16 oct. 2011

Am impartit fluturasi pentru Ziua Regelui

Am iesit astazi cu Elfy, Cristina Romanescu, Marius Ghilezan, Dan Piroi, Vasi, Cepeca si Adrian Calbajos sa impartim fluturasi in Cismigiu si in Mall Vitan. A fost un ger de iti inghetau si oasele, dar soare. Nu am rezistat prea mult in parc din cauza vantului, asa ca ne-am mutat dupa vreo doua ore in Mall. Cei care au primit fluturasii cu invitatia la evenimentele de "Ziua Regelui" au fost in general deschisi, bucurosi. Doar doi domnii ne-au spus, unul ca nu il intereseaza Regele, iar altul ca a plecat cu averi si acum vine sa isi ia... restul. I-am ignorat, nu avea sens sa ne certam cu ei. Daca atata au inteles ei intr-o viata si dupa atatia ani de la caderea comunismului...

In rest, doamne dragute care exclamau: "Da? Vine Regele? Il asteptam!" sau: "Pai trebuia sa vina, domnule, de 20 de ani!" Dupa cum se exprimau, mi-am dat seama ca lumea percepe aceste evenimente ca pe o revenire a Regelui. Oamenii nu prea au inteles ca Regele e totusi.. AICI... de mai multi ani, si ca acum il sarbatorim la implinirea celor 90 de ani. Au parca o alta asteptare. Si totul se transforma pana la urma in discutii politice: "Astia ne-au adus in comuna primitiva!". In fine, a fost o experienta interesanta, si sper sa mai iesim si in alte zile, pana pe 25.

Dar pana atunci se anunta alte evenimente la care vom participa, si despre care o sa va informez in curand.

P.S. - Florin "Cepeca" si Elfy sunt republicani, dar ne-au dat astazi o mana de ajutor din solidaritate. :)

Niciun comentariu: