31 mar. 2012

VUM intr-un tur ne aduce astazi un candidat surpiza: un gunoier!

Va invit sa vedeti aici o lista a primarilor Bucurestiului, de la 1864 pana in prezent. De-a lungul timpului si-au incercat norocul la ocuparea primului fotoliu al Capitalei, cu mai mult sau mai putin succes, tot felul de personaje. Niciodata insa un gunoier cu o nevasta... spaima mahalalelor. Uninominalul majoritar intr-un tur ne pune astazi si in fata unei astfel de candidaturi exotice.

22 de comentarii:

ADRIAN spunea...

Cu amendamentul ca in timpul lui Carol I primarii erau alesi de catre consiliu si nu prin vot direct, cu atat mai putin intr-un singur tur. Si mai exista si prevederea legala ca acesta sa detina un tilu universitar.

Lilick Auftakt spunea...

Adrian, ce bine vin precizarile tale. Multumim. :)

radu spunea...

@Adrian pai, Oprescu detine un titlu universitar, desi la prima vedere nu s-ar zice :) E adevarat ca actualul consiliu nu l-ar alege prin vot pe el, ci pe Prigoana. Nicusor Dan are ceva sanse doar la Blogary, unde e umar la umar cu sotul Bahmutencei.
Eu zic ca-n cazul asta e bun VUM-ul, gunoierul de la Taraf o sa faca plici din prima, sub bisturiul doctorului care-l va Opri cu un "harsti" dureros, precum Ciomu. In doua tururi, poate mai avea o sansa.
Ei, nu ma agit eu f. mult pt. Sorinache cel independent si smecher, ci pt. cat va obtine USL-ul la Consiliul General si pt. cat va obtine candidatul USL de la sector 6, unde meciul se joaca si cu VUM si fara.

Lilick Auftakt spunea...

@radu, sigur ca consiliile locale sunt foarte importante. Dupa cum se vede si acum, Oprescu nu prea poate sa faca mai nimic fara consiliu.

VUM e insa infect. Faptul ca lupta e pe viata si pe moarte, ne aduce in fata astfel de candidati: ca Prigoana, Oprescu, Piedone, Ontanu... etc. Smecheri care nu se dau in laturi de la nimic. Si ii face pe candidatii onesti sa nu intre in acest razboi cu astfel de personaje.

ADRIAN spunea...

@Radu: daca Nicusor Dan reuseste sa adune semnaturile eu voi fi unul dintre cei care-l voteaza. Ma tem ca progoana va sufla foarte tare in ceafa lui Oprescu. Daca Oprescu si Prigoana ar avea aceeasi culoare pe tricou as crede mai curand ca Prigoana e mai potrivit pentru job. Oricum NU Oprescu! Iar la sectorul 6 unde astept si eu cu interes, i-as da un sfat lui Rares Manescu pe care l-am vazut des la televizor in ultima vreme spunand de castigarea increderii. Mie mi-ar insufla incredere scuza PNL pentru ca acum 8 mi l-a pus la vot pe Poteras iar eu ca un credul l-am votat. Despre asta e vorba cand spun ca votez Nicusor Dan. Si consilierii USL pentru ca sunt anti mafiotii PDL.

radu spunea...

@Adrian: te inteleg, dar daca Progeoana ii va sufla in ceafa lui Oprescu e pt. ca f. multi vor vota cu Nicusor Dan, Dan Diaconescu si alti Dani, ca la campionatul de karate :) Om fi noi liberali, dar eu unul m-am cam saturat sa fac pe idealistul si sa votez candidati fara sanse sau sa nu votez numai pt. ca-mi pute candidatul partidului sau aliantei pe care-o sustin. Oprescu trebuie votat cu scarba ca sa fie pedepsit PD-ul, nu pt. un vot "impotriva clasei politice" de care tot basistii vor profita, ca nu-i intrece nimeni pe oengistii lor "de dreapta". Oricum tot cu Oprescu sau progeoana ne procopsim. De acord, VUM-ul e o mizerie, dar nu se va renunta la el decat de frica sau din interes, ceea ce e cam tot aia. Plus de asta, cand vad cine il sustine pe ND (blogaristi, hotnewsisti), parca-mi vine sa suflu si-n iaurt, dupa ce m-am fript cu basecu si MRU.

radu spunea...

Eu nu zic ca nu-i OK ND, dar n-as vrea sa mandresca Udrea ca n-a pierdut la scor SP. N-ar fi prima oara cand pedistii ar fi salvati de noncombatul liberalilor. Stie basecu ce stie cand spera sa-i atraga in combinatie. In fine, important e sa ia USL-ul voturi cat mai multe la Consilii. Visez nu numai la abolirea VUM, ci si la abolirea uninominalului.

Lilick Auftakt spunea...

Da, sigur. Cel mai important e sa castigam consiliile.

