21 nov. 2009

In spatele candidatilor

Pana sa discutam despre prestatiile personajelor principale din seara asta, as vrea sa ne oprim putin sa-i studiem pe cei din spatele lor. Punctez pozitiv echipa de sustinatori ai lui Crin Antonescu si nota de eleganta, sobrietate si prestanta pe care au afisat-o domnii Djuvara sau Ilfoveanu. Cu un plus special pentru Calin Tariceanu, singurul care, dupa parerea mea, l-a eclipsat pe Crin Antonescu azi. Ca imagine, doar ca imagine...

Sunt subiectiva, stiu, insa nu sunt singura. Si ochiul camerei de luat vederi l-a cautat in mod special pe Tariceanu, cum, parca pentru a sublinia diferenta colosala, din echipa lui Basescu a urmarit buzele siliconate ale Elenei, sau burta revarsata si picioarele Robertei. Din echipa PSD-ului camerele au fixat de multe ori mainile Mihaelei Geoana, care framantau mai tot timpul ceva. Cate un biletel sau, poate, intreaga soarta a lui Mircea Geoana de azi inainte. :)

Cateva instantanee foarte interesante pe blogu'lu'OTRAVA.

17 comentarii:

Liviu spunea...

Eu - si nu numai eu - am remarcat si absentele.

Ca n-a adus-o pe Udrea e poate de inteles, cel putin in materie de imagine care se dorea propagata. Dar Boc? Absenta lui a dat un mesaj prost pentru electoratul propriu. Ca lui Basescu ii e rusine s-o expuna pe Udrea in asemenea momente e explicabil, dar Boc si-ar fi avut locul lui.

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

Nu inteleg nici eu de ce a lipsit Boc. Insa stafful lui Basescu calculeaza fiecare aspect. Se prea poate ca Boc sa fi fost o povara de care in momentul ala nu avea nevoie.

A spunea...

De acord cu tine, Tariceanu a fost, ca si imagine, ca de obicei, impecabil....

Pe Crin as fi vrut sa il vad un picutz mai relaxat si cu alta cravata, preferabil albastra, ca si la Cluj, i-ar fi indulcit un pic imaginea :)

In rest, numai de bine, tinem pumnii si votam cu speranta duminica

Liviu spunea...

Inca ceva despre cei 'din spate'.

L-am urmarit pe Sever Voinescu si am constatat ca a avut mai tot timpul o expresie incruntata, aproape sumbra, chiar in momente in care PD-stii din jur jubilau. Voinescu nu e prost, e doar lipsit de caracter - oare ce ascundea atitudinea lui? Sa fi fost o simpla nemultumire fata de prestatia candidatului?

eliad spunea...

Cam obosit acest Basescu, nu? O interesanta analiza, din punct de vedere al unui profesionist in televiziune, face Vlad Petreanu. Va rog sa cititi aici:

http://www.petreanu.ro/

gugu spunea...

Daca la Crin inteleg ce-a vrut la faza cu Tudor Chirila (sa atraga tinerii), la Geoana nu inteleg faza cu soacra.... Bun, n-a dat-o afara, si...?

Lilick Auftakt spunea...

@Andrada


:) Tinem pumnii, sigur!

@Liviu

Stii ce am observat in legatura cu Voinescu de mai multe ori? El, fiind usor snob, si asta nu o spun cu rautate sau ca sa il critic, are o jena cand sta langa persoane care nu sunt de nivelul lui. Acum era pe langa Prigoana junior si nu mai stiu cine... Cam proasta companie. Cred ca nu se simtea confortabil. In plus, poate e obosit.

eliad spunea...

Si inca ceva, la un moment dat Basescu se uita ingrozitor de crucis... Niciodata n-am vazut sa-i fuga ochii in halul asta... Era obosit sau ce? Bause ceva?

Lilick Auftakt spunea...

@Eliad. Uita-te mai sus ca am lasat un link. Sa vezi ce crucis se uita. :))) Cred ca esti a 10 - a persoana care ma intreaba daca era beat. Nu, asa e el! :))Terminat.

Merci de link la Petreanu, o sa ma uit. Sunt multe analize bune pe net.
Dar eu voiam sa nu uitam sa privim putin si in spate.

Traian Breazu spunea...

m-am uitat si eu la dezbatere. Si am fost usor dezamagit mai ales din cauza formatului care nu dadea loc si timp unor dezbateri mai profunde la obiect.

