11 mar. 2012

Din nou sambata, din nou evenimentele se suprapun...

A fost din nou sambata si din nou doua evenimente importante. Sau chiar trei... In primul rand am fost la cel organizat de prietenul nostru Radu Fatulescu si de "Fundatia H" pe care o conduce, la lansarea proiectului "e-Life - Centru de invatare virtuala pentru peroane cu dizabilitati fizice", finantat de Uniunea Europeana. Manager proiect: Denise Fatulescu. Despre fundatie, aici. Cateva poze de la eveniment in colajul de mai jos.
















Apoi l-am sarbatorit pe Radu, impreuna cu mai multi bloggeri si prieteni din Piata Universitatii.




Dupa-amiaza am fost la Gala TNL, unde am strigat "Regele Mihai" alaturi de liberali, la decernarea Trofeului "Nascut Liber" Majestatii Sale. Tin sa ii felicit in mod special pe tinerii din Cluj si pe Tudor Mihaescu, premiati la aceasta editie. 
Cititi aici si discursul lui Tudor, la primirea premiului, adresat liderului liberal.















Pe seara ne-am reintors la petrecerea lui Radu, caruia tin sa ii spun inca o data "La multi ani!"

4 comentarii:

Crăciun Florin spunea...

Felicitări ! Chiar o zi plină. Și frumoasă.

Lilick Auftakt spunea...

De la care tu ai lipsit. :)

Crăciun Florin spunea...

Din păcate.

Dli spunea...

Acum o vreme am fost si eu la fel, eveniment peste eveniment, fuga-n colo fuga-n coace, si pe urma a venit timpul sa stau linistit, si sti ce? mor de plictiseala :) chiar daca era obositor, era mult mai okey :D