3 mai 2009

Trei pe-o banca. La Taj Mahal! :)








Pe Emil Constantinescu nu l-am gasit. Probabil nu a fost...

Update: L-a gasit Lucia si pe el! :)

27 de comentarii:

Mugurel Tudor spunea...

Mă gândeam cum ar arăta poza şi cu un al patrulea cadru în dreapta. Cu Gigi Becali :)))

Lilick Auftakt spunea...

@inbalarii

Stai putin ca nu se stie. Poate... Hahaha!

Lucia Verona spunea...

Trebuie să fi fost şi Emil Constantinescu, doar vorbea mereu de drumul mătăsii... Sau o fi fost în China?

Dar mă întreb dacă băncuţa aia e pentru toţi care vor poză cu Taj Mahal sau e rezervată şefilor de stat :))

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Bancuta sefilor de stat? Hahah! Se poate. De stat... jos.

Liviu spunea...

O fi o simpla coincidenta de asemanare lingvistica, sau Emil Constantinescu e mai departe de MAHALA si ce aceea nu apare pozat la... Taj MAHAL? :)

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

Am inteles ca el a fost ceva mai econom cu banii publici.

Riddick spunea...

Nu stie lumea, dar este mumia lui pe-acolo, prin Mausoleu ! :)))

Lucia Verona spunea...

Lilick, am găsit poza
Vezi la http://www.constantinescu.ro/poze.php?an=1997#

Pro DOC spunea...

Daca Emil Constantinescu nu s-a pozat pe bancuta de la Taj Mahal, inseamna ca acolo si-au imortalizat scurta sedere doar "cei mai iubiti fii ai poporului, care NOTA BENE! mai au si sper ca vor avea pana la capat inca o bancuta in comun: banca acuzatilor. :))

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Il vad. Inconjurat de indieni. :))

Lilick Auftakt spunea...

@Pro Doc

Nu a scapat nici Emil prilejul sa se pozeze. Inconjurat de indieni.

Lucia Verona spunea...

Pe aceeaşi băncuţă! :)

Rahan spunea...

Sunteti BOLNAVI!
Cu totii...

Da-mi place!

boby spunea...

lilick Says:

May 3rd, 2009 at 7:01 pm
Aaaa,
mi-ati sters comentariu pentru ca am scris SUCKER-ilor…
Nu e corekt!
Suck inseamna si aspiratie!
Ce ati inteles, ca sunteti aspiratoare?
Nu, eu am folosit termenu ca pe o metafora hip Hop!
incarcata cu intelesuri simbolice…

http://morar.catavencu.ro/2009/05/03/crin-da-repetentia-la-intors/#comments

nu credeam ca scri pe acest blog.

Pro DOC spunea...

Oh, how cute... :)

Lilick Auftakt spunea...

@boby

Sa scriu pe bloguri de fosti sefi UASCR? Never! Nici nu citesc acel blog. Trebuie cumva sa pun vreun anunt in legatura cu asta? Nu simt nevoia.

Lilick Auftakt spunea...

Insa imi place mult ca sunt anuntata ca cineva m-a clonat. Inseamna ca deranjez rau, dar rau de tot cu postarile mele, si e singura "arma" cu care pot fi atacata. hahaha! jenant.

mihai4 spunea...

Emil Constantinescu statea la stop.E bine sa ne amintim asta,ar fi pacat de diferente.

codeus spunea...

De acolo li se trage iti spun eu hi hi hi.si apropo de astia cu "uascr"cum ai zis.lasa-i fata ca le place mocirla.mai am avut si eu un "dialog"cu o anumita Oana de la Catavencu care ma critica pe pine ca-l critic pe CTPpt treba cu "buda"..ma frate da unii nu stiu sa se "opreasca".nci cand sunt "fluierati"in intersectie si culmea isi mai gasesc si "cantatori in struna"

boby spunea...

lilick,
te rog, pentru cei mai tineri, spune ce e UASCR.
merci!

Lilick Auftakt spunea...

@boby

Nu am "prins" UASCR-ul. Am fost studenta in anii '90. Dar oricine poate cauta pe internet. Se pare ca majoritatea celor care faceau parte din Uniunea Asociaţiilor Studenţilor Comunişti din România, in special liderii, erau recrutati si de securitate. Bineinteles ca au fost si destule exceptii. Dar acestea ar trebuie sa demonstreze ca au fost exceptii.

Boby spunea...

Asta e tare! Adica "Biju"a fost securist.
Si acum tradeaza cauza!
Fiul, David, e la bursa in America pe banii PD_L!

Lilick Auftakt spunea...

@Boby

De unde stii chestiile astea? Habar n-am avut.

Boby spunea...

Se poate verifica ce spun.
Iar faptul ca a fost un "juriu", o "comisie" pentru bursa, nu spune nimic.
Orice se aranjeaza.
:(

Lilick Auftakt spunea...

@boby

Mie personajul nu-mi spune nimic. Mi se pare tristut, asa, slabut. Nu-mi captiveaza atentia in niciun fel. Daca era important, poate investigam si scriam ceva, dar nu ma intereseaza. Si, oricum, nu as scrie nimic despre nimeni daca nu as avea dovezi cat se poate de concludente.

boby spunea...

e moral ce spui.
un ziarist specializat in anchete sa scrie.
cred ca merita subiectul.
prea crede Morar ca e un judecator...

Lilick Auftakt spunea...

@boby

daca tu stii ceva lasa-mi si ii dau unui ziarist sa investigheze.