6 oct. 2011

Prostia copy/paste a Elenei Basescu

Am vazut si eu aseara, in fuga, stirea cu Elena Basescu care il ironiza pe Funeriu pe twitter. Mi-a sarit imediat in ochi, la RTV, o greseala care aparea pe pagina ei: "Inexactitudinilele unui ministru fara diploma" Ati vazut-o, nu? Scrie inexactitudinileLE, nu inexactitudinile. M-am uitat si pe ziare.com, la articolul lui Iulian Leca, pe care ea il recomanda. Da, copiase de acolo titlul, in graba, fara sa citeasca cu atentie, mandra ca sunt altii mai balbaiti ca ea. Acum, ma rog, poate fi ironizat si Leca, sau cei de la ziare.com, poate fi ironizata toata presa care a preluat stirea fara sa remarce greseala. Dar in ceea ce-i priveste pe cei doi, o fi Funeriu un incuiat, dar ea, pe langa el, e o gaina.

11 comentarii:

Mihai spunea...

Nu am inteles-o pe aia cu pipaitul, ca oualele e deja un loc comun.

sandman spunea...

Prostii la prosti trag. :))

Lilick Auftakt spunea...

Loc comun? Pai ar trebui sa intelegi atunci cum e cu pipaitul. :P ;)

Lilick Auftakt spunea...

Exact @Sandman. Pare ca si-au facut deja o retea prin care isi promoveaza unul altuia prostia. :))

eSorin spunea...

imi plac la nebunie "razboaiele" intre analfabeti,e ca si cum s-ar certa tonciu cu sanziana buruiana pe teme grameticale.

Biliuţă spunea...

Fără nicio legătură. Sau, poate...

„De din centru de Bruxelles,
Vă trimit un bileţel,
Chiar de mine scris, din taste,
Celor plecaţi azi la Oaste.
V-aş ruga, mări, ruga
Să citiţi ce-oi îndruga
În frazele de mai jos,
Că-s... debitate frumos.
De aici, cu-acest răvaş,
Un sărut trimite-v-aş,
Dar mi-s buzele mărite
Şi n-aş vrea să vă irite,
De aceea vă transmit,
Printr-un olăcar năimit,
S-aveţi forţă să răzbiţi,
Pe muscali să îi zdrobiţi
Şi-n ale voastre demersuri
Să aveţi numai succesuri!”

Este finalul unei parodii de pe blogul meu. Am scris-o în urma declaraţiilor făcute de tatăl duduiţei la adresa ruşilor.
Dacă aveţi timp şi răbdare, puteţi citi parodia (şi altele) pe: http://batcailie.blogspot.com/
Să aveţi o zi minunată!

neacsu spunea...

La Eba ”le”-ul in plus e de fapt ecoul din capul ei sec...

Anonim spunea...

E de râsul curcilor, dacă n-ar fi de plâns, fraților!
Un asemenea specimen de eurodeputat ne reprezintă, cu cinste, în PE!
Barem Becali, săracu, e dus cu oile!
Fata mezină a lui Băse (las că nici Ioana nu-i mai brează), oare cu ce-i dusă?
Anonymus Magnus

Lilick Auftakt spunea...

Trebuie sa remarcam insa si cat de penibila e presa. Sau o mare parte a ei. :)

Arogantu' spunea...

@Anonim: Cu capra !
Buzata INCULPATULUI este mai inteligenta decit sor'sa mai mare, dar a fost rasfatata lui tati si a trecut prin scoala precum gisca prin apa. Adica a ramas gisca !
Sa ne amintim cum - liceanca fiind - isi insotea tatutul in campaniile electorale.

acuvio spunea...

Elena Băsescu :)