19 feb. 2010

Na, sa crapati de ciuda!


"Vicepreşedintele Gazprom Aleksandr Medvedev mi-a înmânat invitaţia să participăm la South Stream, pe care au dat-o şi Transgaz. Vom analiza cu interes această iniţiativă. România va analiza cu interes orice iniţiativă care contribuie la securitatea energetică a României şi a UE. Suntem preocupaţi de iniţiativele care pot avea un impact pozitiv în plan regional. Am pus la dispoziţia Gazprom toate datele solicitate, astfel încât partea rusă să-şi poată finaliza studiile", a declarat, vineri, ministrul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, Adriean Videanu, într-o conferinţă de presă.

Dupa cum scrie si Roxana, AICI, Basescu a mintit in campania electorala. Iar ceea ce scria Andrei Badin pe blog (din pacate nu mai pot cita pentru ca si l-a desfiintat) era adevarat.

Acum, va rog, scrieti de cateva sute de ori pe bloguletele voastre portocalii: Basescu + Moscova = Love!

P.S. - Aoleu, v-ati trezit?

14 comentarii:

Base+Mascva=Love spunea...

Nu va place ca Base va da gaze? :)

Lilick Auftakt spunea...

Asta cu Base si cu gazele... s-ar putea sa fie considerata insulta. :))

Lucia Verona spunea...

Şi cu dragul lui Nabucco cum rămîne? :)

Dan Patrascu spunea...

Offtopic. Eu am o rugaminte mare mare mare de tot. Am observat ca nu ai facut update in blogroll la noul meu domeniu. Blogul pe wordpress nu il mai folosesc deocamdata. Prin urmare te rog sa faci update la blogroll.
http://danpatrascu.eu/
Aceasta este noua mea casa.

Multumec mult.

alex.dumitrascu spunea...

BNR emite o noua bancnota care va usura foarte mult plata salariilor si a pensiilor:

http://financiar-imobiliar.guvernarea.ro/forum/viewtopic.php?p=10382#10382

Lilick Auftakt spunea...

Haha! In asta sa-i plateasca pe portocalii. :))

Stevie the LightningRod spunea...

pai parca noi ne implicasem in nabucco? si am contribuit sau trebuia sa contribuim cu niste multe milioane de euro???
dar deh, ne trebuie securitate energetica in zona, mai ales acum in aceste perioade pline de atacuri

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia, Paratraznetul Fanica...

Cu Nabucco ramane asa:

http://www.youtube.com/watch?v=rD4gWvTXj44

Petrini spunea...

De ce sa crapam de ciuda? Probabil ti-a scapat declaratia lui Videanu: „partea rusă şi-a manifestat disponibilitatea de a discuta, ştiind că Nabucco este prioritatea noastră. Ne-au asigurat că South Stream nu este sub nicio formă concurent al Nabucco, ci complementar”.

Deci Nabucco e in continuare prioritar. Ar trebui sa crap de ciuda fiindca Romania isi urmareste interesele si negociaza ambele variante? A semnat Romania ceva cu Gazpromul in dauna Nabucco? Poate stiti voi ceva ce nu s-a spus in presa? In plus, pe langa gazoduct s-au discutat si alte posibile proiecte. Care-i problema? Cand Basescu nu face plecaciuni la rusi sariti repede ca ne distruge relatiile cu federatia din prea mult populism. Cand federatia isi trimite reprezentantii la Bucuresti ca sa poarte discutii economice (absolut normale intre doua state) tot nu-i bine.

Eu n-am vazut nicio schimbare de prioritati, ci doar o atitudine cat se poate de pragmatica a Romaniei in relatia cu Rusia. Ar trebui sa intrerupem orice discutii pe tema de gaze si gazoducte cu rusii fiindca participam la Nabucco? Eu inteleg ca e enervant sa tot declari ca "Basescu e izolat in relatiile internationale" iar apoi sa te trezesti cu invitatia sa gazduiesti scutul; la fel sa spui ca ne-a distrus relatia cu Rusia, ca apoi sa fim invitati sa participam la South Stream. Dar, vorba lui Obama: "you're entitled to your own opinion, but you're not entitled to your own facts!"

Lilick Auftakt spunea...

@Petrini

Citeste mai multe de atat. Esti iar neinformat. Daca Tariceanu sau oricine altcineva (care nu face parte din PD) ar fi declarat ce a spus Videanu, ce cuvant ai fi auzit, citit pe toate blogurile? Daca stii, treci testul.. daca nu, esti clar neinformat. E un ANUME cuvant.

Anonim spunea...

Ei na, chiar nu imi dadusem seama ca sunt la testare. Nu am nici timp si nici chef de astfel de jocuri. Daca ai ceva de spus, spune, nu ma trimite sa caut pe nu stiu unde.

Pana una alta Romania e implicata in proiectul Nabucco, deci nu e nici o inconsecventa. Apropo de Nabucco si de cat de neinformat sunt: pe celalalt topic cineva spunea ca Nabucco ar fi prea scump si nerentabil, iar tu erai de acord. Doar ca din informatiile facute publice pana acum Nabucco este estimat la 7.9 miliarde iar South Stream undeva intre 19 si 24 de miliarde. Dar, cum spuneam mai sus, poate stiti voi ceva ce nu s-a facut inca public.

Lilick Auftakt spunea...

@Anonim (te rog sa folosesti un nick daca vrei sa iti mai scot comentariile)

Tu intelegi ce vreau sa spun eu in aceasta postare sau nu? Tu intelegi cat au atacat portocaliii apropierea PNL de Moscova in ultimii 5 ani? Si cat au acuzat ca PNL ar sustine proiectul South Stream? In ciuda tuturor dovesilor care aratau ca PD-L sustine acest proiect. Vai de capul nostru... Chiar nu intelegi ceva atat de simplu?

Petrini spunea...

Sorry pt. postul anonim. Eu selectasem nick, dar cred ca mi-a jucat browserul o festa.

Da, s-a facut caz de apropierea de Moscova (adica a lui Patriciu, daca nu ma insel). Si da, ai dreptate: daca PNL ar fi fost in locul PDL, probabil s-ar fi spus ca este o apropiere de Moscova si de South Stream aceasta runda de discutii. Dar si aceea ar fi fost tot o afirmatie gratuita, fiindca discutiile cu reprezentantii Gazprom (care oricum se pare ca sunt din esalonul 2) nu pot insemna la fel de mult ca semnarea acordului pentru Nabucco. O sa imi fie ciuda daca Romania se retrage din proiectul Nabucco in favoarea South Stream. Altfel, atat timp cat Nabucco ramane prioritar, n-am motive de ciuda.

Restul e comunicare politica. E problema voastra ca nu ati stiut sa spuneti ca se poate discuta si cu Moscova atat timp cat Nabucco ramane prioritar. De fapt, e cazul ca voi sa crapati de ciuda ca aveti in partid un Patriciu care ingroapa credibilitatea unei astfel de pozitii, exact cum a ingropat credibilitatea filmarii cu copilul. Trucata sau nu, filmarea ar fi trebuit sa il distruga pe Basescu. Dar deh, unde apare Patriciu cu trabucul se duce dracului orice credibilitate.

Lilick Auftakt spunea...

@Petrini

Nabucco nu se va realiza niciodata. Mai citeste, mai informeaza-te.