10 iun. 2010

"Lustrabilii"


Motto: “Nu mi-e frica nici de comunisti, nici de cacatii astia de la putere”

"Dar în varianta definitivă, votată de Cameră acum două săptămâni, mai era cineva vizat?

Marius Oprea: Nu, nu era nimeni lustrabil. Mă rog, Iliescu, atât. Legea a fost făcută împotriva lui Iliescu. Dar pe mine nu mă interesează această lege. Eu o să-mi continui proiectul şi programul şi o să mă ocup şi de Legea lustraţiei. Ceea ce am început să construiesc acum este un proiect care se va numi “Lustrabilii” şi în baza Punctului 8 de la Timişoara o să scot, o să aduc şi o să public dosarele tuturor celor care au fost activişti în UASCR, UTC, PCR. Sau ofiţeri sau informatori de Securitate. Fără să spun dacă au făcut sau nu poliţie politică, fără să-i condamn. Dar lumea trebuie să ştie cine au fost aceşti oameni."
Via Transildania. Mai mult in Ziua de Cluj.

10 comentarii:

roxid spunea...

Amuzant! După cum DEX-ul spune: :))

Anonim spunea...

Ar trebui să se grăbească.
Nu mai e mult şi chiar că n-o să-şi amintescă nimeni cine au fost aceşti oameni.
Nu în comunism, în democraţie!
Mă rog, asta care e...

Augustin Radescu spunea...

Toni, ai dreptate ca ar trebui sa se grabeasca. Dar din alt motiv: daca mai stau astia mult la putere, amintirea comunismului va deveni parfum de roze, iar legea lustratiei ar putea parea profund nedreapta!

Lilick Auftakt spunea...

E mai rau ca oricand. Le e frica sa ne dea autorizatie sa iesim in Piata, Oprea lustreaza fara cadru legal... jigodia de Basescu pune mana si pe Curtea Constitutionala. Au pus iar mizeriile mana pe toata puterea. Trebuie sa ne grabim, aveti dreptate.

adri spunea...

http://www.noiigolani.ro/
ups!

Lilick Auftakt spunea...

Adri

Cine te-a pus sa le faci reclama oamenilor lui Basescu?

adri spunea...

nu fac nici o reclama. atrageam doar atentia ca o sa iasa si ei in piata.

Lilick Auftakt spunea...

Sa iasa sanatosi.

Matilda spunea...

Pe lîngă tot ce-ai spus, Lilick, Băsescu impune şi data dezbaterii moţiunii. E diabolic !

Lilick Auftakt spunea...

Da, face si program Parlamentului. Asta dupa ce incalca iar Constitutia (vezi ultima postare). Dar fraieri suntem noi ca nu iesim sa il dam jos. E simplu. Cateva zeci de mii si ii scoatem presedintia din cap.