMEZII?

Lilick Auftakt spunea...

@GS

Asa, asa... macar atat: bufonii Europei. :))

GS spunea...

Uf, am scapat, nu mai retrogradam. dar Voronin i-a zis lu' Base ... da-te dracu, te ti de picioarele mele ... si s-a saltat. Urat!

mihai4 spunea...

URA .Avem blatu cu Moldova.

Lulutza spunea...

Ce insinuati cu luminarile alea? ca rumancutele noastre sint niste bocitoare de top si fac o coliva de te lingi pe deshte? Macar la asta cred ca le dau clasa "tutulor"...

mihai4 spunea...

NOI CU EI,EI CU....

mihai4 spunea...

URA URA URA,TRAIASCA PRIETENIA ROMANO-MOLDOVENEASCA.

Lulutza spunea...

Luati Euroclick-ul asta intr-un mod prea... microbistic. Parerea mea... E arta pura si dura, bre, nu joc de glezne!

GS spunea...

Ne umplem de succesuri! Trebuie sa scapam de Piaza-rea. Ne-a omorat la sport, unde se duce pierdem. Cum s-a bagat in guvernare, s-a ales praful. Muzica ne mai ramasese. Cu siguranta el a stabilit cine sa mearga. Daca se baga si la balet, ii iau gatul cu mana mea

GS spunea...

Hai ca am glumit, la balet il las sa umble dar sa lase dracu' economia in pace. :)

Lilick Auftakt spunea...

@GS

Poate il lasi sa umble la balerine... nu la balet. :))

[D][S][N] spunea...

Romania a vrut sa reprezinte Balcanii, desi nu ar nicio legatura cu ei... :)
Altfel, bravo Moldova!

Lilick Auftakt spunea...

@DSN

5 pitzipoance reprezinta Balcanii. Da... posibil. Si Balcanii, simtindu-se asa reprezentati, ne-au votat de nu s-a mai putut. :))

madalina ionescu spunea...

N-am văzut Eurovisionul, nu mai urmăresc emisiunea asta, hai concursul ăsta, de vreo 8 ani.

Dar văd că nu zici nimic de Eba de la Moscova, că altfel nu pot să-i spun. Deci n-am pierdut nimic nici la ediţia 2009! Adică eu n-am pierdut nimic :)

Lilick Auftakt spunea...

@Mada

Pai nu am ce sa zic. Cu siguranta ai castigat!

Vania spunea...

N-am prea urmărit, dar mă gândeam şi eu că este nefericit să cânţi în limba nenumibilă. Sigur, eu aş fi optat pentru rusă...

Liviu spunea...

Un comentariu pur politic.

Cand participi la Eurovision cu un cantec numit Balkan Girls si nu te voteaza nici dracu' din Balcani, ai o mare problema :)