7 mar. 2012

"Mergeti la dansul si chemati-l"

Asta a strigat Traian Basescu astazi catre balcoanele de la care, impreuna cu prietenii mei Vasi, Radu, Adelina, Cristi, Dan, Istvan, nea Mihai Ropotaru (cel care flutura neincetat din 13 ianuarie steagul regal in Piata) si cei doi Bogdani (Duca si Bratianu) am scandat "Regele Mihai". O sa-l chemam, negresit, i-as raspunde! Dar mai intai Traian Basescu ne e dator o demisie.

Probabil stiti toti ce s-a intamplat la Parlament, din presa. Nu pot sa spun ca am intampinat mari dificultati. Doar sicanele cu care ne-am obisnuit. Pe lista de la poarta, pe care era trecut grupul nostru, secretarul general al camerei facuse niste adnotari catre SPP. Din pacate nu am putut sa le fotografiez, insa se cerea, in legatura cu grupul nostru, atentie suplimentara. Era normal. In afara de noi, restul balcoanelor erau intesate de pensionari adusi de PDL, "simpatizanti" ai presedintelui. O chestie amuzanta: si ei erau revoltati, deoarece nu li se oferise gustarea promisa inainte de sedinta de plen.

Cum va spuneam insa, ne-am lovit de obisnuitele sicane. Desi aveam o loja rezervata, am fost de nu stiu cate ori urcati si coborati pe scari, ne-au facut sa inconjuram tot Parlamentul, pentru ca... nu ne mai gaseau loja. Pana la urma, vazand ca totusi insistam sa intram, n-au avut incotro si ne-au oferit o alta. Nu cea de la etajul 1, cea oficial rezervata, ci pe cea de deasupra ei, unde in loc sa fim doar zece, am fost 13, cu tot cu "prietenii" de la SPP. Singura loja pazita astfel din tot Parlamentul!

Cat ne-am plimbat pe holurile Parlamentului, ghinionul pedelistilor, l-am intalnit la un moment dat pe deputatul Octavian Popa, pe care nu il cunosteam. L-a recunoscut insa Vasi Baescu. Si l-a amintit de la episodul cu Sobaru, fiind cel caruia i-au dat lacrimile in fata presei, imediat dupa incident. Vasi i-a inmanat "DEMISIA" pe care o scrisese, rugandu-l sa o puna pe masa presedintelui, din partea protestatarilor din Piata. Asa s-a si intamplat, probabil ati vazut.

Nu pot sa spun ca am fost evacuati cu forta dupa ce am strigat "Demisia" si "Regele Mihai". Au fost mici imbranceli, dar nu avea niciunul dintre noi de gand sa stea prea mult sa asculte discursul ceausist al lui Basescu. Nu merita ascultat mai mult decat ne asculta el pe noi. Asa ca am iesit. Am fi vrut sa desfasuram steagurile cu stema regala, ceea ce nu a reusit decat Radu timp de cateva secunde, si un banner mare pe care scria "Romania nu mai vrea presedinte jucator. Romania are nevoie de Rege". Cand am iesit, cei de la SPP ne-au felicitat. Sa fi fost si ei monarhisti sau doar satui de Basescu? :)

















36 de comentarii:

atreides spunea...

Felicitari pentru actiune! Cand am vazut secventele l-am recunoscut pe Vasi Baescu (dupa barba :)) si m-am gandit ca trebuie sa fii si tu pe acolo.

Lilick Auftakt spunea...

Ceea ce pot sa mai spun e ca baietii si-au exersat plamanii atat de bine in Piata, incat pot striga extrem de tare. :))

sandman spunea...

Felicitari!

Lilick Auftakt spunea...

Multumim, multumim. :)

antee spunea...

Pervers, diabolic si cancerigen presedinte avem. Dupa ce a promis mariri de salarii, le-a taiat(cu dreapta lui, guvernul) pt ca azi sa puna in bratele parlamentului responsabilitatea aceasta. De-a dreptul curvar, scuzati cuvantul greu.

radu spunea...

