10 mai 2009

Popularii



Scuzati-ma ca pun pe blog acest filmulet. Am ramas si eu masca cand l-am vazut. Am crezut ca am dat din greseala peste o nunta de tarani, la cort, cand am auzit muzica. Dar nu... sunt pedelistii! Canta si danseaza cu foc (atentie la Videanu!!!) de parca economia ar fi pe roze, nu ne-am fi imprumutat la FMI, iar profesorii n-ar fi in situatia disperata in care sunt. "Hai pedelistele, hai portocaliii!"- se aude in sala. Dincolo de kitsch-ul acestei manifestari, observati si atitudinea lipsita de bun-simt pe care o afiseaza cei veniti de la coada vacii pentru a se imbogatii prin diverse smenuri si aranjamente la Bucuresti. O atitudine de totala sfidare. Monica Macovei pare ca nu se simte chiar in largul ei acolo. Probabil ii e jena. Dar pentru salariul de la Parlamentul European merge sa te compromiti putin intr-o manifestare de o asemenea proasta factura. Ca si ceilalti (doi) intelectuali prezenti in sala (TRU si Preda). Brr... m-a umplut de greata.

33 de comentarii:

Anonim spunea...

Vai! Daca i-ar vedea Ceausescu ar mai muri odata, de inima.
Lilick, ce ne facem iar 5 ani cu astia la putere?

GS spunea...

In filmuletul meu, intre Urdea si inversa lui Nastase nu e nimeni. Sa-l fi trecut asa in timpul manifestarii pedelofililor? Asa basica defecta sa aiba intelectualul sau o fi emotia ...?

Lilick Auftakt spunea...

@Chrysthyan

Dar de data asta ar muri de bucurie. Nu stiu ce ne facem. :)

@GS

Cred ca si-au mai schimbat locurile intre ei. La tine parca era si intelectualul, dar mai in spate.

Gheorghe spunea...

Festivism de import american, adaptat la specific ardelenesc. Ce te asteptai de la urmasii Vetrei Romanesti?

La Bucuresti la PSD, unde tonul la dat Geoana acompaniat de Vanghelie si echipa de la Acasa tv, a fost mai bine?
La Realitatea Tv au treecut in revista lansarile de candidati, si Corina Dragotescu spunea ca atmosfera de la PNL a fost prea sobra, ca la inmormantare.

Lilick Auftakt spunea...

@Gheorghe

La PSD au fost isterici. Urlau "Geoana presedinte!!!". Mai mult nu am sesizat.
Iar la PNL..ce sa zic? Daca Corinei Dragotescu i se pare U2 muzica de inmormantare, asta e nivelul ei.

codeus spunea...

Lilick ce sa zic schimbat prezidiu cu scaunele,shimbat muzica din cea ovationala a mult iubitului si stimat in popular show in rest nimic schimbat aceeasi aplaudaci de acum 20 de ani de la al 13-lea congres.a ba nu mai este ceva schimbat diversitatea imbracamintii .dar e in ton cu evenimentul,balci

Lilick Auftakt spunea...

@codeus

Din cate stiu si Elenei Ceausescu ii placea sa se imbrace in culori cat mai deschise, in alb, ca si Elenei Udrea. :D

[D][S][N] spunea...

Ce mai ramane din ei daca eliminam, absolut la intamplare..., prima si ultima silaba ?

Anonim spunea...

De acord cu codeus, mi-am trait viata independent de rahatii astia si vad ca fiecare zi ne apropie de ce a fost acum 20 de ani.
Ce le-as dedica ceva de la Parazitii!
Sigur ma voi duce la vot anul asta.

Anonim spunea...

Manifestarea poate fi înteleasa ca o lipsa de bun gust. Dar mesajul politic e altul. Se interpreteaza melodii populare românesti.

Specificului national se manifesta pretutindeni, fara sa existe vreun sentiment de jena din partea conationalilor.

Spectacolul pdl poate fi privit ca o manipulare a mîndriei, oferind o supapa de refulare a neîmplinirilor prilejuite tocmai de politicienii participanti. Dar poate fi privit si altfel, drept o garantie de conservare a natiunii. Eu unul îmi asum apartenenta chiar daca fara mîndrie excesiva.

Dupa acuzatia de antisemitism adusa Hotnews privesc mai atent comentariile tale, asta vreau sa spun.

codeus spunea...

da stii bine.ca oricat de proasta era academiciana la sfaturile stilistilor a pus botul intotdeauna.adica era sensibilos la aspectul exterior.si culmea din ce-mi aduc aminte acum nu incerca o orientare vestimentara spre est ci din contra incerca sa copieze vestul aveai impresia ca stai in fata unei englezoaice dupa stilul de imbracaminte.dar eu ma refeream per ansamblu la ce am vazut in captura facuta de tine.unde mai pui ca s-a desfasurat si in sala de trista amintire.

mihai4 spunea...

O adunatura de ghelbani prosti. Daca-i strangeai pe toti aia din sala, sa ii trimiti departe, Romaniei per total i-ar fi crescut spectaculos IQ-ul.

mihai4 spunea...

A, si era sa uit:TRU si-a facut pan' la urma buletin pentru a putea sa candideze?Probabil ori sa teleportat instantaneu din State ori ii facura astia in lipsa.Lil. ti-a placut emisiunea de acum a lui Mihaiu de pe Realitatea?A fost misto as spune.

codeus spunea...

@anonim (uff ce nu-mi place mie cuvantul asta)si cei din sala sunt tot romani ca si noi le place populara le place usoara tot romani sunt si acolo .problema e ca vad o atmosfera "unanima"care cum am zis imi aduce aminte de alte vremuri.si doi la nivel de lansare nu stiu daca muzica populara si cantaretii sunt solutia ideala.normal ca nu m-ar incanta nici sa aud la o lansare sinfonie de Bethoven.se putea gasi altceva ca oricum mesajul si tot continutul e pervertit de alegerea asta proasta .e ca si cum ai pune muzica de inmormantare la nunta sau invers.

Lilick Auftakt spunea...

@DSN
Aoleu!:)
@Chrysthyan
Sa te duci.
@Anonim
Dar nu putem sa ne conservam spiritul natiunii decent cu Imnul, cu folclor autentic, cu Maria Tanase si intr-un context nepopulist? Nu crezi ca totusi Oda Bucuriei trebuie cantata sau reprodusa asa cum s-a scris, si nu la taragot cum s-a intamplat acum la PD-L? Nationalismul desantat nu are nimic de-a face cu valorile nationale simple si de bun-simt. Din contra, le murdareste.

@codeus
Da, asociem mereu imaginea salii cu ceva foarte urat din trecut. Asta trebuia sa le dea de gandit mai ales cand strigau "Basescu!"

@mihai4
Hmm.. Crezi?

Lilick Auftakt spunea...

@mihai4

Emisiunea mi-a confirmat ceva, o banuiala pe care o aveam. Nu zic ce. In legatura cu votul.

Lucia Verona spunea...

Vreţi să-mi spuneţi că nu e un film cu trucaje?! Nu pot să cred! :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Bine-ai revenit! Din pacate nu e film cu trucaje. :D

Draghi spunea...

Clipul asta ar putea fi foarte bine o secventza din urmatorul film cu Borat...

Lucia Verona spunea...

O fi din cauza culorii... portocaliul are ceva halucinogen, cred. :)

atreides spunea...

Eu cred ca credibilitatea unui mesaj cu iz national depinde mai ales de cel care il transmite. "Vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat" suna ca dracu', este? Da, pentru ca asociem acest text cu vadim. Insa un prieten mai informat mi-a spus ca acest text este preluat de la...unul dintre cronicari! (unde mai are si o continuare: "vom plati tot pe tocmai", hehehe). Hm, parca nu mai suna atat de rau...Asa ca, din aceasta perspectiva, draga anonimule, un mesaj nationalist venind de la jagardelele pedeliste nu are nicio credibilitate...

mihai4 spunea...

Lume lume,anunt:se cauta in continuare marinarii si se suplimenteaza bugetul Nasei.S-or gandi astia la Basescu si Geoana,ca prea bate la ochi. http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/850497/Masura-controversata-bugetul-NASA-suplimentat-cu-5/ http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/850478/Meseria-de-marinar-cautata-si-pe-criza/

Pro DOC spunea...

Despre muzici si anonimi

Cu alte cuvinte, ANONIMUL ne spune: sa-i dam ghiolbanului ce-i al ghiolbanului, adica muzica pentru bizoni, si lui Zeus ce-i al lui Zeus, adica victoria cu orice pret! Cum de au lispit manelele de la o asemenea "distinsa" ocazie de refulare (ori, cumva, de defulare?) a "neimplinirilor prilejuite tocmai de politicienii participanti"?

Oricum, asteptam mititeii, gogonelele Nutzicai si geamparalele prezidentiale, altfel, sa stie maestrii de ceremonii oranj, nu ne lasam incantati si nici "garantat conservati".

In orice caz, mai bine ca PD-L-ul l-a preferat pe-acest rapsod chicios in locul folclorului autentic, fiindca la referendum era cat p-aci sa-mi provoace o idiosincrazie de durata fata de superba "Ciuleandra" a Mariei Tanase!

Lilick Auftakt spunea...

@Pro Doc

Vai, mi-ai adus aminte. De cand tot aman sa scriu ceva de Ciuleandra de la referendum. Si o sa mai aman o vreme ca mi-e cam lene si ar fi destul de mult de scris si de adunat link-uri din urma. Dar e un subiect foarte bun. :)

@Mihai, hai mai... e criza de marinari? :))

@Atreides

Normal ca e important si cine spune... ce spune. Adica si mesagerul.

