1 iun. 2009

Multi ani, Videanu!!!

5 comentarii:

mihai4 spunea...

Pentru ziua lu' Adi de la cea mai noua sustinatoare a pdl-ului de la Brasov o dedicatie sincera: http://www.youtube.com/watch?v=4VUNAWoKivQ&feature=related Sa ne traiesti bre.Am mai zis eu odata:daca nu venea asa zisa revolutie tu vindeai acuma rosii si castraveti prin piete.

[D][S][N] spunea...

Ce ultrashi ! :)

Vania spunea...

Îmi scapă contextul, nu-s un observator atât de atent al mişcărilor de pe la noi. Dar, o fi ceva...

Lilick Auftakt spunea...

@Mihai4

:)

@DSN

Ultrasi? haha. Nu sunt.


@Vania

E ziua lui Videanu azi. I-am urat multi ani... de puscarie. Cu imagini mai vechi de la mitingurile anti-Videanu.

Vania spunea...

Aşa, imagini mai vechi! Că, ştiind că nu mai e primar, mă miram că e băgat în seamă...