12 ian. 2010

Increderea

Intr-un text foarte frumos, ca raspuns la leapsa pe care i-am trimis-o, Anca Radu scrie urmatoarele:

"Atâta timp cât omul ăsta (nota: Crin Antonescu)se mai zbate să ne amplifice sonorul gândurilor unora ca mine, eu simt că trebuie să-i dăm în premanenţă încrederea că mai suntem lângă el, că n-am cedat, nici nervos, nici vertebral. Acum e Crin. Altădată, în alt context, poate fi altcineva. Unul dintre noi. Şi dacă ne dăm drumul din braţe unii altora la prima sârmă ghimpată care ne rupe buzunarele, niciunul dintre noi n-are cum să ajungă prea departe."

Si mai scrie tot ea:

"AICI abia putem povesti de un răspuns la întrebarea din titlu. (nota: "Romania tacuta... cum o facem sa vorbeasca?") De câte ori n-aţi decis că e prea mare efortul de a convinge încă 10 oameni să vă susţină într-un demers? Cred că de-acolo ni se trage. Şi liniştea generală, şi eşecul în grup."

E atat de mare acest efort? E atat de greu sa ii incurajam pe altii sa scrie, sa vorbeasca, sa nu le fie frica sa exprime idei, sa mearga la vot? Mi-am dat seama ieri, ascultandu-l pe Crin la Vorbe Grele, raspunzandu-i lui Victor, ca i-ar fi jena sa ne dezamageasca. Ca nu poate... Ca e la fel ca noi, ca simte la fel, si pentru asta uneori se lupta chiar cu unii din propriul partid. Si eu cred, ca Anca, ca e necesar sa il ajutam, ca si cum ne-am ajuta pe noi insine. Si nu doar in campania electorala. Cu incredere...



Multumesc, Victor! :)

10 comentarii:

[D][S][N] spunea...

Stii ce asteptam eu sa aud aseara de la Crin ?...
Ca indiferent in ce postura se va afla peste 5 ani, va candida din nou!

Lilick Auftakt spunea...

@DSN

Adica chiar si ca independent?

octavpelin spunea...

Lilick si Alicia Keys poarta mov,am postat pe blog,o zi minunata !

[D][S][N] spunea...

Da !

Lilick Auftakt spunea...

@Octav,

Ma uit! :) Merci.


@DSN

Oare pentru ca nu s-a gandit? Oare pentru ca nu i s-a pus aceasta intrebare? O sa aflam...

Matilda spunea...

Toţi nemulţumiţii, şi nu sunt puţini, şi-au pus speranţa în Crin Antonescu. Poate dacă toate gîndurile pozitive, toate dorinţele ar putea fi îndreptate spre el, asta l-ar ajuta şi mai mult. Să-i dăm putere şi un strop din speranţa noastră. Să nu ne lăsăm înfrînţi nici noi, nici el.

Anonim spunea...

Felicitari, doamna, pentru tot ce faceti! M-am uitat aseara la Ciutacu si, cu toate ca stiam de articolul dvs., am fost placut impresionata de reactiile celor doi, a lui V. Ciutacu si a lui Crin Antonescu. Aveti dreptate, trebuie sa luptam, sa rezistam asa cum putem si trebuie sa ii aratam lui Crin Antonescu si altoara care i se vor alatura ca suntem aici. Va asigur ca pe 2 aprilie voi purta mov, desi voi fi la acea data in Franta (ma intorc, nu va speriati, e doar un stagiu). Cred ca, la intoarcere, voi posta poza cu mine in mov in fata ambasadei din Paris :D.
Pentru ca e prima data cand comentez aici, ma prezint: sunt Mihaela si am aflat de dvs. de pe blogul Roxanei Iordache, unde mai scriu uneori, mai ales ca sa critic (da, pana si acolo), ca o scorpie ce sunt.
Inca o data, mult succes si mult curaj!
Mihaela

Lilick Auftakt spunea...

@Matilda

Tu o faci mereu. :) Ai dreptate. Sa-i dam putere. :)

@Mihaela, iti multumesc mult, mult. Dar aici, pe blog, mi-as dori sa fim mai apropiati. Sa vorbim la pertu. :)
Astept poza cu tine pe grup.

atreides spunea...

Ai vazut ce dragut a fost Crin, a zis ca te invidiaza pentru text...

Lilick Auftakt spunea...

@Atreides

Foarte dragut. ASta am zis si eu imediat. :)