@Lucia

:)))

@Draghi

Bine ca ai mai aparut si tu ca voiam mai demult sa iti spun ceva: am vazut ca erai putin cam dezamagit pe forumul pe care scrii, in legatura cu niste declaratii ale lui Crin. Sper ca nu ai inteles atunci ca il va sustine pe Basescu daca nu intra in turul doi?

Unknown spunea...

Asta avem cu asta defilam, nu stiu de ce dracu ne mai plangem ca idiotii. Daca nu am fost in stare sa deschidem gura la timp, acum sa scoatem rahatul prin strungareata. Hai sa tuguiem buzele, sa gasim si noi un cur disponibil...

Anonim spunea...

Concluzia care s-ar putea desprinde este ca un mesaj politic antinational, ba chiar unul ambiguu sau inexistent ar putea îndeparta votantii unui partid.

Sa spunem ca eu, în urma unui asemenea mesaj ambiguu, trec de la PNL la PDL, cu toate ca-i cunosc preabine pe pedelisti. Credeti ca o intensificare a discursului antipedelist ma va readuce înapoi? Nu, cu toata finetea ironiilor sau ascutimea observatilor.

@ Atreides. PDL are suficienti consilieri buni pentru a da mesajului forma cea mai impactanta. Daca eu am perceput mesajul, ignorînd forma, care de fapt era un ambalaj destinat multimii, atunci înseamna ca mesajul si-a atins tinta. PDL are la dispozitie intelectuali si mijloace massmedia care sa interpreteze ce-au spus cronicarii, daca cumva apare necesitatea acestei clarificari. Asadar, solutia ar fi, dupa parerea mea, un mesaj national inechivoc al PNL. Asta m-ar putea re-atrage ca votant.

@lilick,
au interpretat Oda Bucuriei la taragot? :) eu nu m-am uitat la clip însa mesajul e subtil: suntem în Europe dar vorbim pe graiul nostru. îmi imaginez ca un highlander ar interpreta oda la cimpoi.
iata o dedicatie for all de la o scotiana adevarata:
http://www.youtube.com/watch?v=c6MRYLWJb1o

bagatare si punct ro spunea...

uau vere, ce penibili sunt.

atreides spunea...

@Anonim Ce inseamna "mesaj national inechivoc al PNL"? Pe de o parte, mie mi se pare ca de obicei PNL nu apasa pedala nationala (desi daca ar face-o nu cred ca ar deranja, mi s-ar parea credibili), iar pe de alta parte nu imi amintesc sa fi fost chestii echivoce din partea lor pe vreo tema nationala. Deci nu stiu ce vrei sa spui. Tu sustii ca PNL ar trebui sa apese putin pedala? Mie personal mi-ar parea bine.

Anonim spunea...

@Atreides,
in loc de "mesaj national" corect este "exprimare a pozitiei (PNL) în ceea ce priveste doctrina politica bazata pe apararea drepturilor si aspiratiilor nationale".

Partidul *National* Liberal, dupa cum arata sigla, are mai multe motive decît pdl sa-si exprime pozitia. Mesajul pdl, cel cu muzica populara, trebuie contracarat. Nu combatut, ci neutralizat printr-un mesaj echivalent, într-o forma mai eleganta, daca vrei.

Subiectul l-am abordat ca urmare a postarii "Europa si antisemitii de la HotNews". Cînd am cerut lamuriri, lilick, din spatele pozitiei oficiale mi-a furnizat cîteva explicatii ambigue. Pina la urma explicatiile le-ai primit tu.

Nu-mi cer decît dreptul de-a nu fi considerat cA facînd parte dintr-o natie de mîna a doua si manipulat dupa cum o cer "ratiuni superioare".

Lilick Auftakt spunea...

@Anonim

Pune-ti si tu, te rog, un nick oarecare. Ca eu nu mai stiu cand e un anonim, cand altul. La un moment dat te-am confundat chiar cu @Atreides.

Jpost.ID spunea...

OK, asta o sa fie in loc de "Anonim"

Lilick Auftakt spunea...

@Jpost.ID


Ok, merci mult!

atreides spunea...

@Jpost.ID "Nu-mi cer decît dreptul de-a nu fi considerat cA facînd parte dintr-o natie de mîna a doua si manipulat dupa cum o cer "ratiuni superioare". Perfect de acord si cu ideea, si cu exprimarea. La fel, de acord cu
" Mesajul pdl, cel cu muzica populara, trebuie contracarat. Nu combatut, ci neutralizat printr-un mesaj echivalent, într-o forma mai eleganta, daca vrei." Cred ca pot sa-ti dau chiar un exemplu de asa ceva. Cred ca dorinta, sau viziunea, lui Tariceanu, ca noi trebuie sa ne strofocam sa devenim a saptea putere economica a UE, are un mesaj "nationalist" implicit, exprimand ideea ca suntem la fel de tari ca oricine din Europa. Hehehe, daca ar fi zis ca ar trebui sa ajungem prima putere economica din UE, ala ar fi fost un mesaj nationalist "in sens tare", hahaha! In concluzie, PNL ar trebui sa apese putin pedala, dar cu eleganta a la Tariceanu!