22 apr. 2010

Socant: "Solista Operetei, în comă din cauza unei infecţii contractate în spital"

Va rog sa cititi aceasta incredibila stire, apoi sa vizionati clipul de mai jos, cu Amelia Antoniu. Ceea ce i s-a intamplat acestei tinere frumoase, talentate, cat se poate de vie, ni se poate intampla tuturor.

Mama artistei, Paula Antoniu, pentru România Liberă: „Fiica mea a plecat râzând la spital. Era sigură că totul va fi bine şi că se va întoarce acasă imediat. Voi purta acest război cu autorităţile medicale responsabile până la capăt, indiferent dacă fiica mea va supravieţui sau nu, pentru ca astfel de lucruri să nu li se mai întâmple şi altora. Să nu mai moară şi copiii altor mame. Astfel de tragedii nu trebuie muşamalizate."



"În momentul de faţă o modificare de Constituţie este o tichie de mărgăritar. Nu mă interesează. Atâta vreme cât n-am şosele, nu mă interesează o revizuire a Constituţiei. Câtă vreme n-am justiţie, câtă vreme n-am o guvernare coerentă, câtă vreme mă omorâţi cu zile în spitale, câtă vreme îmi imbecilizaţi copiii cu şcoala şi televizorul, câtă vreme n-am siguranţa unui loc de muncă, nu vreau să ştiu de nu ştiu ce schimbări a nu ştiu ce paragrafe." - M. Cartarescu, EVZ.

Ei, nu mai spune...

2 comentarii:

transildania spunea...

Sper sa se termenine cu bine, insa e de-a dreptul scandalos. Mor oameni tineri dupa ce se infecteaza in spital... Asa a murit si Toni Tecuceanu.

Stevie the LightningRod spunea...

stiu ca poate suna ciudat, dar in realitate infectia cu stafilococ in spital este posibila oricunde pe glob, de aceea dupa o interventie chirurgicala e procedura standard sa ti se administreze si antibiotice....
se poate intampla si se si intampla uneori in spitalele din Vest, deci nu stiu daca presa a tratat problema asta cum trebuie...

http://en.wikipedia.org/wiki/Nosocomial_infection

In the United States, the Centers for Disease Control and Prevention estimates that roughly 1.7 million hospital-associated infections, from all types of bacteria combined, cause or contribute to 99,000 deaths each year. In Europe, where hospital surveys have been conducted, the category of Gram-negative infections are estimated to account for two-thirds of the 25,000 deaths each year. Nosocomial infections can cause severe pneumonia and infections of the urinary tract, bloodstream and other parts of the body. Many types are difficult to attack with antibiotics and antibiotic resistance is spreading to Gram-negative bacteria which can infect people outside the hospital.