Felicitari! Ca la sah, ati anihilat nebunul cu Regele.
L-a cam usturat.
Ce si-o fi zis basecu: bai, ce dreaca de ne crestem in sondaje? Astia vor salariile inapoi, ca sa ne iubeasca din nou? Bine, la sa zic ca le dau salariile inapoi, sa vezi ce-o sa ne iubeasca.
Acuma, depinde ce-ntelege fiecare prin "iubeasca". Mai mult nu zic, ca ma amendeaza CNA-ul :)

Lilick Auftakt spunea...

@radu, hai ca esti tare cu nebunul si Regele. :)))))))))))

Liliane Michels spunea...

Bravo!Ar fi necesari mai multi ca voi!

Lilick Auftakt spunea...

Multumim, doamna doctor! :)

niku_elektriku spunea...

lilick

brava, bre!

bine i'atzi facut!

numa' s'avetzi grija, sa nu ni'l punetzi pe antenica rege, ca nici asta n'are decit fata mostenitor :))

si'i si cam nervos cu nervii, vorba cuiva pe care'l iubitzi "voi" totzi!

Lilick Auftakt spunea...

Nu, mai, Nikule. Reinstauram Monarhia, il aducem pe Nicoale pe tron, il insuram cu Alina Gorghiu si o facem Regina. Planul e simplu ca buna ziua, aproape s-au prins si cei de la cur-entul: http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012030869642/Actualitate/Bloggerii-liberali-sustinuti-de-Alina-Gorghiu-il-ataca-pe-fata-pe-Basescu-si-prin-dos-pe-Antonescu.html

Oricum, ramane, sper, intre noi!

niku_elektriku spunea...

@lilick

la multzi ani, fetelor!


complotatzi 'mpreuna cu bratzii roncea?

din pacate pentru ei, nu'i mai citesc demult!

(ceea ce m'a 'mpiedica sa mai ajung si la doamna tia!)

Crăciun Florin spunea...

Ei bine, mi-a plăcut. Am fost aseară în piață și m-am întâlnit cu băieții. Erau recunoscuți de oamenii din mulțime și felicitați. Mesajul a fost transmis. S-a văzut, este comentat favorabil de unii (se pare mai mulți), este criticat de alții (sigur mai puțini), are viață.

Felicitări.

clerc spunea...

Excelent, bravo bravissimo, Lilick!
A fost o mostra de curaj, inteligenta, umor si civism actiunea voastra... in plus, v-ati exersat imunitatea, caci eroism este sa adasti in preajma "extraordinarului", a carui respiratie emana toxine pe baza de cianura RMGC, la fel ca dragonul Smaug din Hobbitul lui Tolkien!
Bravo, mai, copii!

Anonim spunea...

Felicitari si tot asa mai departe.Buna asta cu Alina Gorghiu.

Matilda spunea...

Preşedintele cîtorva dintre noi, din ce în ce mai puţini, s-a plîns pe la presa băsistă că liberalii au pus totul la cale ! :))

Lilick Auftakt spunea...

@Niku, pai nu mai sunt acolo. Au fost dati afara.

Multumim de urari! :)

ADRIAN spunea...

Nu te-am vazut, l-am recunoscut pe Vasi Baescu si deja am trimis o "epistola catre Zeus" de felicitare.
Bravo, pacat ca n-ati apucat sa expuneti cearceaful cu mesajul esential pe care de altfel l-ati strigat in rezumat :))
Va imbratisez pe toti!

Lilick Auftakt spunea...

Ma bucur, Florin! :)

Clerc, chiar miroase oribil, dar la propriu. Ne-a povestit asta Vasi Baescu care, la un alt protest, a fost la o juma' de metru de el.

Merci, Anonim.

Matilda, sigur, liberalii au pus totul la cale. Adica noi. Dar nu suntem doar liberali. Si taranisti si chiar un ungur. :)

Lilick Auftakt spunea...

@Adrian, stateam in trei balcoane, dar ei au aratat doar unul. :)

Shadow spunea...

Bravo Lilick, bravo tuturor. De cate ori apare tovarasul pres trebuie luat cu demisia, cu regele cu tot ce ii este strain lui si sistemului care-l promoveaza.

Cristian Oprea spunea...