Mi se pare si usor ciudat acest format care vad ca este obisnuit in Romania, de a aseza familia, sustinatorii in public. Adica e okay, dar regizorul a mers prea mult timp si prea des cu camera pe sustinatori. si cu zoomul la maxim. Mi se pare absolut nepotrivit pentru eveniment, o lipsa de respect fata de candidatul care vorbea si scopul dezbaterii. Uneori regizorul (molipsit de aceasta frenezie dupa biletele, informatii confidentiale?) lasa impresia ca era foarte interesat sa focalizeze biletele, ciorne, telefoane. Alteori focalizand sustinatori care nu erau atenti sau care discutau intre ei reusea sa-i puna intr-o situatie proasta atat pe acestia cat si pe candidatul care vorbea.

Din tabara liberala am vazut doar un detaliu ciudat (nu vreau sa zic negativ). L-am remarcat pe domnul cu mustati foarte lungi. Intr-o secventa foarte lunga de mai multe secunde acest domn isi rasucea si aranja in sus cozile de de mustata cu ambele maini, fiind in spatele lui Tariceanu. Cred ca acel domn trebuia sa fie constient de locul si situatia in care se afla, si, oritrebuia sa-si aranjeze mustata inainte. Ori daca stia ca nu-i tine frizura, nu trebuia sa se aseze chiar in spatele lui Tariceanu. Sau trebuia sa iasa scurt afara.

Lucia Verona spunea...

Nu m-am uitat la dezbaterea candidaţilor, aşa că am pierdut faza cu soacra, dar în emisiunea Gabrielei Firea cineva a explicat gluma cam ermetică :) Se pare că pe la începutul anilor 90 Băsescu şi-a dat soacra afară din casă.

Lilick Auftakt spunea...

@Traian

Haha! Nu am vazut faza. Desi stiu despre cine vorbesti. :) Ce ciudati sunt unii... Ma refer la personaj. :))

@Lucia

Ahaaa, deci desre asta era vorba? Bon! :))

Lulutza spunea...

În spatele candidaţilor au fost, în primul rînd, soţiile lor - candidatele la rolul (ingrat, părerea mea) de Primă Doamnă a ţării. Una dintre ele fiind de profesie "casnică" de-o viaţă (prin voinţa supremă a soţului), iar celelalte două - din categoria femeilor cu o carieră de succes. Trec peste faptul ca prima dintre ele s-ar putea sa aibă, de ceva anişori, carte de muncă si "salar" la vreuna din firmele familiei, ca sa ia şi ea o pensioară...

Superficială cum mă ştiu, aş vrea să o laud puţin pe doamna Geoană, care s-a prezentat absolut impecabil, de parcă ar fi candidat la "funcţia" de Primă Doamnă a unei superputeri mondiale, nu a unui stat pe care unii il localizează cu greu pe harta lumii! Pentru doamna Geoană - nota 10 cu felicitări!

P.S. Vestimentaţia candidaţilor propriu zişi nici măcar nu am observat-o. :D

Daniel Mălăelea spunea...

http://danielmalaelea-media.blogspot.com/2009/11/tudor-chirila-reper-de-moralitate.html
Si eu il consider pe Tudor Chirila un reper de moralitate. Ce daca nu este tuns regulamentar, nu este barbierit si uneori este mai distrat decat prevede regulamentul? Cati tineri la fel de valorosi exista in Romania? Te iubesc, Tudor Chirila! Sunt sute de mii de liceeni care il considera un idol. Poate ca pentru el, pentru Crin, acestia vor veni la vot.

[D][S][N] spunea...

Din spatele candidatilor a lipsit o Elena, iar asta ne doare cel mai tare... :D

Anonim spunea...

Dintre cei trei, Crin a avut o prestanta demna de admirat. A fost stapan pe sine, spontan, efervescent, asa cum nu l-am vazut niciodata! Geoana a fost mult prea lingau, mi s-a facut rau. Iar baselu', ca de obicei, o aparitie amuzanta.
And the winner iiiiiiiiiiiiiiis: CRIN ANTONESCUUUUUU!!!!

Anonim spunea...

Nimeni n-a marcat lipsa lui "Draga Stolo"...

Udrea ridica intrebari si daca venea si daca nu. Poate mai multe daca a lipsit.

Boc? A marcat Crin lipsa lui... :)

Negoita a fost. Dar Croitoru? Ca a fost propunerea lui Base nu a vreunui partid.

Eu ii mai cunosc si pe cei din spate.

Ce am vazut la PSD... offf... mi s-a cam ridicat parul pe ceafa! Statistic daca scoteai un esantion nu reflecta mai bine imaginea partidului...

Si, cireasa de pe... coliva - de ce nu a fost si RIDZI? (este totusi presedinta tineretului democrat - asta daca este sa promovezi imaginea tanarului si succesul) :D