4 iul. 2010

Lacheii lui Boc au regizat lesinul femeii

Minutul 2:40 - "Deci am stabilit: doamna Lia lesina, restul cu aplauze, va rog, da?"



Episodul cu "lesinul doamnei Lia" mai jos.

24 de comentarii:

Lulutza spunea...

Ca sa nu mai patza dl. Goe fo rusine ca aia din emisiunea lu' Gheorghe, cand a facut poc sub ochii... nutziunii, oranjgutanii locali i-au "asigurat" micutului fiecare pas, sa para eroul din basme calare pe un cal alb! Coana Lia si-a facut numarul, da' parca aia care aveau misiunea sa aplaude au tras chiului! Spre cinstea lor! :)

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Dar trebuie sa recunoastem ca "doamna Lia" si-a jucat perfect rolul. :))))

Lulutza spunea...

N-a fost chiar... Draga Olteanu, dar a mai clatit un pic onoarea tovalului... aaaa... obrazului domnisorului Goe! :)

Lilick Auftakt spunea...

Ei, nu puteau sa o aduca pe Draga Olteanu. :))) Nici nu ar fi acceptat sa joace in rolul asta de mana a saispea... Dar la caminul cultural facea fata "doamna Lia". :))))

Garcia Muerte spunea...

Incredibil! Dar incredibil la puterea adoua, nu asa! Unu. Gestul aceasta a fost unul fara sens. Eu am perceput-o pe baba ca pe una care se sperie de Boc cand il vede cum arata, deci nu la ajutat foarte mult in campania de imagine.

Incredibil 2. Boc are si el lachei? Eu credeam ca el e ultima veriga, baza lantului trofic al servitutii.

Lilick Auftakt spunea...

@Garcia

1. Hahaha! Poate ca au vrut sa arate cat e de milos Boc. Mai incarca un sac cu pamant, mai salveaza o baba de la lesin... Un erou, ce mai...

2. El e modelul lacheului perfect. Dar se pare ca lantul asta despre care spui se termina mult mai jos.

Anonim spunea...

dar daca este o procesare (audio & video) a baietilor, ca tot vine valul de reasezari la PDL & guvernare?
si daca n-ar fi procesare in studio, tot in acelasi scop cre` ca e lasata sa circule:)
e intre ei, ca pe vremuri:)
[Guest_Bv]

Anonim spunea...

delirant.

Vania spunea...

Or fi regizat ei leşinul, da' tot nu le-ar fi ieşit fără pixelul oranj. Să-ţi fie ruşine, Sever Voinescu!

Lilick Auftakt spunea...

@Guest_Bv

Fii mai atent: intalnesti acea voce pe tot parcursul filmuletului. Cum adica "e lasata sa circule"? Numai eu am pus acest film si... l-am lasat sa circule. :)))))

Anonim spunea...

Boc, roşiile, ouăle şi digurile (care nu sunt), pe http://taxapenonvaloareaadaugata.blogspot.com

Lilick Auftakt spunea...

Multumesc pentru link.

Anonim spunea...

Inca un tigan care se vinde pe nimic.
Imi pare rau pentru comentariul rasist dar m-am cam saturat de lipitorile astea care nu vor sa munceasca, romani, tigani sau de alte nationalitati care le-au pus pe nimicurile astea in fruntea tarii in schimbul pomenilor.
Ce doamana Lia, bausei prea mult azi noapte?

Treceti la scoala sau la munca, dupa caz!
Basescu si Boc, au furat tara cu ajutorul leprelor de genul asta si oamenii corecti isi blesteama zilele.
Mie nu mi se pare nimic amuzant in clipurile astea, sunt satul de prosti.
Nu arata decat ca elitele au ajuns sa fie conduse de prosti.

Lilick, dupa ce am vazut asta... nu m-am crezut in stare sa scot asemenea injuraturi din gura.
Cat am ajuns sa ma cobor in tara asta, incredibil!

Lilick Auftakt spunea...

Lasa ca si elitele astea... Multi l-au votat pe Basescu dupa ce au vazut cum i-a fost organizat mitingul de la Timisoara cu cartonasele "sus-jos", ca lui Ceausescu. Si ma refer la oameni care acum il critica, nu la cei platiti.

Ovidiu Neagoe spunea...

Un scenariu penibil pe masura actorilor.Jenant...

Lilick Auftakt spunea...

@Ovidiu, asa e.

Pana la urma a fost regizat si episodul ala cu ouale si rosiile. Cei care au aruncat, de la PNTCD, azi-noapte il iubeau tare mult pe Basescu. Deci... clar.

achilianu spunea...

Sunt fanul Doamnei! Bai, calitate nu gluma! :D
E o divina!
sanatate...

transildania spunea...

Peste tot s-au facut taieri si reduceri de personal mai putin insa la departamentul de propaganda. Cat de jos trebuie sa fii ca sa regizezi un lesin.. . nu ma mira insa pea mult. Vorba lui ovidiu Neagoe, un scenariu penbil si jenant pe masura actorilor...

renata spunea...

Mereu am dificultăţi cu intratul pe blogul tău! :(

Părerea mea, care n-am leşinat niciodată dar am văzut pe la alţii...
Femeia a jucat execrabil!
Când leşini, nu-ţi leşină numai capul.
În timpul leşinului nu te bălăngăni atât, ba te laşi pe-o parte, ba te-aşezi jos.
În timpul leşinului eşti guvernat de-o singură lege: a gravitaţiei.
În timpul leşinului eşti stropit cu apă, nu te ţii de sticlă, să bei tu, de capul tău, ca o nesimţită.

Boc, în schimb, a jucat foarte bine. A mângâiat-o pe umăr foarte firesc pentru unul care nu cred că a apucat măcar să iniţieze gestul ăsta faţă de o femeie, fără să-şi ia o poşetă în cap.
Nu ştiu ce hram purta ăla care se tot înfigea să-i ia lui Boc pâinea de la gură, să facă el pe primadonul în acordarea primului ajutor.

În concluzie: mai mare ruşinea!

Anonim spunea...

Cutremurator mi se pare faptul ca boc la randul lui are si el lachei.
Altfel video-ul banuiesc ca e masluit, fiind vorba de coloana audio unde se aude clar decibelul albastru. O fi spus doamna Lia ceva, s-a gandit urat la boc, l-o fi injurat pe basescu, a facut ea ceva...

abis spunea...

Ce parere ai despre ce spune omul asta?

http://vinca-vestea-neamt.blogspot.com/2010/07/lesinul-femeii-din-suceava-nu-putea-fi.html

Lilick Auftakt spunea...

@Abis, spun asa: ca in presa stirea conteaza. Dezmintirile de dupa nu fac nici cat o ceapa degerata. Daca intelegi ce vreau sa spun...

abis spunea...

Hmmm....

Pai eu inteleg ca a fost doar o furtuna intr-un pahar de apa, n-a regizat nimeni nimic. Si ca lumea s-a inflmat degeaba pe subiectul asta. Nu zic ca in alte cazuri Boc nu a facut destule boacane, dar aici nu e vinovat de nimic.
Ar trebui sa inteleg altceva?

Lilick Auftakt spunea...

Pai intelege ce vrei tu. Ca lumea s-a inflamat degeaba. Eu ti-am spus ca doar stirea conteaza, nu si dezmintirile.