Se făcuse de jumătatea magistralei cuvântări de o deosebit[ însemnătate şi mă întrebam ... când ? Mă sufocam de indiganre când vedeam frumuseţile de aplaudaci, unu şi ... una. Cu care împărţeam holul de la lojile presei (Alma le spune alveole, deh !). La ei ... ierea cafele şi ape pe tăvi, ceea ce nu e permis acolo pentru nimeni. La dumneavoastră acolo sus, necsam ! Habar nu aveam că CINEVA pregătise ceva, dar mă gândeam că, meritând atât de mult, Mârlanu Naţional va avea parte de ceea ce merită. Şi avut ! BRAVOOOOOOOOOO ! Mi-a recunoscut Alma că PDL i-a adus. Ha, ha, ha ! Şi că tot PDL le-a dat şi trataţia. Ea spunea: "doar una-două alveole", eu de colo (nu se aude că eram lângă camere, în rând cu operatorii TV): "şase-şapte". Ha !

Anonim spunea...

Bravo!
A.Magnus

Lilick Auftakt spunea...

@Shadow, asa ar fi normal. De cate ori apare sa i se ceara demisia. :)

Cristian Oprea, felicitari pentru articol. Lumea crede ca chestiile astea se pregatesc mult. Iti spun sincer ca nici eu nu stiam exact ce o sa facem. Un baiat a avut cativa fluturasi in buzunar, ceilalti steaguri si... bannerul pe care nu ne-au lasat sa il scoatem, facut cu o zi inainte. Alina sau cei de la PNL habar nu aveau ce o sa facem, dar, repet, nici noi nu stiam exact. Totul tine mult si de spontaneitate. Dar ai vazut ca noi aveam trei care ne pazeau, fata de cei din celelalte balcoane?

Lilick Auftakt spunea...

Multumim, Magnus. Culmea e ca tot ceea ce am facut e cat se poate de legal.

Anonim spunea...

Aaaa... deci a fost o actiune a PNL ?

Lilick Auftakt spunea...

Anonim, Clubul Bloggerilor Liberali face actiuni fara sa intrebe PNL. Suntem liberali absolut liberi sa facem ce vrem, si ne mandrim cu asta. :)

Lilick Auftakt spunea...

Anonimii basiti sa o stearga urgent de aici. Sa mearga sa isi strige cu dosul sloganele pro-basescu, dupa shaormele de la Spring Time. :))

Rasputin spunea...

sa nu fim insinuosi!
sunt doar rubedeniile din Buzau :)

Lilick Auftakt spunea...

Rasputin, ai gresit postarea, dar am inteles mesajul. Rubedeniile tigancii de la turism, sigur.

acuvio spunea...

“Mergeţi la dânsul şi chemaţi-l” :)
Ştia ce spune domnul Traian Băsescu :)

Roxana Iordache spunea...

Felicitări! Super cum l-aţi luat, subit. :)

Te-aş ruga să-mi spui dacă ştii ceva de Felix-Gabriel Lefter. Prietenii mi-au dat veşti sinistre, nu pot crede!

Lilick Auftakt spunea...

Buna Roxana! De Felix Gabriel Lefter nu stiu nimic. Dar iti dau o alta veste groaznica, din pacate: a murit Chat Noir (Eugen Nadrag). A fost deja inmormantat. :(

http://bloggeriliberali.blogspot.com/2012/03/ne-parasit-un-prieten-eugen-nadrag.html

Lilick Auftakt spunea...

Roxana, acum am vazut ce ai scris tu, absolut superb, si am aflat ca, da, din pacate, a murit si Felix Gabriel Lefter. :(

Anonim spunea...

Vericilor ati dat dovada de huliganism, in stare ppura. De oameni neanderthalieni urmasi ai dacilor si bastarzilor romani. Atit cu astfel de actiune la un discurs al PRESEDINTELUI ROMANEI.
P{rotestiul trebuie sa aiba o incarcatura emotionala si mult bun simt- dar nu cel de pe siteul PNL al lui Crizel Somnorescu.

Mai liberal vorbind a-ti cam facut-o de KKT.

Lilick Auftakt spunea...

Liberal vorbind, esti un pedelist balbait si agramat. "A-ti"? Rog PDL sa-si retraga urgent manelistii de pe blogul meu!