4 dec. 2011

Salvati orgile din Transilvania!

Am primit de la Transildania acest minunat trailer al unui documentar care va aparea in 2012. Iata ce spun autorii: "Documentarul îşi propune să arate frumuseţea dar şi ameninţarea la care sunt supuse orgile din Transilvania, o moştenire preţioasă din punct de vedere cultural(...)" - Fundatia Michael Schmidt




PS: Va recomand sa cititi in fiecare duminica Carcotelile Teologice ale lui Bogdan Duca. Astazi despre "Vindecarea femeii gârbove sau despre cum dragostea bate legea!"

4 comentarii:

Andu spunea...

Laura Cornea spune:
duminică 4 decembrie 2011 la 11:54:20 pm
Nu mai insistati.

Roxana Iordache e datoare vanduta.
Fara serviciu, fara nicio sursa de venit, a ajuns la capatul liniei.

I s-a taiat internetul pt ca de 16 luni nu l-a mai platit.
La fel si chiria.

Daca vreti sa o ajutati pe Roxana, cautati-o personal (dar nu cred ca o mai gasiti la vechea adresa)

Amanunte…urmeaza. (numai cu consintamantul ei)

Lilick Auftakt spunea...

Mai, eu stiu ca pedelistii sunt prosti, dar sa nu stie ei nici macar ca Roxana nu sta cu chirie si ca nicio firma de cablu nu te asteapta nici o luna cu plata si iti inchid netul? Auzi, 16 luni... Penibil.

ADRIAN spunea...

Pentru o clipa m-am speriat :)))
Am crezut ca ai scris "salvati orgiile din Transilvania" si deja incepusem sa ma intreb ce-or mai fi inventat aia pe la Cluj :))

Lilick Auftakt spunea...

@Adrian, sa stii ca mai multi mi-au spus ca initial au citit asa. Iar Transildania imi spusese ca daca ar pune doi de i in titlu ar avea mai multe accesari. :))