4 sept. 2010

Ciresica va asteapta. Ca sa treceti mai usor prin criza. :)

5 comentarii:

Starea NATIUNII spunea...

Mergem ... mergem :D
Sa ascultam o manea, ceva :)
Ca doar la nenea traian basescu ai plac astea, adica la 99% le place, s-o recunoastem, ce naiba!
Dar .... tanti elena udrea E acolo?
Tare-as vrea s-o vad dansand pe mese, asa dand din buric pe o manea :D

Lilick Auftakt spunea...

Anul trecut a fost si ea. Nu stiu anul asta... Nu cred.

Paul-Sorin Tiţa spunea...

După cum spuneam şi pe Facebook şi Twitter:

La Cireşica
dispare frica.
Mai dai o palmă,
iei o sudalmă,
dar viaţa-i calmă,
la Cireşica.

Doar Libertate spunea...

Imi pare rau, eu o astept pe Alba ca zapada lui Lazaroiu.

MARIN spunea...

SFATURI

Băi, v-aţi speriat cu toţii
De o criză amărâtă,
Ce-a tunat în Europa
Ca babă sclifosită ?

Păi, EU când eram pe Mare
Şi-n furtună mă zbăteam,
Stăteam cu fruntea spre ceruri
Şi la Zeus mă rugam.

Voi plecaţi capul de-ndată
Şi la toţi vă umiliţi.
Luaţi-vă bagaju-odată
Ca din ţară să fugiţi !

Mergeţi spre ţările calde,
Ce din criză au ieşit
Faceţi bani, veniţi incoace,
Case să vă construiţi !

Ce vreţi să vă dăm acuma ?
Ajutoare de şomaj ?
Vreţi subvenţii, pensioare,
Şi maşini noi în garaj ?

Iată ! Am schimbat ECHIPA,
Am numit noi CASTELANI,
Ce or să-mi aducă MIE,
Mai mult BINE şi MULŢI BANI.

Luaţi exemplu de la MINE !
EU când sunt mai supărat
Merg la Clubul „VIŞINICA”
Şi m-apuc iar de dansat.