Lilick Auftakt spunea...

Si mai e ceva, @radu... asta daca vrei sa castige Oprescu... daca portocalii se divizeaza intre ND si SP, asta e cu atat mai bine pentru Oprescu.

ADRIAN spunea...

@Radu: sunt anti portocaliu crunt. Asa am fost si anti PSD crunt ca d'aia am votat cu Poteras sa nu mai iasa Darabont. Asa cum te-ai saturat tu de comportametul "idealist" asa m-am saturat eu sa votez orice cizma mi se propune de "cei buni" ca sa nu iasa "cei rai". Cum este Piedone? E bun in functie de steagul pe care-l duce? Udrea spunea ca e cel mai bun ... ce ne facem ?
Nu, eu am sa votez intotdeauna ceea ce mi se pare ca ar trebui sa votam indiferent daca are sanse sau nu. Daca tu mergi pe ideea "celor buni" ca trebuie sa votezi ce a picat de la centru atunci va spun ca si lui Rares Manesc: faceti bine si castigati increderea! Eu unul nu mai vreau sa votez "anti". Suficient ca votez "anti" la consilieri. Vezi insa ca acei consilieri aproba niste bugete care ne sifoneaza noua banii pe lucruri aiure, care aproba planuri urbanistice dezastruoase, care nu sunt in stare sa aiba o viziune de dezvoltare durabila a orasului. Dar da, vreau sa nu mai existe un Tica in fruntea comisiei de urbanism si as vrea si o alta comisie tehnica pe langa primarul care semneaza.

Lilick Auftakt spunea...

Ah, deja s-au prins ca daca impart votul, castiga Oprescu. Nu sunt imbecili pana la capat: http://www.blogary.ro/2012/04/nicusor-dan-alegeti/

atreides spunea...

Asta cu "Prigoana, gunoi basist'' e buna ca slogan de campanie :) Dar am auzit eu una si mai buna ieri la TV. Cica ''Prigoana, pliciul lui Dumnezeu''

ADRIAN spunea...

Exceptionala asta cu "Pliciul lui Dumnezeu" :))))))

acuvio spunea...

Aici e treaba bucureştenilor dar şi în Brăila, oricum ai întoarce-o tot tristă este situaţia pentru locale. Respect gunoierii indiferent de nivel dar… o imagine cu dl Prigoană se cere :)

Mihai spunea...

De ce ne prigonesti?

radu spunea...

@Adrian, OK, iti respect optiunea, faci cum crezi, desi nu prea inteleg cum de-ai votat in 2004 cu Poteras din ura fatza de PSD iar acum ti-e jena sa votezi cu Rares Manescu desi spui ca esti antipedist.
Eu o sa-mi permit luxul sa votez pozitiv si idealist dupa ce-i dam pe astia jos de la putere. Pana atunci, o sa votez pragmatic si realist cu cine are cele mai mari sanse sa-i doboare, nu o sa-mi risipesc votul ca sa profite cei de la putere.
Pur si simplu nu vreau sa fac parte din grupul care striga PDL-USL-aceeasi mizerie. PD trebuie sa plateasca, si cat mai crunt, iar cine-i inlocuieste si face ca ei, ca ei sa pateasca, atunci cand le va veni randul.
@Lilick: ce se intampla la Blogary confirma ce spuneam :)

Lilick Auftakt spunea...

@radu, eu nu pot sa ma hotarasc cu cine votez pana in ultima zi, pentru ca apar mereu surprize. Momentan nu am incredere nici in Oprescu ca nu sare in cealalta barca, nici in nimeni.

Scrie opinia ta spunea...

@Lilick,
"Nicusor Dan e foarte OK. Si e printe cei care au luptat cel mai mult impotriva lui Videanu, pe cand era primar. Blogary-stii l-au sustinut doar pentru ca au sperat ca va fi candidatul PDL. Iti dai seama ca a refuzat..."

La ce campanie ii face Oficiosul as zice mai curand ca e sustinut de Basea.

Ceea ce orisicum o luam e naspa.

Lilick Auftakt spunea...

I-au facut o oarecare campanie, sperand ca va fi candidatul PDL. Scrie si Preda pe blog ca fusese propus. Insa... a castigat Prigoana. :)

Scrie opinia ta spunea...

Parerea mea e ca acest ND e un fel de MRU.

Lilick Auftakt spunea...

Nu stiu ce e acum, insa in campania anti-Videanu a fost foarte de folos. Lumea nu stie ca Salvati Bucurestiul, asociatia lui, a fost cea mai eficienta atunci, in 2008, ca sa il putem da jos pe Videanu si sa facem in asa fel incat niciun candidat al PDL sa nu mai castige.

acuvio spunea...

Şi imaginea: Silviu Prigoană – un zân la Primăria Capitalei :)