20 nov. 2009

Traian Basescu catre sotie: "Na, fă, că te-am făcut și first lady."


Iata ce povestesc jurnalistii de la EVZ ca se intampla in 2004 in redactia Evenimentului Zilei. Citez:

"Băsescu a descins, fără să anunțe în prealabil, în redacție, cu puțin timp înaintea ședinței de sumar. „Am venit să vă mulțumesc pentru sprijin”, a spus el jurnaliștilor care se strînseseră pe hol și începuseră să aplaude. Emoționat, noul președinte a continuat, vorbind despre libertatea presei, promițînd că nu va repeta greșelile guvernării anterioare. Și-apoi a dat-o pe glume, relatînd discuția avută cu nevastă-sa în noaptea precedentă, discuție care a fost mai scurtă decît ne-am fi așteptat: „Na, fă, că te-am făcut și first lady. Hă, hă, hă!”."

Sunt curioasa cum mai justifica si aceasta mizerie lingaii de serviciu.

13 comentarii:

Anonim spunea...

a fost un exercitiu de democratie si de deschidere fata de persoanele care folosesc termeni precum "fa"

Lucian spunea...

isi imagina cineva ca s-ar comporta altcumva cu sotia?

Lilick Auftakt spunea...

@Alex
@Lucian

Nu cred ca ne imaginam altceva. Dar daca in fata jurnalistilor o jigneste asa, va imaginati cum sterge cu ea pe jos acasa?

Anonim spunea...

"na fa ca esti si proasta nu numai patetica"... cred ca asta a vrut sa spuna Presedintele.

Lilick Auftakt spunea...

@Anonim

Merci! Nu am nevoie de traducere.

codeus spunea...

pentru el asta inseamna respect.nu ceri cuiva ceea ce nu are pentru ca nu-ti poate da. a dovedit-o cu varf si indesat cat respect are si nu numai vizavi de sotie

Lilick Auftakt spunea...

@Codeus

Dar iti imaginezi cati alti marlani mai sunt? Ca numai un alt marlan ar putea sa-l voteze.

[D][S][N] spunea...

Bine ca n'a facut'o casiera la Tarom !...

Anonim spunea...

SPP-istii ANeului stiu mai multe. Din perioada cand statea in apartamentele de protocol dintre Arcul de Triumf si Piata Aviatorilor, impreuna cu ANeu si cu Vacaroiu.

Dar nu spun. Si mai bine ca n-o fac.

Se auzea... Si uneori mai interveneau...

Intrebare: cum o sa ne simtim daca pe 7 decembrie il vedem zambind din poarta Cotrocenilor?

Am trecut peste umilinta cu trio-ul EBA-Vadim-Becali.

Daca auzim acum "na fa! Ca te-am mai facut o data!"

Anonim spunea...

iata raspunsul...
http://www.inpolitics.ro/hillary-clinton-de-romania-maria-basescu-o-prima-doamna-martir-art50189.aspx

Liviu spunea...

Nu mai e o noutate faptul ca Basescu e un ins grosolan si misogin.

Astea fiind spuse, Maria Basescu s-a complacut in aceasta situatie umilitoare ani de-a randul. Compasiunea pe care o am pentru ea nu ma impiedica sa ma intreb ce a facut-o sa accepte acest tratament umilitor.

Matilda spunea...

Probabil că aşa se vorbea acolo, la el pe uliţă, n-a învăţat nici în timpul celor 7 ani de acasă, nici după aceea. De fapt n-a învăţat nimic bun, e gol pe dinăuntru...

Anonim spunea...

eu as zice : na ba, ca te face acusica mirciulica last mister :P :D :lol: