9 dec. 2010

Astazi, scurt, despre mincinosi: Traian Basescu si Vladimir Tismaneanu

Si doua postari:

1. Ciutacu pe blog: "Cand si unde a muncit Maria Basescu?" "De 15 ani sunt casnica. Nu am fost asa dintotdeauna. Cand m-a cunoscut sotul meu lucram in turism, pe Litoral. Si imi placea foarte mult, pentru ca totdeauna mi-a placut societatea, oamenii. Sa fie multi oameni in jurul meu. Mai tarziu am ajuns inchisa intre patru pereti. Am stat foarte mult singura. E adevarat, la inceput am incercat sa dau fetita la cresa, dar nu se adapta. Era mereu bolnava si nu manca. Asa ca am ramas acasa. Singura. Sotul meu pleca mereu pe mare. Imi amintesc cum, chiar la inceputul casniciei noastre, a fost nevoit sa plece pentru trei luni pe mare. Si eu plangeam, iar o vecina mi-a spus: “Taci tu, al meu e plecat de sase luni si nu stiu cand se intoarce.” Asta a fost. Ma sunau si-mi spuneau: “Sotul dv. a trebuit sa plece. Dar fiti linistita, nu pentru mult timp, pentru doua saptamani.” Parca asta era putin. Doua saptamani si cu doua saptamani, se aduna. (…) “Dupa o pauza de 15 ani e greu sa-ti reiei activitatea. Mi-am iesit din mana, cum se spune.(…) La noi in familie exista mentalitatea ca femeia trebuie sa stea la bucatarie." - 1995, Maria Băsescu, Ochiul soacrei, preluare Libertatea."

Ieri, invitat la postul public de televiziune, Traian Basescu a declarat urmatoarele: "Soţia mea a fost neintegrată în câmpul muncii 3 luni, la ambii copii"
----------------------------
2. Alexandru Petria, pe "Cititor de proza": "Grupul de Investigaţii Politice publică un document oficial al Administraţiei Prezidenţiale care arată că, pentru Vladimir Tismăneanu, serviciile pro bono implică deconturi consistente din bani publici." Documentul care atesta acest adevar, aici.

In nenumarate randuri Vladimir Tismaneanu a declarat ca intreaga sa activitate in comisiile prezidentiale a fost „pro bono”.

13 comentarii:

ADRIAN spunea...

Eu cred ca "pro-bono" trebuie luat ad-literm. Adica omul este fan U2 si toate rezultatele muncii le-o fi dedicat lui Bono ...

In cazul lui Basescu este vorba, probabil, despre o alta Marie cu aceeasi palarie care are domiciliul prin vreun port in alta tara ... Rusine Dinu Patriciu! :))

lucian burjuiul spunea...

Primul se referea ca salariul sotiei a fost platit de copii pentru ca doamna a fost angajata in calitate de mama pe durata cresterii lor. Iar alea 3 luni sunt cumulate in vacanta de vara...

Al doilea se refera la Bono de la U2.

Ce-i asa de greu!?

Matilda spunea...

Nicio noutate ! Clanul portocaliu, în frunte cu marele conducător, se întrece în minciuni fără a se jena.

Micawber spunea...

Se poate, va legati de un mizilic de vreo 30.000 euro pe care i-a incasat V. Tismaneanu? Omul ar fi meritat mult mai mult pentru abnegatia fata de seful de la Cotroceni si ideologia portocalie :)

radu spunea...

1)basecu e ultimul care ar trebui sa vorbeasca despre drepturile femeii. Nevasta-sa lucra in turism (ca tarfa lui azi) pana s-a maritat cu el, dupa care a devenit casnica ever. Auzi, concediu de trei luni pt. Maria basecu, poate de 35 de ani!
Eba are in ADN-ul ei ceva din blenoragia paterna luata din bordelurile din Amsterdam. A avut noroc c-a iesit doar proasta, putea sa iasa mongoloida.
2) Nu tismaneanu incasa banii "pro bono", ci slugile sale.

CRadu25 spunea...

Hai, @Lilick, sa fim seriosi. Pentru un fleac de 115.000 de RONi castigati in 4 ani, la valoarea si pregatirea d-lui Tismanenu e pe gratis. Adica pro-bono. Aia au fost banii de sucuri si tigari pentru lucrarile marii lor comisii :).

Cat despre Basescu, oricum asta minte si cand respira in somn, asa ca ce ne mai mira. Oricum omul habar n-are ce face nevasta-sa, asa ca o da exemplu cum ii convine lui la momentul respectiv. Oricum, ma distreaza ca a facut un tic nervos din a incheia toate apartiile publice cu vestea "buna" ca suntem pe drumul de iesire din criza. LOL!

Lilick Auftakt spunea...

Dragilor: oare Bono ce zice? :))))))

Lilick Auftakt spunea...

1. Cei din Constanta povestesc ca dna Maria Basescu ar fi lucrat ca persoana fizica neautorizata in comertul cu blugi. Pe atunci se numea bisnita. Ma rog, daca e asa, a lucrat.

2. Nu stim daca in cheltuielile respective sunt incluse si masina cu sofer de la Cotroceni precum si cazarea la vila Lac 2, respectiv Palatul Primaverii.

lucian burjuiul spunea...

M-am gandit mai bien. Nu e probono e pro Bodo si atunci are logica: cele 3 luni de concediu au fost luate cu ocazia nuntii ..

Lilick Auftakt spunea...

Hahahah! Lucian, nu mai pot de ras. I-ai amestecat pe astia doi...

radu spunea...

@lucian burjuiul: Bodo s-a desteptat pan-la urma, ca s-a despartit de baseaca aia grasa.
Pro Bono? What? Pro Nicolae Gutza, poate.

Petrini spunea...

Lilick, referitor la "minciuna" cu concediul maternal, scriu aici ce am scris si pe blogul lui Ciutacu (la tine am vazut linkul, ca de obicei nu il frecventez)

1. Basescu nu spune nicaieri ca sotia a lucrat de la nasterea copiilor undeva. Nici nu ar fi relevant asta, fiindca subiectul este concediul maternal, nu alegerea intre a fi o femeie de cariera si o femeie casnica. El spune simplu ca LA nasterea celor doi copii, Maria Basescu a avut concediu maternal de 3 luni in fiecare caz. A fi casnica 25 de ani nu e totuna cu a fi in concediu 25 de ani, fiindca in concediu primesti remuneratie.

2. Aceasta afirmatie nu se contrazice cu cea a sotiei. De exemplu, se naste primul copil, sotia sta in concediu 3 luni si apoi se intoarce la lucru (pe litoral sau unde zicea ca lucra). Apoi se naste al doilea copil si din nou sta 3 luni in concediu. Apoi se intoarce la lucru. Nu stim la ce varsta a fost dat copilul la cresa (poate un timp a fost ingrijit de bunici) si nici cat timp a durat experimentul cu cresa (in orice caz, sub un 1 in total, fiidca interviul este din 1995, adica la fix 15 ani de la nasterea Elenei Basescu), dar in acest timp putem presupune ca Maria Basescu era in campul muncii, exact cum spune si Traian Basescu. DUPA aceasta perioada Maria Basescu se retrage din campul muncii (deci fara plata de concediu maternal si fara alte beneficii) si devine casnica. Deci unde este minciuna si contradictia???

3. Poate ca Basescu a facut o comparatie deplasata. Poate a fost cinic. Poate masura este proasta, fiindca descurajeaza clasa mijlocie sa faca copii. Dar minciuna nu vad unde e. In plus, chiar nu s-a intrebat nimeni de pe acest blog (la Ciutacu am vazut ca si-a pus cineva intrebarea, dar nu a vazut si luminita) de ce un om politic cu experienta ar minti despre un lucru atat de usor verificabil?

Lilick Auftakt spunea...

@Petrini, esti amuzant. :))))